Kasvaako teillä häppäreissä karvoja?
Kommentit (95)
Koska vaikka sitä voisi jumpata emätintä, niin häppäreitä ei, koska niissä ei ole lihaksia, vai onko? Ja jos on episio- episitiomia (onko oikein?) niin katkooko ne ne häppärit jos ne kiristää? Kyllä olis karseeta jos ne niita riekaleita leikkelis, kun ne on aika herkkää ihoa. Ja etenkin niillä joilla on useammat parit, niin aika paljon askarreltavaa lääkärille... huh huh. hmm.. tuumin vaan.
Eli suomeks sanottuna kohollaan oleva etuvittu ja täys karvoja. Sit se on vielä ihan ruttunen ja pomuinen, ettei sheivauksesta tuu mitää ku revin itteni nilelle :D
Pienemmät häpärit on isoimpien alla piilossa, mutta synnytyksessä oikeepuoli repes ja nyt se yksinään roikkuu lerpsallaan, tosin ei näy isojen pullien välistä.
Eli olen kunnon kauhuleffatorttu :o
niin oma alkaa näyttää ihan mukavalta. Voi luoja!
Netistä nyt ainakin saa tietoa, laittakaa vaikka kuvahaulla. Olen täysin tyrmistynyt. Vai kaikki kirjoittelijat ovat jotain lestadiolaisuuden varhaiskantaa, jotka naivat lakanan läpi reiästä?
ulommissa häpyhuulissa. Joka väittää muuta, ei tiedä mikä osa itsestään on ulommat häpyhuulet... Sisemmissä ei sitten kasva, ne on limakalvon päällystämät.
Vierailija:
Ajattelin samaa. Apua! Miksei kasvaisi? nehän kasvaa jokaisella! ja mikä onglema???
Vierailija:
ulommissa häpyhuulissa. Joka väittää muuta, ei tiedä mikä osa itsestään on ulommat häpyhuulet... Sisemmissä ei sitten kasva, ne on limakalvon päällystämät.
Jostain syystä tuohon eteen yläosaan, mistä sisemmät häppärit alkavat, kasvaa sellaiset ihme tupsut juuri sinne vaon sisälle (siis sisempien ja ulompien väliin. Ja on ihan toivoton saada ajeltua.
joilla on neljät häppärit? Sisemmät ja ulommat???
" Nää täs on mun ulommat, ja noi pienemmät tossa vieressä on ne sisemmät!"
Siis eikö tässä nyt tarkoiteta kuitenkin häpyhuulten sisä- ja ulko-osia? Se kai kuitenkin on ihan eri asia kuin ulkohäppärit ja sisähäppärit?
Enkä kyllä ennen av:ta oo tämmösiä termejä kuullutkaan.
yksi itsetunnon laskija (kauhuleffatorttu-pullapitko) päättikin olla ylpeä itsestään. Meitä on moneksi! ;D -ai niin, ja kasvaa karvoja iho-alueilla, ei limakalvolla vielä...
Pää-varpaat-roikkumissuunnassa vai edestä taakse? :O
tietty kasvaa =)
ne voi vahata tai ajaa tai antaa tursottaa =)
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahtava ketju! Voi luoja :D
Ihan mahtava ketju! Voi luoja :D