Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Luuletko/tiedätkö olevasi hyvä sängyssä?

Vierailija
31.01.2005 |

Mä taidan olla aika huono.mies kyllä väittää muuta mutta en usko....monesti ei jaksa kuin maata!*huokaus*

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vaan ole kovin kivaa, ei jaksa panostaa.

Vierailija:

Varsin moni nainen sanoo suoraan tai epäsuoraan, ettei " viitsi" olla aktiisisempi!

Oletteko te naiset koskaan ajatelleet sitä, kuinka paljon raakaa työtä miehen seksi vaatii! Pitää työnnellä, maata käsivarsiensa varassa, joskus jopa pidellä naista seinää vasten tai ilmassa. Lisäksi pitää hoidella naiselle orgasmi, tavalla tai toisella ja sitten tämä nainen sanoo, ettei viitsi nähdä vaivaa seksin tai kumppaninsa tyydyttämisen eteen!!!

Saisitte hävetä! Aiemmin olen tuntenut jotain sympatiota sellaisten naisten puolesta, jotka kärsivät siitä etteivät saa orgasmia seksissä miehen kanssa. Enpä taida enää VIITSIÄ...!!!!

M31

Vierailija
42/44 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo edellä kirjoittanut mies on oikeassa, kyllä seksi on varmaankin miehelle fyysisesti työlästä. Miksi silti miehet haluavat seksiä useammin, meillä lähes jatkuvasti. Ei hän halua sitä sen vuoksi että minulla olisi kiivaa vaan itseään lähinnä ajattee. Ei kai se mun syy ole, jos hän haluaa rehkiä jatkuvasti ja minä vähemmän, vaikka se ei minulta fyysisesti niin paljon vaadikaan. Jotenkin ei vain jaksa ilta toisensa jälkeen taipua ihmeellisiin asentoihin ja huohottaa ja huokailla oman ja tutun kmumppanin kanssa. Ei jaksa innostua tutkimaan vartaloa jonka tuntee jo läpikotaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jos on vähänkään epävarma, suorastaan pelästyy naista joka tietää mitä haluaa ja miten.

Vierailija
44/44 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen estoton, huumorintajuinen sängyssä, omalle miehelleni sopiva ja päinvastoin...eli koko kysymyksen asettelu on aika tyhmä