Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvaako teillä häppäreissä karvoja?

Vierailija
23.01.2005 |

Mulla kasvaa ulommissa vähän.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
23.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä enää nolaa itseäsi

Vierailija
42/95 |
23.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan käsittämätöntä, ettei naisilla ole pienintäkään tajua omasta anatomiastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
23.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.luckymojo.com/faqs/altsex/vulvaxtr.gif

Tuossa keskellä on tuo " viiva" . Sen kummallakin puolella on hienoisen karvan peittämät isot häpyhuulet. Jos tuota viivaa levitetään, löytyy sieltä alta pienet häpyhuulet (karvattomat, limakalvon peittämät), klitoris, emättimen aukko, virtsaputken suu muiden muassa. Mitään mikrohäppäreitä sieltä ei löydy.

Vierailija
44/95 |
23.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuossa keskellä on tuo " viiva" . Sen kummallakin puolella on hienoisen karvan peittämät isot häpyhuulet. Jos tuota viivaa levitetään, löytyy sieltä alta pienet häpyhuulet (karvattomat, limakalvon peittämät), klitoris, emättimen aukko, virtsaputken suu muiden muassa. Mitään mikrohäppäreitä sieltä ei löydy.

Tuossa siis roikkuu selvästi ne isot huulet. Mulla ei ole mitään, vain viiva. Ja sisäpuolella KAHDET huulet.

Pitää ensi kerralla kysyä gyneltä mikä friikki mä oikein olen. Mulla on kyllä kaikki vehkeet tosi pikkuriikkisiä.

Vierailija
45/95 |
23.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sinulla ei roikkuisi viivan kummallakaan puolella mitään, on ne kuitenkin sinut isot häpyhuulesi. Sisällä ei ole kuin pienet häpyhuulet. Emättimen aukon ympärillä voi olla jotain repaileita revenneestä immenkalvosta. Ehkä sinä kuvittelet näitä joiksikin mikrohäppäreiksi?

Vierailija
46/95 |
23.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapelkaa nyt siinä mitä " huulia" teillä on..

Vierailija
47/95 |
23.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kuvittele, sillä olen peilannut alapäätäni jo ennenkuin kalvo poksahti. ilmeisesti mulla on vain todella pienet isot häppärit, jotka eivät roiku ollenkaan. tai ovat ihan olemattomat. Sisällä mulla on kahdet selvät huulet.

Jos mä olen kolmihuulinen :) Tai mun alapää on kuin ruusu, monikerroksinen. Enkä ole synnyttänyt.

Vierailija
48/95 |
23.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nauranut näin!!

Laitan tämän suosikeihin ja luen aina, kun masentaa ja tunnen itseni tyhmäksi...

MITEN VOI OLLA VIIVAA ILMAN HÄPPÄREITÄ??

=DDDD

Vierailija
49/95 |
23.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän just millainen anatomia mulla on.

Vierailija
50/95 |
23.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lääkisopiskelijana voisin todeta et sulla on kolmet häppärit :D

Vierailija
51/95 |
23.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä tiedän että on olemassa kolmihuulisia naisia.

Näköjään sitä oppii uutta joka päivä.

Vierailija:

En ole ikinä nauranut näin!!

Laitan tämän suosikeihin ja luen aina, kun masentaa ja tunnen itseni tyhmäksi...

MITEN VOI OLLA VIIVAA ILMAN HÄPPÄREITÄ??

=DDDD

Vierailija
52/95 |
23.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele se paikka niin, että on vain alapäässä viiva, eikä mitään roiku siinä ympärillä eikä ole kohoumaa. vähän kuten barbien alapää jossa on tussilla piirretty viiva.

nyt alan ymmärtää miksi jotkut valittavat suurista häppäreistä!

mun pitäis varmaan ottaa siitä kuva :D

Vierailija
53/95 |
23.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä ihoa sanotaan isoiksi häpyhuuliksi.

Vierailija
54/95 |
23.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin on monella muullakin!

Koosta huolimatta ne on HÄPYHUULET, ne ulommat, ovat ulkosynnyttimiä!!

Hae patentti omalle kalustuksellesi, jos et niitä häppäreiksi myönnä!

Vierailija
55/95 |
23.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

häppäreitä eli häpyhuulia on kahdet, pienet ja isot. isot on ne missä kasvaa karvaa, pienemmät suojaa ja siellä ei kasva karvaa ;).

Vierailija
56/95 |
23.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin mitä ne oli? Jos ei niin mitkä nimet teidän lähipiirissä on olleet suosiossa? Mitä ennustatte top 3 nimiksi?

Meidän lähipiirissä on suosikkinimiä selvästi tytöissä Emma, Emmi ja Pinja.

Pojista taas suosikkinimiä on Jami, Miro, Eetu ja Eemeli.

Omakin lapsi on näillä listoilla mukana. Olisin kyllä toivonut ettei tuttavapiiriin / harrastuksiin tule kaimoja. Itse kun en osannut kyllä näistä nimistä (paitsi Eetusta ja ehkä Emmasta) arvata et ovat niin suosittuja.

Niin, lapsia kyllä tunnen aika liudan kun kaikki työkaverit ja kaverit ja sukulaiset päätti lisääntyä samana vuonna ja lisäksi harrastamme melko ahkerasti (jumppaa, muskaria, uintia...).

Vierailija
57/95 |
23.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos väittää, ettei kasva ja kuvailee, että nivusissa kasvaa, niin nivusissahan just on isot häppärit, jotka toki voivat olla pienikokoiset.

pikkuruisia kolmansia häppäreitä ei ole olemassa.

Vierailija
58/95 |
23.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eihän tossa esimerkkikuvassa edes mikään roiku! Sinä, jonka isot häppärit on viivan sisällä, miksi sinä sanot noita juttuja, jotka muodostavat tuon viivan?

NE ON NE ISOT HÄPPÄRIT!

ja asiaan -> kyllä, kasvaa karvaa, oikeastaan persuksiin asti :( Ja synnytyksen jälkeen on karvoja alkanu ilmestymään sisempiinkin häppäreihin, siihen ulompien ja sisempien välimaastoon. Tosi ällöä. Pyrin ne kiskomaan pois hetimiten.

Vierailija
59/95 |
23.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alue viivan ympärillä vähän erivärinen kuin muu ihosi esim vaaleanpunainen, rusehtava? Kasvaako viivan ympärillä karvaa? Miksi kutsut aluetta viivan ympärillä, onko se kenties sinun nivusalue?

Kyllä siinä viivan ympärillä on isot häppärit, jotka voivat olla toki myös pienikokoiset, kuten pienet häppärit voivat olla isokokoiset ja roikkua isojen välistä.

Vierailija
60/95 |
23.01.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ei oo mitään viivaa, on vaan HÄPPÄRIT!

Mä oon luullu, että vaan pikkutytöillä on pelkkä viiva. Vissiin mä kuulun sit niihin isohuulisiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi