Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Uskotko kaiken mitä täällä kirjoitetaan? Entä valehteletko täällä?

Vierailija
03.06.2010 |

Itse olen alkanut ajattelemaan että minkäköhänlaisia käsityksiä oon muodostanu asioista tän palstan perusteella ja onko näillä käsityksillä oikeesti ees mitään perustaa, aika pelottavaa. Täällä kun nimettömänä kirjotellaan niin jokuhan voi vaikka esiintyä toisena ihmisenä ja kuvailla tilannettaan niin selvästi että joku arvaa kuka on kyseessä ja näin pilata toisen ihmisen maineen tms. Muutenki oon jo aika koukussa tähän palstaan.. apuaa... mitähän parempaa tekemistä sitä keksis kuin olla täällä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotkut keksitytykin jutut voi olla totta jonkun toisen elämässä. mutta neuvoista yms. kannataa miettiä kaksi kertaa.

Vierailija
2/7 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tarinat vaikuttavat keksityiltä, mutta toisaalta ei sillä ole merkitystä onko se totta vai ei. Joskus totuus on tarua ihmeellisempää. Tarinasta seuraava keskustelu voi olla kiinnostavaa eikä se riipu tarinan totuusarvosta.

Sen sijaan neuvojen ym. faktojen esittämisessä olen varovaisempi ja pyrin tarkistamaan oikeellisuuden vielä jostakin muusta lähteestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin elämässä kyllä tulee silloin tällöin valehdeltua. Tän paikan etuhan on juuri siinä, että tää on niitä harvoja paikkoja, joissa voi olla valehtelematta, vaikka olisi kyse mistä asiasta. Vapauttavaa.

Vierailija
4/7 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pientä valehtelua, joskus koko totuus jne.

Vierailija
5/7 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin elämässä kyllä tulee silloin tällöin valehdeltua. Tän paikan etuhan on juuri siinä, että tää on niitä harvoja paikkoja, joissa voi olla valehtelematta, vaikka olisi kyse mistä asiasta. Vapauttavaa.

Muuttelen sen verran elämääni, ettei mua tunnisteta. En yleensä muuten. Ja joissain tapauksissa kirjoitan ihan oikeitakin tietoja meidän perheestä. Yleensä silloin, kun kyseessä on juttu, joka on ihan yhdentekevä eli ei haittaa, vaikka joku tunnistaisikin.

Mä luulen, että näin tekee useimmat. Kertoo asiat pikkuisen valheellisesti. Kahden lapsen sijaan onkin 3, lasten iät vähän erit, asuinpaikka väärin jne. Yleensä mä muutan yksityiskohtia, joilla ei ole merkistystä kyseiseen keskustelunaiheeseen.

Vierailija
6/7 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tarinat vaikuttavat keksityiltä, mutta toisaalta ei sillä ole merkitystä onko se totta vai ei. Joskus totuus on tarua ihmeellisempää. Tarinasta seuraava keskustelu voi olla kiinnostavaa eikä se riipu tarinan totuusarvosta.

Ärsyttää ne provojen bongailijat, varsinkin, jos heillä ei ole muuta sanottavaa. Lisäksi jos joku kipeä juttu sattuukin olemaan todellinen, se ei ainakaan auta kysyjää.

Vierailija
7/7 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko kaikkea ja itse pyrin siihen etten valehtele tai vääristä asioita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän