Eräs tuttu valmistuu lähihoitajaksi
ja laittoi kutsun.
Kutsun lopussa 'matkakassassa on vielä vajetta'
mitä mieltä olette tällaisesta?
Kommentit (13)
unohdin mainita, että tämä matka ulkomaille on vain huvimatka eikä mikään 'hyötymatka'.
onko muita mielipiteitä?
mutta hän unelmoi matkustamisesta. Kyllä minäkin ottaisin mieluummin matkarahat kuin romua! Hyvä veto ja kunnioittaisin opiskelijaa 50 eurolla heti. Matkustaminen on tärkeää!
Itse antaisin vajeiden vaan olla. Viinipullon voisin viedä, tai kukkakimpun. Kyllä lähihoitajat saavat minun puolestani kustantaa ihan itse matkailunsa. Ja kaikki muutkin.
Ihmettelen tätä nykyajan rahankerjuuta, eikö ihmisiä yhtään hävetä?
yrittää selvästi aloittaa jonkin lähihoitajien haukkumisketjun. Tällä tyylillä tätä klassista ketjua ei tosin ole aikaisemmin aloitettu, joten pisteet omaperäisyydestä.
valmistumisen jälkeen tai muuten vaan kesälomalla tehdä huvimatkoja.
Miksi sen nyt hyötymatka pitäisi olla?
Lähihoitaja kertoo mistä on pulaa. Hänellä ei ole pulaa viinistä tai kukkakimpusta, joten miksi lahjansaajan pitää toimia oman tahtonsa mukaan? Miksei siis antaa vinkku/kukkapuska rahoja siihen asiaan mikä on hänelle TÄRKEÄÄ!
unohdin mainita, että tämä matka ulkomaille on vain huvimatka eikä mikään 'hyötymatka'.
onko muita mielipiteitä?
Mitä ihmettä tarkoitat? Eihän häämatkakaan ole hyötymatka vaikka siihen yleisesti rahaa lahjoitetaankin. Minkälainen matkan pitäisi olla, että voisit sitä sen perusteella sponssata. Olisiko asia eri jos kaverisi olisi lähdössä hakemaan autoa saksasta, sitäkö ilomielin sponssaisit?
Lähihoitaja kertoo mistä on pulaa. Hänellä ei ole pulaa viinistä tai kukkakimpusta, joten miksi lahjansaajan pitää toimia oman tahtonsa mukaan? Miksei siis antaa vinkku/kukkapuska rahoja siihen asiaan mikä on hänelle TÄRKEÄÄ!
on lahjanantajan mietittävä, että mistä voisi lahjansaajalla olla pulaa? Varsinkaan jossain valmistujaislahjoissa. Kai lahjanantaja saa antaa ihan mitä itse haluaa ja katsoo tarpeelliseksi.
Mitä pahaa on lähihoitajassa?
ööö...(?)
mä kysyin, että onko mielipiteitä asiaan, kun kutsussa ollaan vailla rahaa.
Kyse ei siis ollut siitä, että lähihoitajassa olisi jotain pahaa. ja okei.. tuo hyöty ja huvimatka oli EHKÄPÄ huono ilmaisu.
Mutta edelleen pointti se, että kysyin teidän mielipidettänne.
yrittää selvästi aloittaa jonkin lähihoitajien haukkumisketjun. Tällä tyylillä tätä klassista ketjua ei tosin ole aikaisemmin aloitettu, joten pisteet omaperäisyydestä.
siis lähihoitajien haukkumisketju?
Siis mä vaan nyt mainitsin sivuhuomautuksena, että eräs tuttu on valmistumassa lähihoitajaksi ja oli kutsussaan vailla rahaa valmistujaislahjaksi.
Eli kyselin edelleen mielipidettä siihen, että mitä mieltä olette siitä kun ollaan rahaa vailla.
typerää kävellä ovesta sisään minkään muun kuin rahalahjan kanssa. Mun mielestä matkustaminen on hienointa mitä ihminen voi vapaa-ajallaan tehdä. Toivottavasti saa rahat kasaan, eikä saa kuihtuvia kukkapuskia tai halpoja vinkkupulloja tai halpoja koristekrääsiä.
anna 25€