Missä te muut kotiäidit pidätte salaisia rahakätköjänne?
Minä säästän rahaa kesämökillä leikkimökkiin, jossa tiedän niiden olevan piilossa :)
Kommentit (26)
Peliriippuvuus rinnastetaan päihderiippuvuuteen. Kauheaa kun lapset joutuu kärsimään ! Kuulostat tosi alistetulta...annat toisen vain viedä rahasi ja lasten lääke-ja kangasrahat..
Vierailija:
Omien kirjojen paperien yms välissä. Ei paljon, muutama kymppi vain. Mies ottaa käteisen lompakostani ja pelaa. Lisäksi käyttää pankkikorttiani kuin omaansa. Minulla oli aiemmin toiselle tilille säästettynä useampi satanen, mutta kun mies sai tietää niistä, menivät sen sileän tien. Säästän, jotta olisi lapsille varaa ostaa lääkeitä, tai kankaita, niin saa vaatteita... Myös busiraha on aina säästössä, niin pääsee tarvittaessa pois.
Jos siivoillessani törmään rahaan, niin kolikot menevät koko perheen yhteiseen säästöpossuun. Lapset ovat niin pieniä ettei heillä ole omaa.
Lisäksi setelit joita joskus saadaan sukulaisilta tms. laitetaan kirjekuoreen joka piilotetaan keittiöön mikron taakse. Sieltä on sitten kiva käydä ottamassa jos joskus halutaan vähän hurvitella.
jota piilotella. Kaikki on yhteistä, pennilleen, MUTTA..!! Nyt minulla ON jemmassa jopa 100euroa. (meille hyyyyyyyyyvin iso summa).. Kirjojen välissä.. Mä olen ihan varma että mies tietää vaikka ei sano *vainoharhainenko?* =D
Tiedän vain, että nyt kerrankin olisi sitten varaa ostaa joku kiva juttu kun hääpäivä lähenee. Ok, siihen menee vielä aikaa, mutta olenpahan ajoissa.. =D =D
Omien kirjojen paperien yms välissä. Ei paljon, muutama kymppi vain. Mies ottaa käteisen lompakostani ja pelaa. Lisäksi käyttää pankkikorttiani kuin omaansa. Minulla oli aiemmin toiselle tilille säästettynä useampi satanen, mutta kun mies sai tietää niistä, menivät sen sileän tien. Säästän, jotta olisi lapsille varaa ostaa lääkeitä, tai kankaita, niin saa vaatteita... Myös busiraha on aina säästössä, niin pääsee tarvittaessa pois.
Ajattelin sinne alkaa säästään rahaa. Ihan vaan huvikseni... On mulla toki säästötilikin jonne pistän joka kuukausi hieman pahan päivän varalle.
Nro 50, vaihda nyt tosi ripeesti tunnukset pankkikorttiis! Ei tulis kyllä meillä kuuloonkaan, että toisten rahapusseista käytäis käteiset varastamassa! Ei kaikkeen tarvi hei suostua ja alistua!