Suloista: 15v poika on seurustellut tänään puoli vuotta.
Oli ostanut pakastekakun ja söivät sitä juuri tyttökaverin kanssa juhlapäivän kunniaksi, tarjosivat meille muillekin ;)
Kommentit (38)
Pariskuntaelämää ehtii viettää myöhemminkin.
vaan kiva katsella nuorta rakkautta. tuskin ne naimisiinmenoa suunnittelee kuitenkaan.
Tuossa iässä olisi parempi keskittyä ihan muihin asioihin Pariskuntaelämää ehtii viettää myöhemminkin.
nuo on juuri niitä arjen pieniä asioita, jotka tuo piristystä elämään.
ei myöskään pariskuntamainen yhdessäolo. 15-vuotias on lapsi ja kuuluisi elää lapsen elämää.
Tuossa iässä kyse on vain himosta ja sen tyydyttämisestä.
ei myöskään pariskuntamainen yhdessäolo. 15-vuotias on lapsi ja kuuluisi elää lapsen elämää.
On ihan normaalia seurustella tuossa iässä. Vika on korviesi välistä jos keksit siitä jotain negatiivista.
joilla on lapsi viimeistään 18-vuotiaana tai niitä jotka alkavat hullutella parikymppisenä kun nuoruuden kahlitseva ja ahdistava parisuhde on ohitse
joilla on lapsi viimeistään 18-vuotiaana tai niitä jotka alkavat hullutella parikymppisenä kun nuoruuden kahlitseva ja ahdistava parisuhde on ohitse[/i
Its eolen seurustellut ekan kerran seiskalla ja ekan lapsen sain kolmekymppisenä. On sulla kyllä pokkaa väittää moisia ääliöjuttuja
15-vuotiaan elämään ei kuulu mikään villi sinkkuelämä ja irtosuhteet ei myöskään pariskuntamainen yhdessäolo. 15-vuotias on lapsi ja kuuluisi elää lapsen elämää.
silloin barbeilla, niin ei se tarkoita, etteikö muut olisi halunneet jo isompien asioita. Aika monet kuitenkin seurustelee 15-vuotiaana, mullakin oli eka poikaystävä silloin.
MITÄ sun mielestä 15-vuotiaat sitten sais tehdä?
alkaa jo kolmosella. Ja ap.n juttu kuulosti hyvin terveelle.
On tää jännä palsta. Täällä voi 5v olla kauhean iso ja itsenäinen ja huolehtia pienemmistä sisaruksistaan, mutta nuori, melkein armeija-iässä oleva mies on vielä lapsi eikä voi seurustella..
Nämä aikaisin seurustelevat on niitä joilla on lapsi viimeistään 18-vuotiaana tai niitä jotka alkavat hullutella parikymppisenä kun nuoruuden kahlitseva ja ahdistava parisuhde on ohitse
kyllä aika iso osa mun kavereista on seurustellut ekaa kertaa suunnilleen tuossa iässä. Teiniraskauksia ei ole kellään. Nuorin mun tuttavapiiristä sai lapsen parikymppisenä, mutta olikin ainut.
Mulla oli eka poikaystävä 15-vuotiaana, nyt olen 30. Eikä ole lasta vieläkään! Eikä mulla ollut ainakaan mitään "nuoruuden ahdistavaa parisuhdetta".
Haloo, meillä 15- vuotias tekee kesätöitä, opettelee ruuanlaittoa. Yms. muita aikuisten hommia.
että 11-vuotiasta lasta ei voi jättää yksin kotiin mutta 13-vuotiaan seksi on normaali asia
On tää jännä palsta. Täällä voi 5v olla kauhean iso ja itsenäinen ja huolehtia pienemmistä sisaruksistaan, mutta nuori, melkein armeija-iässä oleva mies on vielä lapsi eikä voi seurustella..
Kyllä vaikka 10-vuotiaskin voi opetella ruoanlaittoa. Tekeekö se hänestä silloin aikuisen?
Haloo, meillä 15- vuotias tekee kesätöitä, opettelee ruuanlaittoa. Yms. muita aikuisten hommia.
Kai pojallasi on kondomeja aina "taskussa"?