Mitä ajattelet jos siemailet kahviasi terassilla ja noin 15 metrin päässä naapurin 160-kiloinen mies
Kommentit (18)
mutta en kyllä katselekaan häntä ;) Saahan äijä leikata uikkareissaan jos haluaa.
naapuri olisi päättänyt tulla ajamaan meidän nurmikon. Loppukesäsätä naapuri voisikin olla jo vähän sutjakampi ja minä saisin oman miehen siksikin aikaa omaan käyttöön kun olisi muuten ajamassa nurmikkoa.
Siemailisin kahvini loppuun, kenties tervehtisin naapuria (jos muutenkin on tapana). Tosin jos on tavisbensakone ja kuuma, niin joutuisin pakenemaan sisälle, saan kamalan päänsäryn kärystä.
rumentavat ihmiset tulisi kieltää? Eller hur?
Terveisiä Espooseen?
korkeintaan nauttisin vastaleikatun nurmikon tuoksusta. Mulla on itselläkin tällä hetkellä iso maha (rv 36), joten olisi aika naurettavaa häiriintyä muiden mahoista.
Naapurin mies on aika iso. Hän on myös tosi hauskaa seuraa, nauraa räkätetään aina yhdessä. Lisäksi hän on hyvä aviomies ja isä. Joten, todennäköisesti heittäisin jotakin läppää ja tarjoaisin hänellekin kahvia.
Aattelisin että on lämmin ilma. Ensiksi valitetaan että läskit haisee ja sitten vaaditaan että läskit tekevät hikistä hommaa hikisellä ilmalla kaapuun pukeutuneena? Loogista.
ja meitä on moneksi. En minä ole naapurin miestä parempi voidakseni arvostella häntä. Antaa kaikkien kukkien kukkia- asenteella tulee ihminen sisältä rikkaammaksi.
Rakentaisi/muuttaisi paikkaan missä naapurit on noin lähellä!!
Ja kyllä minua yököttäisi uimapukuinen mies (oli sitten 80kg tai 160kg) jos syön/juon jotain! Tosin minua ällöttää sisätiloissa myös paljaat varpaat jne.
Terveisiä maalta!
että pitääköhän muuttaa kun naapruri noin lähellä...
Meillä lähimpään naapuriin jokseenkin pidempi matka.
koska meidän lähinaapurin mies on sellanen kuivan kesän orava, eli se ei olisi hän.. En tuntisi häntä ollenkaan ja sitäpaitsi hän olisi tullut hyvin hyvin kauas alkuperäiseltä leikkuualueeltaan. Ehkä kysyisin häneltä, että onko kaikki hyvin ja oletko eksynyt.. Uikkarien koko on hyvin epäolennaista tässä..
koska lähin naapuri asuu 3km päässä.
että V. on taas harjoitustauolla ja maha paisunut, on vaimon pulla maistunut. Ne käy mun miehen kanssa tekemässä maastavetoa, kyykkyjä, punnerruksia ym. ja painavat timmissä kunnossa n. 135 kiloa. Parimetrisiä painonnostajia..
miksi joku tuossa pellolla nurmikkoa leikkaa. Että eikö noita peltoja tavata traktorin avulla parturoida...?
(Meillä ei siis ole rajanaapureita.)
on liian pieni, kun naapuri pääsee noin lähelle. Ja aidan rakentaminen alkaa heti kunhan saan kahvit juotua loppuun (sisätiloissa, terassilla ei enää huvita oleilla).
voin uppoutua sen maailmaan.