Vierailija

Mulla on tää Pelle Miljoonan " Moottoritie on kuuma" ja siinä se alku " Sisko tahtoisin jakaa kanssas tämän yön, mut sinä liikaa lyöt" . Oikeat sanat menee " mut sydän liikaa lyö" .

Onko muilla?

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (213)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En saa päähäni kenen biisi on Pidä huolta (youknow: pidä huolta itsestäs ja niistä jotka kärsii. Anna almu sille joka elääkseen sen tarvii... jne) mutta siinä on se " ...sillä jokainen joka apua saa sitä joskus tajuu myös antaa..." pätkä. Kuulin sen aina pentuna " ...taju myy santaa..."

Pikkusisko kuuli Rekkamies-biisin väärin. Sen " ...viikkoja tiellä, saan asfalttia niellä..." pätkän kuuli " ...sarspaktia niellä..." Monta kertaa kyseltiin että mikä se on se sarspakti mutta ei tyttö tiennyt. Ei silti antanut periksi eikä tunnustanut että kuuli väärin.

Kaverini pikkusisko oli kuullut Hectorin laulavan " Mummi telki henkeni eteiseen" (oikeasti siis Lumi teki enkelin eteiseen)... Naurussa pitelemistä.

Olen tämän ennenkin laittanut, mutta kuulin sen Rocky-elokuvassa soivan " Eye of a tiger" joko " I own a tiger" tai " I owe a tiger" ... Tuttava lauloi aikoinaan lasten virttä " Mä silmät luon ylös taivaaseen" sanoilla " mä silmät lyön ylös taivaaseen" .

Vierailija:

[quote]

En saa päähäni kenen biisi on Pidä huolta (youknow: pidä huolta itsestäs ja niistä jotka kärsii. Anna almu sille joka elääkseen sen tarvii... jne) mutta siinä on se " ...sillä jokainen joka apua saa sitä joskus tajuu myös antaa..." pätkä. Kuulin sen aina pentuna " ...taju myy santaa..."

:

[quote]

...tajunnas antaa. Nyt kun Voutilainen on sitä laulanut, mulle on vasta auennut ne oikeat sanat ;)

oon kuullu aina että enkelit lentää sun muniin... kaverin pikkusisko oli kuullut samasesta kappaleesta että enkelit lentää sun luihin...

:D

Sitten, " kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria, niin moni tarjoaa vain pelkkiä kuoria" , lauloin pitkään mukana että niin moni tarjoaa vain pelkkiä huoria...

onhan näitä lisääkin, mutta just nyt ei tuu muita mieleen :/

eräs kaverini sai makeat naurut aikaan, kun hän selitti kappaleesta, joka menee oikeasti näin: " on meillä stereot, televisio, mikroaaltouuni ja viedonauhuri.." , kuulleensa aina että siinä lauletaan mikroaaltouuni ja videona imuri.. :DD

...herää jo. Kello JASI soita, kello jasi soita..."

Mietin koko haman lapsuuteni, mikä on " jasi" . Olin yli parikymppinen, kun tajusin sen yhtäkkiä.

Entä, jos elämän ikuinen virta katkeaa, kuin lahonnut silta, entä jos keksin matkalla raivaan...

Vasta viime viikolla tajusin, että se on ...entä jos eksyn matkalla laivaan...

muutama vuosi takaperin. Nimi on ajanhiekkaa tai jotain ja muija siinä laulaa että" sain ajanhiekkaa vain" (tai jotain sinnepäin). Tää tuttavani ihmetteli että miksi se laulaa hiekan ajamisesta, tosi typerää!" Siis kuuli kyllä sanat oikein, mut ei tainnu ajatus biisin sanoissa oikein henkilölle avautua :D

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.