Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sekstailunne alkaa tyypillisesti?

Vierailija
03.06.2010 |

Meillä aina lämmitellään ensin mies, sitten suoraan asiaan. Olis kiva jos välillä lämmiteltäis minutkin.

Mies ei vaan tajuu, vaikka sille sanoo suoraan toiveensa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imee rintoja, suukottelee alavatsaani ja siirtyy alemmas nuolemaan ja sama ylospäin. (Tässä kohdin mä siirryn ottamaan suihin, mutta hyvin harvoin) Siinä lämmittelyt!

Vierailija
22/41 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse (mies olen) teen yleensä aloitteen, nykyään suoraan kysäisemällä. Aikaisemmin yritin viritellä jonkinmoista esileikkiä, mutta lopetin sen turhana, vaimo ei semmoista halua. Siis kysäisen, että panettaisko häntä, ja jos vastaa myöntävästi, haen kondomin, laitan sen ite päälle ja rupean hommiin. Vaimon panostus asiaan on kalsareiden riisuminen ja peiton raottaminen. Vaimo ei missään vaiheessa koske minuun. Ja mistään lähetyssaarnaajasta eksoottisemmasta on turha haaveillakkaan.

Vaimon aloitteet menee kans kysymällä, josta homma jatkuukin edellä kuvatulla tavalla. Joskus vaimo myös 'alustaa' homman pikkuvittuilulla, normivittuilusta sen erottaa äänensävystä.

Joskus aikasemmin olen koittanut lämmitellä vaimoa pitkin päivää kosketuksilla ja ehdotuksilla, mutta reaktiot niihin ovat tyypillisesti vaivaantunutta kiemurtelua.

Seksiä meillä harrastetaan vain ja ainoastaan klo 22-23 välisenä aikana, sitä ennen vaimo istuu surffaamassa, sen jälkeen on liian myöhä. Yleensä pari kertaa kuussa lykästää.

On se, perkele, yhtä autuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse (mies olen) teen yleensä aloitteen, nykyään suoraan kysäisemällä. Aikaisemmin yritin viritellä jonkinmoista esileikkiä, mutta lopetin sen turhana, vaimo ei semmoista halua. Siis kysäisen, että panettaisko häntä, ja jos vastaa myöntävästi, haen kondomin, laitan sen ite päälle ja rupean hommiin. Vaimon panostus asiaan on kalsareiden riisuminen ja peiton raottaminen. Vaimo ei missään vaiheessa koske minuun. Ja mistään lähetyssaarnaajasta eksoottisemmasta on turha haaveillakkaan.

Vaimon aloitteet menee kans kysymällä, josta homma jatkuukin edellä kuvatulla tavalla. Joskus vaimo myös 'alustaa' homman pikkuvittuilulla, normivittuilusta sen erottaa äänensävystä.

Joskus aikasemmin olen koittanut lämmitellä vaimoa pitkin päivää kosketuksilla ja ehdotuksilla, mutta reaktiot niihin ovat tyypillisesti vaivaantunutta kiemurtelua.

Seksiä meillä harrastetaan vain ja ainoastaan klo 22-23 välisenä aikana, sitä ennen vaimo istuu surffaamassa, sen jälkeen on liian myöhä. Yleensä pari kertaa kuussa lykästää.

Vielä piti lisäämäni, ikää on meillä hieman 30 molemmin puolin, naimissa 10 v, lapsia on.

Vierailija
24/41 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse (nainen olen) en tee aloitetta kun ei edes kiinnosta. Ukko kysyy yleensä omasta mielestä leikkisästi "haluakoo huora kullia?"."En, todellakaan" yleensä ajattelen mutta mikä raivoaminen ja tavaroitten heittely siitä alkaa, joten mutisen yleensä jotain myöntävää. Ukko menee yleensä sen jälkeen laittamaan vessaan kondomia ja minä liukastan itseni liukkarilla ja jään odottamaan peiton alle. En paljo liukastu lihoneesta ukosta joka ei viitti enää edes suihkussa käydä.

Ukko tulee päälle makaamaan ja minä yritän pitää turpani ummessa ja maata hiljaa etten vain möläytä hänen luotaan työntävästä olemuksesta. Onneksi toimitus kestää yleensä muutaman minuutin ja eipä se pikku nakki hirveesti missään tunnu. Aikasemmin ukko yritti lämmitellä perseelle läpsimällä ja kourimalla rintoja väkivaltaisesti, joskus saatto jopa lastenkin kuullen kysyä et imisinkö kyrpää. Onneksi se on sentään loppunut.

Monta kertaa olen onnistunut väsyttämään ukon istumalla tietokoneella surffaamassa. Pari kertaa kuussa tätä vaivaa pitä kestää.

Onse perkele, yhtä autuutta.

Vierailija
25/41 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta helkkarissa sinutki tulee ottaa huomioon kuten kaikki muutkin naiset. jos paikat ovat puhtaat

niin suuseksi on mitä ihaninta. minulle on vain loppuhuipennus kun laukean vaimooni.

Vierailija
26/41 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse (nainen olen) en tee aloitetta kun ei edes kiinnosta. Ukko kysyy yleensä omasta mielestä leikkisästi "haluakoo huora kullia?"."En, todellakaan" yleensä ajattelen mutta mikä raivoaminen ja tavaroitten heittely siitä alkaa, joten mutisen yleensä jotain myöntävää. Ukko menee yleensä sen jälkeen laittamaan vessaan kondomia ja minä liukastan itseni liukkarilla ja jään odottamaan peiton alle. En paljo liukastu lihoneesta ukosta joka ei viitti enää edes suihkussa käydä.

Ukko tulee päälle makaamaan ja minä yritän pitää turpani ummessa ja maata hiljaa etten vain möläytä hänen luotaan työntävästä olemuksesta. Onneksi toimitus kestää yleensä muutaman minuutin ja eipä se pikku nakki hirveesti missään tunnu. Aikasemmin ukko yritti lämmitellä perseelle läpsimällä ja kourimalla rintoja väkivaltaisesti, joskus saatto jopa lastenkin kuullen kysyä et imisinkö kyrpää. Onneksi se on sentään loppunut.

Monta kertaa olen onnistunut väsyttämään ukon istumalla tietokoneella surffaamassa. Pari kertaa kuussa tätä vaivaa pitä kestää.

Onse perkele, yhtä autuutta.

No pakkohan tähän oli kommentoida, kun kerran 'naisen näkökulma' tarjottiin.

Ensinnäkin, oma kielenkäyttöni ehdotellessani ole mitään tuonsuuntaistakaan, yleensä kuiskuttelen millaisia reaktioita vaimoni minussa aiheuttaa, yleensä järjetöntä himoa. Mitään alatyylisiä ilmaisuja en käytä, vaimoni ei niistä välitä.

Tietenkin vaikea itsellä arvioida miten vaimo asian näkee. Vastakaiun puuttesta päätellen perseelleen menee. Pitäisköhän kokeilla sitten tuota toista lähestymistapaa.

En myöskään kouri vaimoani väkivaltaisesti, saatikka läpsi perseelle. Mutta yleensä kaikenlainen lähestyminen aiheuttaa vastahankaista kiemurtelua. Mikä on kyllä turhauttavaa, itse haluaisin halailla kosketella yms vaimoani aina silloin tällöin.

Fyysisestä habituksestani on vaikea antaa objektiivista lausuntoa, suihkuttelen kuitenkin säännöllisesti, aina treenien jälkeen (pari kertaa viikossa) + saunotaan pari kertaa viikossa.

Lähinnä normaalivartaloisena itseäni pitäisin.

Mutta tämmöstäpä tämä, lystikästä alkaa kolmikymppisenä odottelemaan, että seksuaaliset halut alkaisi iän myötä vähenemään ja että vaimo ei enää olisi mielestäni niin haluttava.

Vierailija
27/41 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastavuus? Itse en alistuisi tuollaiseen nöyryytykseen. Naisia on maailma täynnä. No täytyy myöntää, että itse saisin koska tahansa, ei ole ikinä tarvinnut puutteessa elää. Silti ei kiinnosta juurikaan enää. Ehkä vaimo on liian helppo.

lystikästä alkaa kolmikymppisenä odottelemaan, että seksuaaliset halut alkaisi iän myötä vähenemään ja että vaimo ei enää olisi mielestäni niin haluttava.

Vierailija
28/41 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämä jo toinen kerta tällä viikolla ja eikö voisi jättää väliin koska väsyttää ym. ym.

jos neuvottelu on minulle suosiollinen makaa vaimo paikallaa sanotamma, puhumatta koskaan yhtään mitään - ei koske tai koskettele minua ei pussaa tms.

hänen mielestään tämä kaikki on normaalia ja minulle on tunnevamma tms.

Itselle seksi ja läheisyys tosi tärkeetä suhteessa. Mielestäni vaikka aina ei niin tekisikään mieli niin silti voisi ihan toisen mieliksi, mutta ei noin! Minulle tulee ainakin hyvä mieli ku mieheni nauttii, ja tuntuu se olevan toisinkin päin :) Kyllä jotain vikaa täytyy olla, joko vaimosi ei nauti seksistä tai sitten ei välitä sinusta tippaakaan, oli mitä oli, olisi reilua sanoa suoraan, tollasesta tulee kaikille vaan paha mieli, ei missään nimessä normaalia..

Vierailija
29/41 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaista jaksat sitten katsella, kun ilmeisesti ei itseäsi kiinnosta lainkaan? En voi ymmärtää...Minulla loppuisi halut kokonaan, jos seksi tuollaista olisi ja menisi parisuhde vaihtoon asuntolainoista ja lapsista huolimatta. Sen verran tärkeää ainakin minulle on myös sen seksuaalisen puolen onnistuminen parisuhteessa. M40

Ei ole ollenkaan kyse siitä, ettei itseäni kiinnostaisi lainkaan - jos siis oletit, ettei minua seksi ja sen harrastaminen kiinnosta. Kyllä kiinnostaa, ja sen takiahan minä tätä jaksankin katsella. Seksi oli aikoinaan meidän suhteessa tärkeä juttu, se sujui hyvin ja siinä oli tärkeää molempien nautinto. Nykyään siitä on tullut tällaista, eli tärkeintä on miehen halu, miehen nautinto ja miehen orgasmi, minun haluistani, tarpeistani, nautinnoistani ja orgasmeistani viis veisataan. Toistaiseksi jaksan vielä toivoa, että joskus palattaisiin siihen "vanhaan", vaikka kyllä sekin toivo alkaa pikkuhiljaa tuntua turhalta. Varsinkin, kun tuo mies näkyy vakaasti olevan sitä mieltä, että tällaista seksin pitääkin olla pitkässä parisuhteessa.

Mutta jos mua ei seksi tai sen harrastaminen kiinnostaisi, en todellakaan jaksaisi räyhätä jostakin romanttisemmista aloitteen tekemisistä. Jaksan räyhätä niistä, koska satun muistamaan ja tietämään, että onnistui se mieheltäni vielä kaksi vuotta sitten, vaikka nykyään mies väittääkin, ettei vaan osaa muka tehdä aloitetta muuten kuin näin. Jos mua ei kiinnostaisi seksin harrastaminen, en vaivautuisi edes miettimään, suostunko vaan vai en, vaan käskisin miehen etsiä jonkun oikean katunaisen itselleen.

On sitä tullut tässä mietittyä jokunen tovi, että miksi tämä mättää näin, tämä seksipuoli. Olen yrittänyt herätellä keskustelua, kysellä onko minussa joku vika, voinko tehdä asialle jotakin, olisiko syytä mennä pari- tai seksuaaliterapeutin pakeille. Ei ole kuulemma minussa mitään vikaa, enkä minä voi tehdä mitään eikä siitä terapeutistakaan ole mitään hyötyä, koska tällaista seksi nyt vain on yhtään pidemmissä parisuhteissa. Olen kyllä sanonut miehelle siitäkin, etten minä aio loppuelämääni tällaiseen tyytyä, mies kyllä tietää ettei seksin saralla homma tyydytä minua enkä nauti seksistä. Ilmeisesti se ei vaan miestä sitten kiinnosta pätkän vertaa, mutta vielä jaksan toivoa, että alkaisi kiinnostaa. Joskus tulee mietittyä, että pitäisi pettää miestä ihan vain siksi, että se todellakin huomaisi ja tajuaisi, etten ole tyytyväinen. Mutta en uskalla ottaa riskiä, enkä edes tiedä, mistä minä jonkun pettäjäkumppanin itselleni löytäisin.

Jos mies ei ajattele sinua ollenkaan eikä paranna tapojaan sanomisista huolimatta, pist vaihtoon tai osta tekomuna ja jätä mies nuolemaan näppejään!! Sooloseksikin voi olla ihan kivaa ja näytät miehellesi että et ole riippuvainen sen kullista, luulis että alkaa vähän mietityttää oma käytös jos vaimolle kelpaa paremmin tekomuna ;) Ja niin, ettäminen ei ratkaise mitään, mielestäni jos menee niin huonosti että tarvii pettää parantaakseen suhdetta, niin parempi lopettaa koko suhde..

Vierailija
30/41 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ot muru

Vierailija
31/41 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua

Vierailija
32/41 |
18.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sängyssä, mies rupeaa halailemaan ja hyväilemään. Tai mä painaudun hänen kylkeensä ja hän alkaa sivellä minua. Jos minä en halua enempää, se jää siihen. Jos mulle ok, jatketaa ja suudellaan ja hyväillään toisiamme. Sitten lisää hyväilyä, vartalon suutelua, eri asentoja, ennen kuin mies laittaa kondomin ja laittaa kalun sisään.

Meillä ollut seksiä vielä aika vähän. Mutta tähän mennessä mies ei ole "sanonut" mitään, enkä minäkään. 

Vierailija
33/41 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään kaikki lähti ihan pelleilystä sohvalla.

mies leikkisästi kurkisti torkkupeiton alle ja kohta jo antoikin suuseksiä.

meillä pelittää kyllä molemmin puolin tuo lämmittely, ja niin sen pitääkin olla.

otan suihin joka ainoa kerta

ennen seksiä, ja mies hyväilee myös minua, välillä O asti.

joskus otan pelkästään vain suihin tai annan käsihoidon, mutta mies tekee joskus myös vastavuoroisesti saman minulle.

ilmoita miehellesi että tästä lähin ei tule lämmitelyä miehellekkään, jos et saa sinäkään.

seksi on tai ainakin sen pitäisi olla nautinnollista, kiihottavaa ja  siitä pitäisi jäädä hyvä fiilis.

kirjoituksesi näyttäisi olevan kaukana siitä:/

Vierailija
34/41 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulla on hyvä mielipide koska oon just korjannu tapani! 

Mä olin ennen suhteessa se aktiivisempi osapuoli joka sai aina kinuta kun miestä ei koskaan kiinnostanut. Joskus mietin että pitääkö alkaa pakottaa vai mikä on kun ei kelpaa. Oon perusnormaalin näkönen nainen ja tunnen itteni seksikkääksi joten ihmettelin miten ei voi miehelle seksi kelvata. Mutta tein sen kaiken ihan väärin ennen. Ennen kun alkoi panettaa, menin mieheni viereen, kuiskasin että haluaisin häntä ja jos mies ei heti syttynyt, loukkaannuin. 

Nyt ollaan oltu suhteessa seitsemän vuotta ja olen tajunnut että mieheni haluaa kyllä minua mutta ei kukko käskien laula. Pitää olla ovelampi ja paljon hienotunteisempi.. pukeutua tyylikkäästi (ei tyrkysti), vähän viekotella ja keikistellä niin paljon kun vaan jaksaa, kehua miestä ohimennen ja tehdä pieniä hemmottelevia hellyyden osoituksia, vähän passata ni kyllä rupee toimimaan. Oikeesti oon kokenut ihan valtavan muutoksen meijän seksielämässä viimesen vuoden aikana ku oon vaihtanu hellävarasempiin keinoihin. Joskus myös kyselen mitä mieltä mieheni on ulkonäöstäni.  Ei mua vastaus oikeasti kiinnosta mutta jos se saisi hänet ajattelemaan minut viehättävänä.  

Vierailija
35/41 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelu, läheisyys, pussailu, leffan katsominen yhdessä..  seksikäs pukeutuminen ja koskettelu ja vihjailu. Siitä yleensä siirrytään suoraan sormettamiseen tai suuseksiin ja sen jälkeen panemiseen. 

Vierailija
36/41 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti aloitan pienillä vihjeillä ja kosketuksilla, suutelen niskaan, hoidan jalkoja ja hieron hellästi... jossain vaiheessa haluaisin käväistä torkkupeittonsa alla ja yleensä viimeistään tuossa kohtaa vaimo kieltäytyy ja kääntyy pois. Sitten minä hoidan jossain vaiheessa itse itseni kun paikkoja pakottaa taas ihan sikana. Näin meillä vähintään 59 päivää 60:stä.

Upeeta.

Vierailija
37/41 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviovuosia takana 15 vuotta ...

ja viistoistavuotta olen kärvistellyt, ilmoitin syksyllä että en halua enää elää tässä saatanan jatkuvassa puutetilassa - nyt aktiivisuus tai sen puute ei ole enää kiinni siitä että pitää luoda ura, tai lapset pieniä - joten järkkäsin meille parisuhdeterapiaan aikaa. ja voilaa, laiva alkaa kääntyä - tänä vuonna olen saanut jokaviikko vähintään kerran, ja molemmat ollaan tyytyväisiä meidän uuteen elämään.

olen jopa sitämieltä että parisuhdeterapia pitäisi olla lakisääteistä, jokaiselle avioparille -  =)

nyt onnellinen mies

ps ainiin, kyllä oman vaimon p...u on niin ihana ja kaunis =)

Vierailija
38/41 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekstailu alkaa tekstiviestillä salarakkaalle: nyt voit tulla. Sitten ori paikalle, vaatteet pois ja thats it. Ja sama toistuu viikon päästä. Helppoa, ihanaa eikä turhaa lässytystä.

Vierailija
39/41 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka kerta sillä, että hyväilen miestä, joka ei osoita ihmeellisiä lämpenemisen merkkejä, suutelen vatsaa ja lopulta päädyn hyväilemään vehkeitä ja ottamaan suihin. Tähän mennessä minua on huomioitu korkeintaan pitämällä päästä kiinni. Lopulta homma menee siihen, että miehen suunnalta vastentahtoisesti harrastetaan yhdyntää niin, ettei mies suutele tai koske minuun mitenkään, lykkii vaan sen aikaa että laukeaa. Siinä se. Ai että vituttaako? Haluaisin miestäni ja seksiä, mutta selvästi en kelpaa muuhun kuin suihinottoon. Minäkin kärvistelen tämän asian kanssa jo toisessa suhteessa, kun haluaisin saada homman toimimaan. Ehkä sitä on vaan liian helppo ja ajattelee liikaa toisen parasta. Turhauttaa, että kosketusta pitäisi vaatia, kun muutenkin on surkea olo itsestä. Jos ei kelpaa, niin ei kelpaa.

Vierailija
40/41 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes joka kerta sillä, että hyväilen miestä, joka ei osoita ihmeellisiä lämpenemisen merkkejä, suutelen vatsaa ja lopulta päädyn hyväilemään vehkeitä ja ottamaan suihin. Tähän mennessä minua on huomioitu korkeintaan pitämällä päästä kiinni. Lopulta homma menee siihen, että miehen suunnalta vastentahtoisesti harrastetaan yhdyntää niin, ettei mies suutele tai koske minuun mitenkään, lykkii vaan sen aikaa että laukeaa. Siinä se. Ai että vituttaako? Haluaisin miestäni ja seksiä, mutta selvästi en kelpaa muuhun kuin suihinottoon. Minäkin kärvistelen tämän asian kanssa jo toisessa suhteessa, kun haluaisin saada homman toimimaan. Ehkä sitä on vaan liian helppo ja ajattelee liikaa toisen parasta. Turhauttaa, että kosketusta pitäisi vaatia, kun muutenkin on surkea olo itsestä. Jos ei kelpaa, niin ei kelpaa.

Mistä löytyy mies, jolla on useampikin vehje?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän