Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis yööök, mun mieheni kertoi ettei suihkussa...

Vierailija
28.01.2005 |

piti kokeilla hakutoimintoa ja tää oli eka mikä tuli mieleen :)

Kommentit (263)

Vierailija
221/263 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ois munat niin ottaisin ne paskalla ollessani käteen sellaiseen sievään kuppiasentoon!! ajatelkaa kun pönttöön putoo joku kauhee syvyyspommi niin nehän roiskuu munille kaikki kakkaveet.

Missä te pidättä sit omaa värkkiänne kun istutte pöntöllä?

Otatteko huulista kiinni ja venytätte pöntön reunan ulkopuolelle vai miten se homma toimii oikeaoppisesti?

Vierailija
222/263 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

selväksi, mikä ihme tämä "perseiset kädet"-juttu oikein on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/263 |
08.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos mulla ois munat niin ottaisin ne paskalla ollessani käteen sellaiseen sievään kuppiasentoon!! ajatelkaa kun pönttöön putoo joku kauhee syvyyspommi niin nehän roiskuu munille kaikki kakkaveet.

Vierailija
224/263 |
08.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se on muuten sellainen juttu, et kun ukko tulee töistä, mä isken sen sohvalle ja alan kuullustella josko tässä kodissa toimitaan perseisillä käsillä. Haluan myös demonstraation pöntöllä, missä ne munat roikkuu kun paskalla istuu. Niin ja ajattelin leikata boksereista reiän takamuksen kohdalle, niin eipähän roisku pakaroille ja munatkin on suojattu.... Ja jos toimii, niin patentoin ja aloitan uuden bisneksen kaikille miehen paskomisesta huolestuneille vaimoille.!!!!

MIETTIKÄÄ KAIKKIA NIITÄ MIEHIÄ, JOTKA ON KAUPPOJEN LIHAOSASTOLLA TÖISSÄ JA TULEVAT SUORAAN VESSASTA ESITTELEMÄÄN ROUVILLE SISÄFILETTÄ, ETTÄ LEIKATAANKO TÄSTÄ VAI TUOSTA. SIINÄ SAA NAUDANFILE KYYTIÄ PERSEISILTÄ KÄSILTÄ...

Eläköön valmiiksi pakattu liha, sitä on sentään käsitelty vain kerran eikä pyöritelty tiskissä muutaman minuutin välein.

Vierailija
225/263 |
08.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Opettakaa niitä miehiänne laskostamaan munaskunsa pöntön ULKOPUOLELLE sontiessaan! Ei pöpöt leviä ainakaan sitä kautta kun harva kai bideetä enää käyttää.

Meidän 3-vuotiaskin sen jo osaa tehdä, ei siis ole mitenkään mahdotonta...

Mutta miten me naiset sitten? Milläs viikkaat tussun pöntöstä kun olet isolla hädällä - et millään ;D

Vierailija
226/263 |
08.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pistäkää tabaskoa tai chiliä pidesuihkuun , kun meis huljuttaa perhettään siinä ,niin on viimeinen kerta

kokeiltu on

Vierailija
227/263 |
08.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ROFLMAO!!!

Vierailija
228/263 |
09.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää näitä!!!!!!!!

Vierailija
229/263 |
09.03.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikku- ja kurtistusmoodi. Roikkumoodissa heppi ja pallit roikkuvat kunnolla mutta kurtistusmoodissa molemmat ovat kurtistuneet aivan pieniksi pallosiksi eivätkä voi millään roikkua pöntössä! Mitään vaaraa pöntössä huljuttamisesta ei siis ole kurtistusmoodissa.

Roikkumoodissa asiat ovat toisin, varsinkin ameriikanmallin pöntöissä, joissa vesi on korkealla, munien joutuminen uimaan on hyvin todennäköistä.

Vierailija
232/263 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pidemmälle luin ketjua, sitä enemmän repeilin, pääsin sivulle 6 niin maha oli jo niin kipeenä ettei voinu jatkaa. :D :D :D

parhaat naurut pitkään aikaan :D

Vierailija
233/263 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kahvatkin ovat täynnä ihmisen ties mitä eritteitä. Kerran mun poikakaverin käsi haisi kakalle. Siis oli ilmeiseti mennyt sormi paperin läpi vessassa. Ei ollut lähtenyt pesussa se haju tai oliko pessyt ollenkaan. En kyllä sanonut sille mitään.

Vierailija
234/263 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ainakaan pese persettäni paskalla käynnin jälkeen :O:O:O:O

Vierailija
235/263 |
07.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on niin mahtava ketju

en ollut lukenut ennen vaikka olen jo 4vuotta täällä pyörinyt

nyt on tarkkailtava omaa miestä, miten käyttäytyy

ei oo kiva jos munat rallilla, ei ne miehet kuitenkaan pese sitä rallia, yäk

täytyykö mun nyt ruveta desinfisioimaaan se ralli aina enne istumista

Vierailija
236/263 |
08.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tän on kaivanu esille?! :D vitsit mä putoilin tuolilta tän takia jo vuonna 05 ja tänään sama juttu :D:D

Vierailija
237/263 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

röh röh

Vierailija
238/263 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea tämän legendan

Vierailija
239/263 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsidesillä pyyhitään munat joka kerta kun aletaan hommiin

Vierailija
240/263 |
12.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ketju oli kuumimmillaan, kun tulin ensimmäistä kertaa AV:lle.. Onko siitä jo noin kauan!?

Muita hyviä ketjuja on "Miksi curlingin uuden päävalmentaja Niemen selässä lukee uuspaavalniemi?"

Ja joku "miten vettä keitetään?" -tyyppinen ketju.

Sitten tuli "Mänkkipyyhe";)

Kuka muistaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi