Kasvaako teillä häppäreissä karvoja?
Kommentit (95)
Vierailija:
Ihan käsittämätöntä, ettei naisilla ole pienintäkään tajua omasta anatomiastaan.
http://www.luckymojo.com/faqs/altsex/vulvaxtr.gif
Tuossa keskellä on tuo " viiva" . Sen kummallakin puolella on hienoisen karvan peittämät isot häpyhuulet. Jos tuota viivaa levitetään, löytyy sieltä alta pienet häpyhuulet (karvattomat, limakalvon peittämät), klitoris, emättimen aukko, virtsaputken suu muiden muassa. Mitään mikrohäppäreitä sieltä ei löydy.
Vierailija:
http://www.luckymojo.com/faqs/altsex/vulvaxtr.gifTuossa keskellä on tuo " viiva" . Sen kummallakin puolella on hienoisen karvan peittämät isot häpyhuulet. Jos tuota viivaa levitetään, löytyy sieltä alta pienet häpyhuulet (karvattomat, limakalvon peittämät), klitoris, emättimen aukko, virtsaputken suu muiden muassa. Mitään mikrohäppäreitä sieltä ei löydy.
Tuossa siis roikkuu selvästi ne isot huulet. Mulla ei ole mitään, vain viiva. Ja sisäpuolella KAHDET huulet.
Pitää ensi kerralla kysyä gyneltä mikä friikki mä oikein olen. Mulla on kyllä kaikki vehkeet tosi pikkuriikkisiä.
Vaikka sinulla ei roikkuisi viivan kummallakaan puolella mitään, on ne kuitenkin sinut isot häpyhuulesi. Sisällä ei ole kuin pienet häpyhuulet. Emättimen aukon ympärillä voi olla jotain repaileita revenneestä immenkalvosta. Ehkä sinä kuvittelet näitä joiksikin mikrohäppäreiksi?
Tapelkaa nyt siinä mitä " huulia" teillä on..
en kuvittele, sillä olen peilannut alapäätäni jo ennenkuin kalvo poksahti. ilmeisesti mulla on vain todella pienet isot häppärit, jotka eivät roiku ollenkaan. tai ovat ihan olemattomat. Sisällä mulla on kahdet selvät huulet.
Jos mä olen kolmihuulinen :) Tai mun alapää on kuin ruusu, monikerroksinen. Enkä ole synnyttänyt.
En ole ikinä nauranut näin!!
Laitan tämän suosikeihin ja luen aina, kun masentaa ja tunnen itseni tyhmäksi...
MITEN VOI OLLA VIIVAA ILMAN HÄPPÄREITÄ??
=DDDD
Tiedän just millainen anatomia mulla on.
Näin lääkisopiskelijana voisin todeta et sulla on kolmet häppärit :D
Nytpä tiedän että on olemassa kolmihuulisia naisia.
Näköjään sitä oppii uutta joka päivä.
Vierailija:
En ole ikinä nauranut näin!!
Laitan tämän suosikeihin ja luen aina, kun masentaa ja tunnen itseni tyhmäksi...MITEN VOI OLLA VIIVAA ILMAN HÄPPÄREITÄ??
=DDDD
Kuvittele se paikka niin, että on vain alapäässä viiva, eikä mitään roiku siinä ympärillä eikä ole kohoumaa. vähän kuten barbien alapää jossa on tussilla piirretty viiva.
nyt alan ymmärtää miksi jotkut valittavat suurista häppäreistä!
mun pitäis varmaan ottaa siitä kuva :D
ja sitä ihoa sanotaan isoiksi häpyhuuliksi.
ja niin on monella muullakin!
Koosta huolimatta ne on HÄPYHUULET, ne ulommat, ovat ulkosynnyttimiä!!
Hae patentti omalle kalustuksellesi, jos et niitä häppäreiksi myönnä!
häppäreitä eli häpyhuulia on kahdet, pienet ja isot. isot on ne missä kasvaa karvaa, pienemmät suojaa ja siellä ei kasva karvaa ;).
Jos on niin mitä ne oli? Jos ei niin mitkä nimet teidän lähipiirissä on olleet suosiossa? Mitä ennustatte top 3 nimiksi?
Meidän lähipiirissä on suosikkinimiä selvästi tytöissä Emma, Emmi ja Pinja.
Pojista taas suosikkinimiä on Jami, Miro, Eetu ja Eemeli.
Omakin lapsi on näillä listoilla mukana. Olisin kyllä toivonut ettei tuttavapiiriin / harrastuksiin tule kaimoja. Itse kun en osannut kyllä näistä nimistä (paitsi Eetusta ja ehkä Emmasta) arvata et ovat niin suosittuja.
Niin, lapsia kyllä tunnen aika liudan kun kaikki työkaverit ja kaverit ja sukulaiset päätti lisääntyä samana vuonna ja lisäksi harrastamme melko ahkerasti (jumppaa, muskaria, uintia...).
Vierailija:
Jos väittää, ettei kasva ja kuvailee, että nivusissa kasvaa, niin nivusissahan just on isot häppärit, jotka toki voivat olla pienikokoiset.
pikkuruisia kolmansia häppäreitä ei ole olemassa.
Ja eihän tossa esimerkkikuvassa edes mikään roiku! Sinä, jonka isot häppärit on viivan sisällä, miksi sinä sanot noita juttuja, jotka muodostavat tuon viivan?
http://www.luckymojo.com/faqs/altsex/vulvaxtr.gif
NE ON NE ISOT HÄPPÄRIT!
ja asiaan -> kyllä, kasvaa karvaa, oikeastaan persuksiin asti :( Ja synnytyksen jälkeen on karvoja alkanu ilmestymään sisempiinkin häppäreihin, siihen ulompien ja sisempien välimaastoon. Tosi ällöä. Pyrin ne kiskomaan pois hetimiten.
Onko alue viivan ympärillä vähän erivärinen kuin muu ihosi esim vaaleanpunainen, rusehtava? Kasvaako viivan ympärillä karvaa? Miksi kutsut aluetta viivan ympärillä, onko se kenties sinun nivusalue?
Kyllä siinä viivan ympärillä on isot häppärit, jotka voivat olla toki myös pienikokoiset, kuten pienet häppärit voivat olla isokokoiset ja roikkua isojen välistä.
Mulla taas ei oo mitään viivaa, on vaan HÄPPÄRIT!
Mä oon luullu, että vaan pikkutytöillä on pelkkä viiva. Vissiin mä kuulun sit niihin isohuulisiin...
älä enää nolaa itseäsi