Miten vauva opetetaan juomaan pullosta??
Vauva siis nyt 3kk1vko ja ollut täysimetyksellä tähän asti. Mun maitoa joi pullosta vielä n. 1kk sitten muutamana yönä vaan enääpä ei ota pulloa!
Mitään vinkkiviitosia??
Kommentit (5)
en ole lopettamassa imetystä vaan haluaisin vain päästä joskus/jossain vaiheessa jonnekin pidemmäksikin aikaa kuin 1,5 tuntia!! sikis olisi mukavaa, että neiti joisi pullosta, ettei mun pää ihan posahda täällä kotona kökkimiseen:)
imetystä haluaisin jatkaa ainakin vuoden ikään asti.
ap
kun neiti juo pullosta? Monesti sekin tekee ettei suostu, koska äiti tuoksuu äidinmaidolle :)
vaikka koitettiin tosissaan ja monenlaisia. Pullo kelpasi tarvittaessa (siis jos olin esim. kaupoilla) kolme ekaa kuukautta, sen jälkeen sitten mentiinkin tissillä tuonne 8 kk saakka. Olin lapsen ainoa nesteenlähde. Nokkamuki alkoi kelvata vasta kun täytti 8 kk.
Mikäpä siinä, imetys oli ihan kivaa, ja elämässä on aikaa tehdä omia juttuja muulloinkin kuin vauva-aikana. Niinpä sitten imetin aina kun poika sitä tarvitsi. Ei siinä auttanut maamme laulukaan, kun pullo ei enää kelvannut, niin ei.
mutta kerronpa kokemukseni. Kaikki itse keksityt ja muilta kuullut vinkit yritetty... vauva ei huolinut eikä huoli vieläkään pulloa/tuttia. Tupperwaren nokkamuki ainoa josta juo maitoa, tosin sekään ei saa olla ollenkaan lämmitettyä. Taapero 1v 2kk siis edelleen rintamaidolla osittain.