Lue keskustelun säännöt.
Ärsyttää, kun pari kertaa tapaamani pikkupoliitikot lähettäväy FB-kutsuja!!
03.06.2010 |
Toivottavasti kaikki tajuavat, etteivät nämä henkilöt pidä teitä kavereinaan, vaan ainoastaan potentiaalisina äänestäjinä.
Harvoin torjun ystäväkutsuja, mutta nämä kyllä lentävät kuin leppäkeihäät.
Kommentit (2)
Kannattaa olla tosi tosi varovainen, jokainen vastaantulija voi olla paparazi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sitä kannattaa varoo, kun se on sellanen naisen naurattaja. Jenninkin pokas, vaikka on naimisissa ja Jenni suhteessa Ossin kanssa.