Kasvaako teillä häppäreissä karvoja?
Kommentit (95)
Täällä mammat jakelee lääkkeiden annosteluohjeita ja kehottaa " jättämään se sika" jos ukko ei korjaa lumppujaan lattioilta. Empä ihmettele enää, jos kerran 30-kymppisillä ei ole edes oman pillun anatomia hallussa..
Sainpahan kunnon naurut.
isot häppärit on ne, missä kasvaa karvat ja jotka voi toki ajelle pois.
kaikissa viidessä häppäriparissani
on ihana ketju. Osan AV-mammojen tyhmyys ja tietämättömyys on uskomatonta.
toivoo kuudet häppärit omaava, yhdet nivusissa
kukaan nainen voi olla noin tyhmä ja tietämätön omasta anatomiastaan, vai voiko?
Vierailija:
kukaan nainen voi olla noin tyhmä ja tietämätön omasta anatomiastaan, vai voiko?
siis perusbiologiaa!
ulommat häpyhuulet ovat ihoa, sisemmät limakalvoa. ulommilla kasvaa yleensä karvaa, sisemmissä ei ikinä.
mikä ihme siinä on niin vaikeaa tajuta??
Kun lukee noista teidän roikkuvistanne. :) Eipä olisi uskonut, että sekin päivä koittaa.
Sisemmät on nipin napin puolisenttiä pidemmät kuin ulommat....alapää on sillai no...oisko se sit tursopillu???
ulommaisten yli....keksikääs sille nimi =)
Johan nimikin sen kertoo, että isot häpyhuulet ovat niitä isoja.
Siis KYLLÄ, ulommat häppärit näkyvät sillain, kun katsoo peilistä. TIETYSTI. Niissä kasvaa karvaa. Sisähäppärit saattavat vähän pilkistellä ulommista pihalle. Ei mitään erikoista tuossakaan, ja kyllä kaikilta anatomia yms. sivuilta olen samanlaisen värkin nähnyt, kuin itsellänikin on. Höh.
Olen hyvin karvainen, mut vaalea. Karvoja on muuten kaikkialla alapäässä mut häppäreissä ei. Nehän on limakalvoa, en ymmärrä miten niissä voisi edes karvoja olla.
Jos häpyhuulissa ei kasva karvoja, niin helppo siis tehdä posliiniksi, senkun alavatsalta karvat pois ja valmista on, ei tarvitse pimppiin koskea ollenkaan.
Vierailija:
Olen hyvin karvainen, mut vaalea. Karvoja on muuten kaikkialla alapäässä mut häppäreissä ei. Nehän on limakalvoa, en ymmärrä miten niissä voisi edes karvoja olla.
Eikö ole ollenkaan siellä alhaalla? Monethan poistavat karvansa, ettei miehen suuhun menisi karvoja suuseksin aikana. No sun ei tartte poistaa, kun niitä ei olekaan.
Kasvaako nivusissa? Mulla ei kasva nivusissa, häppäreissä vähän.
Vierailija: