Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Luuletko/tiedätkö olevasi hyvä sängyssä?

Vierailija
31.01.2005 |

Mä taidan olla aika huono.mies kyllä väittää muuta mutta en usko....monesti ei jaksa kuin maata!*huokaus*

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
31.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan antaa suuseksiä, mutta mielelläni sitä vastaanotan. En saa orgasmia kuin suuseksillä, joten pelkkä jyystäminen ällöttää.

Vierailija
2/44 |
31.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvä sängyssä.

Jaksava ja pystyvä rakastaja.

Naiset, joiden kanssa olen rakastellut, sanovat lisäksi että minulla on hyvät sormet.

Tunnen naisen ja oman anatomiani täysin, tyydytys on varma.

Yhteiset pelisäännöt tuntien seksi kanssani on taivaallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
31.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vasta nyt melkein nelikymppisenä. En kainostele enää kroppaani, en ujostele rohkeitakaan temppuja ja leikkimieli on täysillä mukana. Mies on aivan ekstaasissa, siitä minä sen tiedän!

Vierailija
4/44 |
31.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhoan suihinottoa, mutta itse kyllä pidän että mies nuolee...Jyystämiseksi yleensä menee, mutta ei tuo mies VIELÄ ole valittanut, milloin lie sitten löytää tiensä toisen naisen sänkyyn... Vitsi, vitsi!

Vierailija
5/44 |
31.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei mahduta tänne kaikki, sun egos vie liikaa tilaa ...;-)

Vierailija
6/44 |
31.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä suuseksistä ja muutenkin olen laiska ja passiivinen. Seksiin kyllä alan mieheni vuoksi, itse voisin olla ilman. Jostakin syystä mies silti nauttii seksistä kanssani ja ilmaisee sen jatkuvasti sanoin ja teoin.

Vierailija
7/44 |
31.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siinäpä lauma naisia, jotka teeskentelee orkkua päästäkseen pois käsittelystä ;D

Vierailija
8/44 |
31.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eihän futonilta korkealta putoa, jos meno äityy kovinkin villiksi.

Futon, hyvää ja luonnollista unta. Rakastelun jälkeen.

Vierailija:

me ei mahduta tänne kaikki, sun egos vie liikaa tilaa ...;-)

Vierailija
9/44 |
31.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jota tapailen näyttää todella avoimesti sängyssä mikä tuntuu hyvältä. Hän on saanut minutkin vapautumaan täysin ja minusta on myös ihanaa tehdä hänelle asioita, joiden tiedän tuottavan nautintoa, koska näen sen niin selvästi. Olen vielä nuori, mutta viimeisen vuoden aikana kasvanut hyväksi sängyssä. :)

Vierailija
10/44 |
31.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...siinäpä lauma naisia, jotka teeskentelee orkkua päästäkseen pois käsittelystä ;D

Noup, olen oikasti aivan huoleton seksipeto. Erogeeninen täyspakkaus.

Vierailija
11/44 |
31.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään antaa suuseksiä ja kiusoitella miestäni. On sitäpaitsi hyvää kuntoilua kun ratsastaa jne. Naamasta sen näkee että mies tykkää ;)

Vierailija
12/44 |
31.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli mies on myös saanut minut tuntemaan itseni seksikkääksi ja olenkin nykyään sinut itseni kanssa ja nautin hieman villeimmistäkin jutuista sängyssä. On se hassua, miten paljon miehet voivat erota toisistaan rakastelutaitojensa suhteen. Luulin aiemmin kaiken olevan ok, mutta nyt vasta tiedän minkälaista seksi voi olla. :) Nam!

Vierailija
13/44 |
31.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sellasina päivinä kun peilistä katsoo kivan näkönen naama niin tunnen oloni varmemmaksi ja muutun erittäin rohkeaksi sängyssä.huonoina päivinä olen tosi huono sängyssä,mieluiten sitten pimeässä peiton alla kaks työntöä =)

eli siis riippuu ihan missä kohtaa itsetuntomittari on

Vierailija
14/44 |
31.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, onko menossa kuiva kausi vaikko ei, itselläni. Jos olen oikein innokas ja seksiä rakastavalla tuulella, niin lienen mukavaa petiseuraa. Ainakin mies jaksaa kehua. Onhan sitä tekniikkaakin tullut hiottua jo vuosien varrella, ja varsinkin kun on nyt pitkään ollut oman miehen kanssa (verrattuna siis aiempiin vaihteleviin suhteisiin), sitä on jo oppinut paljon siitä, mistä toinen tykkää ja miten jne. Ei niin, aina lisää uutta opittavaa ;)

Vierailija
15/44 |
31.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis kaksitoista tarkoitti, että ensirakkauden ja nykyisen miehen ero on huimaava...

Vierailija
16/44 |
31.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta antelias antamaan miehen tulla

Vierailija
17/44 |
31.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvio!

Vierailija
18/44 |
31.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä kun haluan olla hyvä :)

Vierailija
19/44 |
31.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen hyvä kun haluan olla hyvä :)

Vierailija
20/44 |
31.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että hyvä sangyssä=MINÄ ;o) Ei vaiskaan, uskon OIKEASTI että hyvä itsetunto, aito intohimo ja leikkisä hulluus ovat ne oikeat sänkykamarimitat, ei tissien tai pippeleiden koot