Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vauva opetetaan juomaan pullosta??

Vierailija
02.06.2010 |

Vauva siis nyt 3kk1vko ja ollut täysimetyksellä tähän asti. Mun maitoa joi pullosta vielä n. 1kk sitten muutamana yönä vaan enääpä ei ota pulloa!

Mitään vinkkiviitosia??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerronpa kokemukseni. Kaikki itse keksityt ja muilta kuullut vinkit yritetty... vauva ei huolinut eikä huoli vieläkään pulloa/tuttia. Tupperwaren nokkamuki ainoa josta juo maitoa, tosin sekään ei saa olla ollenkaan lämmitettyä. Taapero 1v 2kk siis edelleen rintamaidolla osittain.

Vierailija
2/5 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole lopettamassa imetystä vaan haluaisin vain päästä joskus/jossain vaiheessa jonnekin pidemmäksikin aikaa kuin 1,5 tuntia!! sikis olisi mukavaa, että neiti joisi pullosta, ettei mun pää ihan posahda täällä kotona kökkimiseen:)

imetystä haluaisin jatkaa ainakin vuoden ikään asti.

ap

Vierailija
4/5 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun neiti juo pullosta? Monesti sekin tekee ettei suostu, koska äiti tuoksuu äidinmaidolle :)

Vierailija
5/5 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka koitettiin tosissaan ja monenlaisia. Pullo kelpasi tarvittaessa (siis jos olin esim. kaupoilla) kolme ekaa kuukautta, sen jälkeen sitten mentiinkin tissillä tuonne 8 kk saakka. Olin lapsen ainoa nesteenlähde. Nokkamuki alkoi kelvata vasta kun täytti 8 kk.

Mikäpä siinä, imetys oli ihan kivaa, ja elämässä on aikaa tehdä omia juttuja muulloinkin kuin vauva-aikana. Niinpä sitten imetin aina kun poika sitä tarvitsi. Ei siinä auttanut maamme laulukaan, kun pullo ei enää kelvannut, niin ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan