Siis yööök, mun mieheni kertoi ettei suihkussa...
piti kokeilla hakutoimintoa ja tää oli eka mikä tuli mieleen :)
Kommentit (263)
tuota "PERSEISET KÄDET" ilmaisua, joka on aivan hulvaton, ja nyt tää on täällä taas!! :DD
Pitkään pitikin täs selata pinoja... :D
kohta lähtee synnytys näistä käyntiin... :D
juu, kuten tuol joku sanoi, et saattaapa se miehen heppi osua siihen posliiniin jos istuallaan on... meil mies tekee pissatkin istualtaan, lie äitinsä semmoisen opettanut, itse en ole miestäni ' vessa kouluttanut' , oon vaan huomannut, et jos kurkottaa paperia, saattaapa se nuppi osua... varomisesta huolimatta... kieltämättä vähän se on yököttänyt
Asiasta kolmanteen, mein ukko kuseksii " iltapisut" aina istualteen(kun on kuulemma niin pieni pissihätä ettei muuten saa liristettyä, mitä en kyllä tajua)no mutta kuitenkin niin, sitten se käyttää myös aika usein ihan veskipaperia pilin pyyhkimiseenkin :D
Mutta perseiset kädet on todennäkösesti silläkin, ainakin jos kattoopi sen kalsonkeja(joita myös saa ostaa koko ajan uusia), kun lähes jokasesta persläpi kurkkii. Hmm.. tarviikohan alkaa pitämään sillä pyhäkalsonkeja erikseen arkikalsareista?
Kyllähän ne siitäkin perseiseksi varmaan menee. Enpäs tuotakaan ollut tullut ajatelleeksi. Juu ja munaisiksi kautta kullisiksi menee myös, kun sieltäkin reikiä pukkaa tulemaan... YÖK YÖK!
En ole perehtynyt ukkoni käsien perseisyyteen mutta munaiset/palliset ne ainakin on :)
herätessä kalsarit valahtanut pois suojaamasta pyllyä?
Ettei vain olisi parisuhteen paremmalla puoliskolla kädet eksyneet yöllä sängyn väärälle puolelle. Tarkista siis onko OMAT kätesi perseiset.
Ja jos ovat, niin kannattaa ottaa yhteyttä omaan lääkäriisi ja keskustella miten pääset tästä öisestä käsien harhailusta eroon.
Jos taas sinun kätesi eivät ole perseiset, on varmasti aihetta ostaa miehellesi yhtä kokoa pienemmät kalsarit ja katsoa pysyykö ne yön kunnolla päällä.
Vierailija:
herätessä kalsarit valahtanut pois suojaamasta pyllyä?
PERSEISET KÄDET! Kyllä jonkun annaleenahärkösen tai tahdonasian käsikirjottajan on PAKKO poimia tää verbaalihelmi! Kauan eläköön perseiset kädet! :DDDDDDDDDDD
Voihan perseiset kädet ja viikatut pallit:-)
Meillä muuten mies kanssa pissii istualteen, mutta eipä ole tullut mieleen, että se hepin pää osuis pönttöön. Yäks, jos näin on:-(
... ei meinaa naurusta tulla loppua!!!!!!! En ole oikeesti vuosiin nauranu näin paljoo!!! :DDD
Lapset ja ukko siinä sivussa kattoo et äippä tais pimahtaa, kun en nauramiselta saanu sanaa suustani tätä ketjua sieltä täältä lukiessa!!! :DDD Kyyneleet ihan valuu silmistä!!!!
Tää pitää kyllä laittaa talteen pahan päivän varalle!!! ; ))))
huh huh!
oikeastaan pieniä paskahiutaleita...
Ja sitten moni säilyttää hammasharjojaan wc-tiloissa.
Kysäisin mieheltä, että eikö kikut kakkaannu, ni ei kuulema ku on sylissä!
Joka kerta suihkussa on tullut tää ketju mieleen ja olen oman perseisen käteni pessyt oikeen kunnolla.
Mutta oikeesti suhtaudun varaukslla nykyisin kaikkeen: onko perseinen käsi koskettanut tätä?
tarrakakkaa saa joskus jynssätä oikein olantakaa, että kaikki irtoaisi. Joskus tälläisen suorituksen jälkeen käsi haisee kakalta vaikka olisi jo kahteen kertaan pessyt saippualla! Mutta: nyt tulee pointti! Ap:n mukaan mulla ei siis suinkaan ole haisevat kädet, vaan PYLLYISET kädet! ;)
Tehkää miehillenne kertakäyttöisiä munakuppeja. Kupit saatte kananmunapakkauksista ja pili suojataan vessapaperirullan hylsyllä (tai tarvittaessa talouspaperirullan hylsyllä). Tarpeiden jälkeen peskää miestenne takapuoli käsisuihkulla, kammatkaa perskarvat tiheäpiikkisellä kammalla itsepintaisten kakkakokkareiden varalta, ruiskuttakaa Septidin desinfiointi sumutetta ja föönatkaa kuivaksi.
t. ekaa kertaa ketjuun törmännyt
erään bändin jäseniltä keikan jälkeen kainaloista ja analysoitiin hajut ja bakteerimäärät. ENnen keikkaa kaikki olivat käyneet suihkussa.
Ja kelatkaa: JOKAISEN miehen kainaloista löytyi persereikäbakteereja, siis jokaisen. Tutkija sanoi, että se johtuu siitä, että samoilla käsillä pestään suihkussa takamus ja muut paikat. Persereikäbakuja löytyy siis jokaisen meidän joka paikasta, riippuen siitä, missä järjestyksessä paikat pestään..
Onneks mä en pese persettäni ollenkaan..
peppunne vessan jälkeen! en vois käyttää paperia vaan eka täytyy suihkuttaa peppu ja kuivata vaan paperilla.muuten jää likaseks. suosittelen.
paperinkäyttö aataminaikasta ja likasta....