Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras fetajuusto?

Vierailija
03.06.2010 |

Tai siis saako niitä lie siksi sanoakaan nykyisin? Tähän asti olen käyttänyt lähinnä apetinan valmiita kuutioita helppouden takia, mutta rupesin miettimään että varmaan parempiakin löytyy.

Mikä olis paras? Saa olla rasvaista, niistä kevytfetoista en tykkää, semmosia mauttomia kumipalloja ovat.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kreikkalainen kokki arvioi suomessa myytävät fetajuustot. Hän antoi ylivoimaisesti parhaimmat pisteet Pirkka Parhaat-sarjan fetalle. Ostin sitä heti ja kyllä - oli oikean makuista.

Pirkalla voi olla muitakin fetajuustoja, muista siis, että paketissa pitää lukea "parhaat".

Vierailija
2/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

öljyyn säilötyt kuutiot. On ainakin Pirkkaa, Euroshopperia, Apetinaa.. joskus on oliivit mukana vielä. Sen öljyn voi käyttää salaatinkastikkeena.

Kimpaleistakin joku oli yli muiden, mutta enpähän tähän hätään muista sitäkään.. Patros on aika varma valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta taas öljyyn säilötyt kuutiot eivät koskaan ole sitä oikeaa fetaa. Patroksen tyylinen juusto oli tähän mennessä se paras.

Ja missään tapauksessa ei mitään kevytversioita. Ei minkään juuston kohdalla.

Vierailija
4/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten Apetinan vihreässä paketissa oleva pala.

Vierailija
5/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Pirkka, Patros ja sitten se lampaanmaidosta tehty ehkä Apetinan feta. Valmiista kuutioista parasta on Valion laktoositon. Melkein mikä tahansa muukin mulle käy, mutta tuota Apetinan vihreässä paketissa olevaa fetaa pidän kyllä pahan makuisena. Lisäksi mulla turpoaa siitä maha.

Vierailija
6/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mistä itse tykkään on Pirkan salaattijuustokuutiot öljyssä, se mausteöljy toimii! Pirkan parhaat feta taisi tosiaan voittaa sen testin, ei ole itse tullut maistettua vielä.

Vierailija
7/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin olevani eka joka kehuisi Pirkan edullisia öljyyn säilöttyjä fetapaloja. En ehtinyt, mutta niissä on ehdottomasto paras hinta/laatusuhde. ja sen öljynkin voi sitten käyttää!

Vierailija
8/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa iso fetajuustokimpale ja niistä se vihree raitainen purkki, jossa lukee muistaakseni snacks and salads. Punaisella raidalla varustetussa purkissa lukee jotain baking and jtn.

Aivan taivaallisen hyvää!!

Vierailija
9/21 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääni Patrokselle.

Vierailija
10/21 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri Filosta ja se haisi tuorehiivalle, yök. Pelkäsin, että pilaa taikinahajullaan koko salaatin, mutta onneksi oli syömäkelpoista.

Vierailija
11/21 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lefkotir.

Vierailija
12/21 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sydämen asia ja vastaus on Patros, ainakin yleisemmistä peruskauppojen valikoimista. Vielä en ole valmiiksi kuutioitua kelvollista fetaa maistanut, ovat järjestäen kuivia ja mauttomia (enkä kyllä yritä löytääkään, kuutiosta saa leikattua ihan tarpeeseen sopivia paloja).

Vierailija
13/21 |
08.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään näistä:

Pirkka Parhaat, Patros, Rainbow Luomu Feta (hieman yllätyksenä)

Vierailija
14/21 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patros on kyllä hyvä vaikkakin lampaanmaidosta tehty. Pitää kokeilla Patros fetaa ja vuohenmaito juustoa. Näin nimittäin jossain mainoksessa👍

Vierailija
15/21 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patros on lehmänmaidosta Patros feta taas lampaanmaidosta

Vierailija
16/21 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan jätetty - Feta on sairaan pahaa...!

Vierailija
17/21 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa myös Lidlin fetajuusto. Vaikka pidän Patroksesta.

Vierailija
18/21 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patros ei ole edes aitoa fetaa, vaan paskaa! Paras feta on kimpale, jossa lukee todella sana FETA! Muuta tekstiä ei tarvita!

Vierailija
19/21 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kreikkalainen kokki arvioi suomessa myytävät fetajuustot. Hän antoi ylivoimaisesti parhaimmat pisteet Pirkka Parhaat-sarjan fetalle. Ostin sitä heti ja kyllä - oli oikean makuista.

Pirkalla voi olla muitakin fetajuustoja, muista siis, että paketissa pitää lukea "parhaat".

Eivät ole Fetaa vaan salaattijuustoa.

Vierailija
20/21 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole Fetaa vaan salaattijuustoa.

Piti vastata ap:lle, sorry.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme