Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sekstailunne alkaa tyypillisesti?

Vierailija
03.06.2010 |

Meillä aina lämmitellään ensin mies, sitten suoraan asiaan. Olis kiva jos välillä lämmiteltäis minutkin.

Mies ei vaan tajuu, vaikka sille sanoo suoraan toiveensa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aina lämmitellään ensin mies, sitten suoraan asiaan. Olis kiva jos välillä lämmiteltäis minutkin.

Mies ei vaan tajuu, vaikka sille sanoo suoraan toiveensa.

Miksi annat sitten mennä suoraan asiaan, jos et ole siihen vielä valmis? Ei kai miehesi raiskaa sinua?

M34

Vierailija
2/41 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja me katsotaan toisiamme: ja sit asiaan ennen kuin lapset tulee sisään.

(ei oo aikaa lämmitellä tms)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun mennään sänkyyn. Nukun alasti. Mua ei tarvi houkutella, pyörähdän suukottelemaan, siitä rintoja nuolemaan, vatsaa ja vauhtiviivaa alaspäin, itse posliiniksi ajelemani huulten ja klitoriksen nuolemista, laitan makuliukkaria vaimolle ja omaan kaluuni. Vaimolla on jo tässä vaiheessa elimeni suussa ja hän luttaa sen kanssa tosi paljon, usein laukeankin hänen suuhun. Nuolen rouvaa myös orkun partaalle, sittten hän vetää jo mua päällensä ja ohjaa kädellään elimeni sisäänsä. Kohta siemennän rouvani ja hän vaipuu uneen lauennut kaluni sisällään.

Vierailija
4/41 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit kun hän alkaa olla valmis, menen paikanpäälle.

Vierailija
5/41 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi ylös naiset, jotka nukahtavat spermat ja kalu sisällä?

Kohta siemennän rouvani ja hän vaipuu uneen lauennut kaluni sisällään.

Vierailija
6/41 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa usein suukotteluilla, jonka jälkeen nuolen yleensä naiseni orgasmiin. Sitten seuraa seksiä eri asennoissa mielentilasta riippuen. Tosin usein myös annamme toisillemme "pyyteetöntä" oraaliseksiä orgasmiin saakka...

Vierailija
7/41 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikapanoissa menen vaimon taakse, otan kunnon otteen tisseistä, litistelen,puristelen. Sitten työnnän käden haarojen väliin ja keskisormella lirppaan klittaa....heti kun alkaa kostua, pöksyt pois ja takaapäin sisään...siinä se..

Vierailija
8/41 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämä jo toinen kerta tällä viikolla ja eikö voisi jättää väliin koska väsyttää ym. ym.

jos neuvottelu on minulle suosiollinen makaa vaimo paikallaa sanotamma, puhumatta koskaan yhtään mitään - ei koske tai koskettele minua ei pussaa tms.

hänen mielestään tämä kaikki on normaalia ja minulle on tunnevamma tms.

Vierailija
9/41 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies kysyy, että "kiinnostaiskohan sua?" Minä mietin, jaksanko ruveta reuhaamaan siitä, että voisi siinä aloitteen tekemisessä olla vähän romanttisempi, olisi kiva jos ei aina tarvitsisi tuntea itseään katutytöksi, vai pääsiskö sittenkin helpommalla, kun vaan suostuisi ja tekisi mitä mies pyytää. Jos reuhaan, mies lopulta toteaa, että "kun emmä vaan osaa", ja minä ihmettelen, ettet sitten viitsi edes yrittää, ja mies toteaa, että "en, mutta kiinnostaaks sua vai ei?" Minä vastaan joko ei tai sitten suostun. Aina, kun suostun, homma menee niin, että housut pois, mies sisään, lykkii hetken, käskee kääntymään sinne tai tänne tai tuonne, lykkii lisää, sitten käännytään taas, lykitään, ehkä vielä kerran pitää kääntyä johonkin suuntaan, ja se siitä. Mies toteaa, että "kiitti, oli kivaa", minä painun vessaan suihkuttelemaan kirveleviä limakalvojani.

Ja minun mieheni mielestä tämä on ihan normaalia, ei kuulemma missään normaalissa yhtään pidemmässä parisuhteessa jakseta vuosikausia lämmitellä ja touhuilla, vaan päädytään tällaiseen pikaisempaan versioon, kun se on helpompaa ja nopeampaa.

Vierailija
10/41 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteita tekee kumpikin.

Viimeksi meni näin. Kävin suihkussa ja tulin pyyheympärillä katsomaan elokuvaa. Elokuva oli varsin huono ja totesin, et nyt pitää mennä vessaan. mies keskeytti filmin ja hypähdinkin suoraan miehen syliin ja kiskaisin pyyhkeen pois. tokaisin vaan:- Et katohan kun mulla nännit nöpöttää. Ja lykkäsin tissit miehen käsittelyyn. Tietenkin myös paljan pillu housun etumusta vasten teki tehtävänsä. Tästäpä mies intoutui ja yritti mahdollisimman rivakasti kuoriutua vaatteistaan. Sitten minulle kielikäsittelyä, suuteloa lähetyssaarnaajassa ja loppuhuipennus takaapäin, niin että minä kontillani sohvalla ja mes seisovilteen työsti takaapäin :) Hissukseen piti olla, ettei lapset heränneet olohuoneesta kantautuviin ääniin :)

Näin meillä 12.v suhteen jälkeen.

Yleensä siis meillä toinen antaa selvästi ilmi, että nyt tekis mieli ja harvoin tulee kieltäydyttyä :)

Vierailija
11/41 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jompikumpi sanoo että panettaa tai käy "toisen kimppuun", kiihkeetä pussailua, suuseksiä tai suoraan asiaan. Mä en kauheesti lämmittelyjä tarvii kun kostun niin nopeesti. Joskus otan mieheltä housut vaan pois ja alan imemään :) Harrastetaan aika usein myös pelkästään suuseksiä. Jos mies haluaa nuolla niin sanoo sen ja samantien lentää sitte mun housut pois :) Joskus riittää pelkät katseet ja molemmat repii vaatteet pois ja eikun asiaan :) Miestäkään ei tarvii lämmitellä kun sillä seisoo aina heti.

Vierailija
12/41 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiplaa ittes valmiiks, mä käyn paskalla.

Vierailija
13/41 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies kysyy, että "kiinnostaiskohan sua?" Minä mietin, jaksanko ruveta reuhaamaan siitä, että voisi siinä aloitteen tekemisessä olla vähän romanttisempi, olisi kiva jos ei aina tarvitsisi tuntea itseään katutytöksi, vai pääsiskö sittenkin helpommalla, kun vaan suostuisi ja tekisi mitä mies pyytää. Jos reuhaan, mies lopulta toteaa, että "kun emmä vaan osaa", ja minä ihmettelen, ettet sitten viitsi edes yrittää, ja mies toteaa, että "en, mutta kiinnostaaks sua vai ei?" Minä vastaan joko ei tai sitten suostun. Aina, kun suostun, homma menee niin, että housut pois, mies sisään, lykkii hetken, käskee kääntymään sinne tai tänne tai tuonne, lykkii lisää, sitten käännytään taas, lykitään, ehkä vielä kerran pitää kääntyä johonkin suuntaan, ja se siitä. Mies toteaa, että "kiitti, oli kivaa", minä painun vessaan suihkuttelemaan kirveleviä limakalvojani.

Ja minun mieheni mielestä tämä on ihan normaalia, ei kuulemma missään normaalissa yhtään pidemmässä parisuhteessa jakseta vuosikausia lämmitellä ja touhuilla, vaan päädytään tällaiseen pikaisempaan versioon, kun se on helpompaa ja nopeampaa.

Ja tuollaista jaksat sitten katsella, kun ilmeisesti ei itseäsi kiinnosta lainkaan?

En voi ymmärtää...Minulla loppuisi halut kokonaan, jos seksi tuollaista olisi ja menisi parisuhde vaihtoon asuntolainoista ja lapsista huolimatta. Sen verran tärkeää ainakin minulle on myös sen seksuaalisen puolen onnistuminen parisuhteessa.

M40

Vierailija
14/41 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämä jo toinen kerta tällä viikolla ja eikö voisi jättää väliin koska väsyttää ym. ym.

jos neuvottelu on minulle suosiollinen makaa vaimo paikallaa sanotamma, puhumatta koskaan yhtään mitään - ei koske tai koskettele minua ei pussaa tms.

hänen mielestään tämä kaikki on normaalia ja minulle on tunnevamma tms.

...mutta toisaalta tiedän tunteen - been there, but never again! Pistä lahna vaihtoon tai ala rinnakkaissuhde, kun nyt itselläsi seksuaaliviettiä tuntuu olevan. Onko mitään vitun järkeä pysytellä hautaan asti tuossa tilanteessa vain koska tuli jotain avioliittovalan tapaista joskus höpöteltyä. Sitäpaitsi sen valan mukaan puolisioiden pitäisi myös ottaa toistensa tarpeet huomioon - molemmin puolin.

M40

Vierailija
15/41 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelulla ja lähentelyllä alkaa, tissien kourimisella ja valituksella siitä, että nännit on arat. Sitten ollaan vähän aikaa erillään ja uusia lähestymisyrityksiä. Ne tuottaa ennenpitkää tuloksen ja suulla suikattuaan vaimo istuu syliini ja ratsastaa myrskytuulen siivellä salamoivaan autereeseen

Vierailija
16/41 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelulla ja lähentelyllä alkaa, tissien kourimisella ja valituksella siitä, että nännit on arat. Sitten ollaan vähän aikaa erillään ja uusia lähestymisyrityksiä. Ne tuottaa ennenpitkää tuloksen ja suulla suikattuaan vaimo istuu syliini ja ratsastaa myrskytuulen siivellä salamoivaan autereeseen

Et voi olla tosissasi :D

mun mies jos laskettelisi tuollaista romanttista tuubaa niin oksentaisin välittömästi :X

Myrskytuulen siivellä salamoivaan autereeseen... HAHHAHEEH!

Vierailija
17/41 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta ja vauva ajat olleet TOSI huonoja johtuen lasten koliikista, sairauksista ym rasittavasta.

Nyt menee paremmin ja harrastamme joskus ihan hyvääkin seksiä, usein kuitenkin pikaversiolla: eli kun lapset ovat ulkona tai pelaamassa, mennään suihkuun , jossa hipelöintiä ja pikaista lämppäystä, sitten takaapäin nopea akti. Miestä ei tartte lämmitellä koska sillä seisoo aina, usein jo kun näkee mut :-)) Jos on aikaa niin mies hieroo koko vartaloni, usein öljyllä, niin että olen aivan nirvanassa, sitten hän alkaa hivuttelemaan öljyttyjä sormiaan joka paikkaan, joka reikään...usein tämä päättyy ihanaan orgasmiin . Tykkään myös anaalista, varsinkin tuon hieronnan yhteydessä...hmmm ihanaa...

Vierailija
18/41 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaista jaksat sitten katsella, kun ilmeisesti ei itseäsi kiinnosta lainkaan? En voi ymmärtää...Minulla loppuisi halut kokonaan, jos seksi tuollaista olisi ja menisi parisuhde vaihtoon asuntolainoista ja lapsista huolimatta. Sen verran tärkeää ainakin minulle on myös sen seksuaalisen puolen onnistuminen parisuhteessa. M40

Ei ole ollenkaan kyse siitä, ettei itseäni kiinnostaisi lainkaan - jos siis oletit, ettei minua seksi ja sen harrastaminen kiinnosta. Kyllä kiinnostaa, ja sen takiahan minä tätä jaksankin katsella. Seksi oli aikoinaan meidän suhteessa tärkeä juttu, se sujui hyvin ja siinä oli tärkeää molempien nautinto. Nykyään siitä on tullut tällaista, eli tärkeintä on miehen halu, miehen nautinto ja miehen orgasmi, minun haluistani, tarpeistani, nautinnoistani ja orgasmeistani viis veisataan. Toistaiseksi jaksan vielä toivoa, että joskus palattaisiin siihen "vanhaan", vaikka kyllä sekin toivo alkaa pikkuhiljaa tuntua turhalta. Varsinkin, kun tuo mies näkyy vakaasti olevan sitä mieltä, että tällaista seksin pitääkin olla pitkässä parisuhteessa.

Mutta jos mua ei seksi tai sen harrastaminen kiinnostaisi, en todellakaan jaksaisi räyhätä jostakin romanttisemmista aloitteen tekemisistä. Jaksan räyhätä niistä, koska satun muistamaan ja tietämään, että onnistui se mieheltäni vielä kaksi vuotta sitten, vaikka nykyään mies väittääkin, ettei vaan osaa muka tehdä aloitetta muuten kuin näin. Jos mua ei kiinnostaisi seksin harrastaminen, en vaivautuisi edes miettimään, suostunko vaan vai en, vaan käskisin miehen etsiä jonkun oikean katunaisen itselleen.

On sitä tullut tässä mietittyä jokunen tovi, että miksi tämä mättää näin, tämä seksipuoli. Olen yrittänyt herätellä keskustelua, kysellä onko minussa joku vika, voinko tehdä asialle jotakin, olisiko syytä mennä pari- tai seksuaaliterapeutin pakeille. Ei ole kuulemma minussa mitään vikaa, enkä minä voi tehdä mitään eikä siitä terapeutistakaan ole mitään hyötyä, koska tällaista seksi nyt vain on yhtään pidemmissä parisuhteissa. Olen kyllä sanonut miehelle siitäkin, etten minä aio loppuelämääni tällaiseen tyytyä, mies kyllä tietää ettei seksin saralla homma tyydytä minua enkä nauti seksistä. Ilmeisesti se ei vaan miestä sitten kiinnosta pätkän vertaa, mutta vielä jaksan toivoa, että alkaisi kiinnostaa. Joskus tulee mietittyä, että pitäisi pettää miestä ihan vain siksi, että se todellakin huomaisi ja tajuaisi, etten ole tyytyväinen. Mutta en uskalla ottaa riskiä, enkä edes tiedä, mistä minä jonkun pettäjäkumppanin itselleni löytäisin.

Vierailija
19/41 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imee rintoja, suukottelee alavatsaani ja siirtyy alemmas nuolemaan ja sama ylospäin. (Tässä kohdin mä siirryn ottamaan suihin, mutta hyvin harvoin) Siinä lämmittelyt!

Vierailija
20/41 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imee rintoja, suukottelee alavatsaani ja siirtyy alemmas nuolemaan ja sama ylospäin. (Tässä kohdin mä siirryn ottamaan suihin, mutta hyvin harvoin) Siinä lämmittelyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä