Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies pitää DI:n diplomiaan seinällä raameissa (Diploma de Grande) 🙎

Vierailija
07.09.2024 |

Ehdotti viikon tuntemisen jälkeen kihloja 💍

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan itsekin pitäisin, eipä se nyt sulle kuulu. Sulla itselläsi ei taida ollakaan mitään ansioita? Peruskoulu ja sekin aika huonosti vedetty?

Vierailija
2/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin aivan. Kateus ja alemmuudentunto on suorastaan aistittavissa tästä. Ymmärrätkö minkä työn tämä tapailumiehesi on tehnyt päästäkseen nykyiseen asemaansa? Ei ole tosiaan roikkunut jossain kaupungilla silloin kun on pitänyt opetella perusasioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meillä ei roiku diplomit seinällä, kirjahyllystä löytyy sekä isän että tyttären diplomityöt.

Minä olen meillä se keskikoulun käynyt, joka en ymmärrä niistä kirjoista yhtään mitään, eikä tarvitsekaan, minulla on muunlaista, yhtä arvokasta taitoa ja tietoa.

Vierailija
4/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan. Minäkin pidän kokoajan insinöörilakkia kotona. Laitan heti päähän kun tulen töistä kotiin. Nukun jopa se päässä. Oikeasti. Otan pois vasta kun lähden töihin tai suihkuun.

Vierailija
5/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tämä on mitä harva ymmärtää. Insinöörin ja dippainssin ero on sama kun sairaanhoitajan ja lääkärin, valtava.

Itse olen insinööri ja voin aivan helposti tunnustaa että dippainssiin ei lukupää olisi ikinä riittänyt. DI koulutus on helkkarin vaativa, amk sujui kuitenkin melko helposti.

Hattu päästä noita dippoja kohtaa.

Vierailija
6/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa -  kihlat 💕

Vierailija
7/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostu

Suostu

Vierailija
8/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän tämä on mitä harva ymmärtää. Insinöörin ja dippainssin ero on sama kun sairaanhoitajan ja lääkärin, valtava.

Itse olen insinööri ja voin aivan helposti tunnustaa että dippainssiin ei lukupää olisi ikinä riittänyt. DI koulutus on helkkarin vaativa, amk sujui kuitenkin melko helposti.

Kasvata itsetuntoa. Työelämässä dipan ja amk-inssin erot ovat mitättömät, sanon sen 10v kokemuksella 

Vierailija
9/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suostua koska sitten aamiaispöydässänne on aina peräti kolmea erilaista leikkelettä.

Vierailija
10/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvata itsetuntoa. Työelämässä dipan ja amk-inssin erot ovat mitättömät, sanon sen 10v kokemuksella 

Tuskinpa olet matematiikkaa opiskellut. Ehkä jotain laskentoa, jota matematiikaksi kouluissa kutsutaan. Tai voihan sitä mitä tahansa opiskella, mutta se on eri asia oppiiko mitään. Itse voin ainakin DI:nä, sanoa suoraan, että ei älykkyys riitä juurikaan sen perus DI insinöörimatematiikan/laskemisen yläpuolelle. Kun ei enää tajua, niin ei tajua. Toki tämäkin on huomattavasti korkeampi taso mihin tavallinen kansa kykenee. Otti vaan päähän kun tieteiden kuningas alennettiin tasolle, että sen pystyisi hanskaamaan vain penkissä istumalla kun näin ei todellakaan ole ja kenestä tahansa ei siihen todellakaan ole.

Vierailija
11/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa suostua koska sitten aamiaispöydässänne on aina peräti kolmea erilaista leikkelettä.

DI mieheni on ollut töissä missä myös tavan insinöörejä, myös hänen esimiehenään. Koulutuksensa takia tienaa kuitenkin ihan hyvin. Eikä käytä töissä valkoista kauluspaitaa, pikemminkin välillä jopa haalaria (on ammatiltaan siis tarkastusinsinööri). Ei todellakaan olla mistään paremmista piireistä, vapaa-ajalla kyseinen mies näyttää lähinnä remonttireiskalta. ;) Rahaa on kyllä ja hemmottelee mut piloille

Vierailija
12/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

leikkeleitä ei kantsi paljon syödä, itse kartan sekä punaista lihaa

Vierailija
13/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies? :D

Vierailija
14/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeamman matematiikan kirjojen ajatuksella lukeminen onnistuu vain todella harvoilta ihmisiltä, koska vaatii äärimmäistä keskittymiskykyä.

Vierailija
15/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellen jatkoa, mulle seksi on aina ollut tärkeetä! Mun mielestä ilman sitä parisuhde ei toimi. Tietty on aikoja pitkissä suhteissa että sitä on vähemmän vs vaikka alkuaikaan mutta... Se on susta/teistä itsestä kiinni annatteko sen väljähtyy.

Seurustelen oikean DI-miehen kanssa niin sanoisin että ikinä ei saa tarpeeksi...

Vierailija
16/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin niiden sykkivää...

Vierailija
17/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI on arvostettu tutkinto. Tosi monipuolinen sisällöltään. Toki myös vaativa. Ja ai että ne on komeita.

Jos haluaa nimenomaan koodariksi, on nopein tie helppo AMK tai tietojenkäsittelytieteen löysä FM.

Aika harvasta upeasta dippainssistä tulee koodaria. Tyypillinen polku on asiantuntijasta projektipäälliköksi ja siitä sitten esimiestehtäviin. Kuumaa.

Vierailija
18/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI miehellä on yleensä hyvä palkka😊He ovat hauskoja,teekkariviikareita.Päätin jo koulussa,että nappaan DI:n ja onnistuin.Naimisissa onnellisesti oman söpöläiseni kanssa. Valuu kuolaa kun tätä kirjoitan. Molemmista päistä.

Vierailija
19/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DI miehellä on yleensä hyvä palkka😊He ovat hauskoja,teekkariviikareita.Päätin jo koulussa,että nappaan DI:n ja onnistuin.Naimisissa onnellisesti oman söpöläiseni kanssa. Valuu kuolaa kun tätä kirjoitan. Molemmista päistä.

Itsellä alkoi kanssa valumaan kirkkaita tippoja alapäästä kun luin tämän. -m

Vierailija
20/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi