Siis yööök, mun mieheni kertoi ettei suihkussa...
piti kokeilla hakutoimintoa ja tää oli eka mikä tuli mieleen :)
Kommentit (263)
selväksi, mikä ihme tämä "perseiset kädet"-juttu oikein on...
Vierailija:
Jos mulla ois munat niin ottaisin ne paskalla ollessani käteen sellaiseen sievään kuppiasentoon!! ajatelkaa kun pönttöön putoo joku kauhee syvyyspommi niin nehän roiskuu munille kaikki kakkaveet.
Vierailija:
Se on muuten sellainen juttu, et kun ukko tulee töistä, mä isken sen sohvalle ja alan kuullustella josko tässä kodissa toimitaan perseisillä käsillä. Haluan myös demonstraation pöntöllä, missä ne munat roikkuu kun paskalla istuu. Niin ja ajattelin leikata boksereista reiän takamuksen kohdalle, niin eipähän roisku pakaroille ja munatkin on suojattu.... Ja jos toimii, niin patentoin ja aloitan uuden bisneksen kaikille miehen paskomisesta huolestuneille vaimoille.!!!!
MIETTIKÄÄ KAIKKIA NIITÄ MIEHIÄ, JOTKA ON KAUPPOJEN LIHAOSASTOLLA TÖISSÄ JA TULEVAT SUORAAN VESSASTA ESITTELEMÄÄN ROUVILLE SISÄFILETTÄ, ETTÄ LEIKATAANKO TÄSTÄ VAI TUOSTA. SIINÄ SAA NAUDANFILE KYYTIÄ PERSEISILTÄ KÄSILTÄ...
Eläköön valmiiksi pakattu liha, sitä on sentään käsitelty vain kerran eikä pyöritelty tiskissä muutaman minuutin välein.
Vierailija:
Opettakaa niitä miehiänne laskostamaan munaskunsa pöntön ULKOPUOLELLE sontiessaan! Ei pöpöt leviä ainakaan sitä kautta kun harva kai bideetä enää käyttää.Meidän 3-vuotiaskin sen jo osaa tehdä, ei siis ole mitenkään mahdotonta...
Mutta miten me naiset sitten? Milläs viikkaat tussun pöntöstä kun olet isolla hädällä - et millään ;D
Vierailija:
pistäkää tabaskoa tai chiliä pidesuihkuun , kun meis huljuttaa perhettään siinä ,niin on viimeinen kerta
kokeiltu on
roikku- ja kurtistusmoodi. Roikkumoodissa heppi ja pallit roikkuvat kunnolla mutta kurtistusmoodissa molemmat ovat kurtistuneet aivan pieniksi pallosiksi eivätkä voi millään roikkua pöntössä! Mitään vaaraa pöntössä huljuttamisesta ei siis ole kurtistusmoodissa.
Roikkumoodissa asiat ovat toisin, varsinkin ameriikanmallin pöntöissä, joissa vesi on korkealla, munien joutuminen uimaan on hyvin todennäköistä.
mitä pidemmälle luin ketjua, sitä enemmän repeilin, pääsin sivulle 6 niin maha oli jo niin kipeenä ettei voinu jatkaa. :D :D :D
parhaat naurut pitkään aikaan :D
Kaikki kahvatkin ovat täynnä ihmisen ties mitä eritteitä. Kerran mun poikakaverin käsi haisi kakalle. Siis oli ilmeiseti mennyt sormi paperin läpi vessassa. Ei ollut lähtenyt pesussa se haju tai oliko pessyt ollenkaan. En kyllä sanonut sille mitään.
en mä ainakaan pese persettäni paskalla käynnin jälkeen :O:O:O:O
tää on niin mahtava ketju
en ollut lukenut ennen vaikka olen jo 4vuotta täällä pyörinyt
nyt on tarkkailtava omaa miestä, miten käyttäytyy
ei oo kiva jos munat rallilla, ei ne miehet kuitenkaan pese sitä rallia, yäk
täytyykö mun nyt ruveta desinfisioimaaan se ralli aina enne istumista
Kuka tän on kaivanu esille?! :D vitsit mä putoilin tuolilta tän takia jo vuonna 05 ja tänään sama juttu :D:D
Käsidesillä pyyhitään munat joka kerta kun aletaan hommiin
tää ketju oli kuumimmillaan, kun tulin ensimmäistä kertaa AV:lle.. Onko siitä jo noin kauan!?
Muita hyviä ketjuja on "Miksi curlingin uuden päävalmentaja Niemen selässä lukee uuspaavalniemi?"
Ja joku "miten vettä keitetään?" -tyyppinen ketju.
Sitten tuli "Mänkkipyyhe";)
Kuka muistaa?