Tasan ei tartte naimisissa oleva aborttiin miehensä lupaa.
Naisella on oikeus päättää omasta vartalostaan. Jälleen yksi syy miksi en mene naimisiin.
Kommentit (17)
ymmärtää jättää tuollaisen puolison
Ja mikä mielipide toi on?
Eikö mies saa haluta lasta?
onkin eron paikka jos nainen tekee abortin vastoin miehen tahtoa
Ja mikä mielipide toi on?
Eikö mies saa haluta lasta?
synnytä, niin raskaus ei ole miehen asia. Elatusvelvollisuuskin alkaa vasta lapsen synnyttyä. Ja jos tulee ero siksi että nainen tekee abortin, niin suhde on muutenkin jo kuralla.
niin mun mielestä se mies on tosi järkevä ja nainen todella tunteeton ja ilkeä!
Se on molempien lapsi, vaikka nainen sen kantaakin.
abortin. Myönsi itsekin, että olen kantanut vastuuta paljon. Olisi halunnut lapsen, mutta minä valvoin kahden koliikkilapsen kanssa. Mies ei herännyt, vaikka vauva kiljui korvan juuressa. Kaksi todella vaativahoitoista lasta, joista toinen keksi tulla pinnasängystä yöllä ja teki pahojaan..ikää ei ollut kuin reilu vuosi. Minä heräsin ja valvoin, nukutin. Töihin seitsemäksi.
Että tiedoksi teille Jeesustelevat Hirviöt! Jos mies haluaa sen lapsen, hänen on myös jaksettava se lapsi huolehtia vauvasta asti yöt ja päivät! Miehet tietävät itsekin, etteivät pysty, koska jo pelkkä evoluutio on tehnyt naisesta sen huolehtijan ja hyvänäpitäjän.
Kysykääpä vain katugallup miehiltä, ovatko valmiit tuohon? Jäätävä pois töistä jne. Tulos ei minua yllätä, mutta teikäläisiä fundamentalisteja, kapea-alaisia älykääpiöitä varmaankin.
oikeutta kieltää aborttia. Laillistakaan oikeutta ei ole ei!
oikeutta kieltää aborttia. Laillistakaan oikeutta ei ole ei!
kyllä sillä lapsen isällä on moraalinen velvollisuus huolehtia syntymättömästä lapsestaan, eikä antaa julman äidin tappaa häntä!
kyllä sillä lapsen isällä on moraalinen velvollisuus huolehtia syntymättömästä lapsestaan, eikä antaa julman äidin tappaa häntä!
Miehen moraalinen velvollisuus loppuu hyvin lyhyeen--, Jos mies ei ole täysin valmis sitoutumaan huolehtimaan lapsesta, ei silloin lasta kannata synnyttää!
Ajattele jotain baaripanoa..tokkopa kiinnostaa! Pukillepääsy tärkeintä, vaikka paljaalla.
Ei kukaan täällä miehiä syyllistä raskaaksisaattamisesta!
jonkun kännipanon kanssa, eihän se tuntematon isä välttämättä edes tiedä asiasta, niin mitä voisi tehdä?
jonkun kännipanon kanssa, eihän se tuntematon isä välttämättä edes tiedä asiasta, niin mitä voisi tehdä?
elät?
Ei sitä baarista bongattua ukkoa kiinnosta se vauva! Ei taatusti.
Tunnen yli nelikymppisen miehen, joiden panot/naisystävät ovat tehneet abortteja, koska ukko haluaa aina paljaalla. Tuosta itserakkaasta mulkusta ei ole isäksi!
Mutta kyse ei ole naisen vartalosta, jos toisen ihmisen henki on kyseessä.
Ei tulisi mieleenikään tehdä aborttia ilman keskustelua mieheni kanssa. Lopullisen päätöksen tekisin kuitenkin itse.
ja kuolleena syntyneille ei nimeä anneta.
kysymättä toisenkin lapsi, oli naimisissa tai ei.