Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis yööök, mun mieheni kertoi ettei suihkussa...

Vierailija
28.01.2005 |

piti kokeilla hakutoimintoa ja tää oli eka mikä tuli mieleen :)

Kommentit (263)

Vierailija
241/263 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä perseiset kädet!???

Vierailija
242/263 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli luettua koko ketju alusta loppuun. Nolona tunnustan, että joskus on pyllyiset kädet, mutta nytpä tiedän tämän yhden käden tekniikan ja vältytään siltä. Lisäksi voin mainita, että luotan mieheni hygieenisyyteen tenttaamatta. Olen jopa nähnyt hänen pesevän kätensä suihkussa saippualla persepesun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/263 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ap:n viestissä ei ollut mitään hauskaa.Sai vain vaikutelman,että on typerä akka,kun ei tajua,että suihkussa kädet kyllä peseentyy ilman ylimääräsitä hankaamistakin.

Muutamia ihan oikeasti hauskoja kirjoitelmia tämä ketju kyllä sisälsi,mutta ei tuo aloitusteksti!!!

Vierailija
244/263 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettikää yleisiä vessoja joissa ämmät käy vaihtaa tampooneja, jossa ei ole sitä asetin-pahviputkiloa, vai onko ne jo kaikissa? no kuitenkin niin sillo työnnetään sormella se pilluun ja sitte vedetään nupista ja avataan lukko ja ovi ja hana niillä pillukäsillä :O eli muiden pillumehua on varmasti joutunu teidän käsiinne. ja varmaan jollain meni sormiki läpi paperista parseenreikään pyyhkiessä..

Vierailija
245/263 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseiset kädet! :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

hihihiiiiiii:D:D

Vierailija
246/263 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun nostit tämän vanhan ketjun. :D :D :D

Vierailija
247/263 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- no niinpä, ei vessapaperi nyt niin paljoa maksa, ettei vois ottaa sellasen määrän sitä paperia ku tarttee, ilman että sormi menee paperista läpi :D

Vierailija
248/263 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat naurut tosi pitkään aikaan! Kiitos! :D :D :D

Vierailija
249/263 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vedet silmissä*

Vierailija
250/263 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit se jättää aina, poikkeuksetta, renkaan ylös. sit kun mä ihan ajatuspäissäni purjehdin vessaan ja lasken pakarani siihen kylmään ja kovaan, tosinaan myös kusiseen posliiniin, ni arvatkaa onko hauskaa.mun miehellä on ainakin, kun mä kiljun ja raivoon et mikä siinä on niin vaikeeta pudottaa lähteissään kiinni koko kansi. tää on ihan kusista koko touhu. ja perseiset kädet.

Mikä on taas vaikeaa katsoa mihin istuu? hommaa vaikka värillinen rengas jos et muuten tajua! Vihreä rengas, saa istua :) Itse en ole koskaan kuullut että mies valittaisi vaikka kannet olisi kaikki ylhäällä ja mentäisiin paskalle...tää on pakko olla joku tippaleipä aivojen juttu. Ihme kun et istu kannen päälle, kun joku jättänyt sen alas ;)

Vierailija
251/263 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
252/263 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneekö elämä todella noin pieneksi kun saa lapsen?mökkihöperyyttä vanhan kansan sanoin..."mies ei pese käsiään suihkussa.."olet kuitenki nuollu sen yksityisalueita joskus välittämättä mistään bakteereista.ja joo toisella saitilla joka oli naurunremakan siivittämänä linkitetty faceen:"mies istuu vessassa ainaki 30min-45min.."kuinka ahtaalle se polonen ajetaan jos vessaan pitää päästä rauhaan,piiloon??mut jatkakaa,kattokaa peiliin(varo peilibakteereja!)ja nauttikaa elämästä.ja jos pystytte,toisistanne.

Vierailija
253/263 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä kun me miehet annamme suuseksiä naisille niin onko se sitten epähygenista? vai onko meillä vain sitten pillunen naama? :)

Vierailija
254/263 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika kun on vanha ketju..

Ja jotkut sanoi, että kyllä ne kädetkin siinä persettä pesiessä puhdistuu..Itse en ainakaan koskaan pese persettä saippualla, se kun on luonnostaan vähän epähygieeninen paikka. Ja kädet ei kyllä tarpeeksi puhtaaksi tule ilman saippuaa.

Vierailija
255/263 |
17.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitte on perseiset kannet ja perseiset kädet...

Mikä on taas vaikeaa katsoa mihin istuu? hommaa vaikka värillinen rengas jos et muuten tajua! Vihreä rengas, saa istua :) Itse en ole koskaan kuullut että mies valittaisi vaikka kannet olisi kaikki ylhäällä ja mentäisiin paskalle...tää on pakko olla joku tippaleipä aivojen juttu. Ihme kun et istu kannen päälle, kun joku jättänyt sen alas ;)

Vierailija
256/263 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö

Vierailija
257/263 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Vierailija
258/263 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista ongelmaa minulla esiintyy, että aamulla herätessä kusettaa ja seisoo. Ei onnistu seisaaltaan kuseminen, koska kusi lentää minne suuntaan sattuu. Niinpä kusen aamulla istualtaan. Puolikova sojottaa kuitenkin sen verran etuviistoon, ja kusi tulee niin valtavalla paineella, että kusi tunkeutuu posliinin ja renkaan väliin ja valuu pitkin pöntön reunaa.

Mikä avuksi? Munaa ei voi väkisinkään taivuttaa alas, koska se sattuu, eikä kusi tule. Ja munahan ei laske, ennen kuin aamukusi on tullut..

Käy yöllä vessassa kusemassa pahimmat pois. En tiedä auttaako?

Vierailija
259/263 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
260/263 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi