Kysymys äideille, jotka viettävät osan kesästä ilman lapsia
Mitä teette kun olette yksin, kun lapset ovat isällään? Ovatko pitkiä aikoja pois kerrallaan?
Kommentit (6)
siis teemme pieniä "matkoja" =kylpylässä pari päivää, kaupunkilomalla muutama päivä, mökillä muutama päivä jne. sekä yleistä rentouumista ja esim. mattojen pesua;) jne.
Kesäkuussa ihan normaalit tapaamiset. 1 arkitapaaminen ja joka 2. vkonloppu.
Heinäkuussa ekalla vkolla lähden itse reissuun, ja toisen vkon lataan akkuja jotta jaksan painaa taas jouluun saakka duunia.
En ole varma millon tulee takaisin minulle, mutta menen kohta samaan kaupunkiin perässä, että pian taidetaan nähdä. Sitten ei olekaan tietoa siitä, että viettääkö isä kesälomansa lapsen kanssa ja miten nämä tapaamiset menee.
Mutta ihan semmoisia asioita oon tehnyt ilman lasta, joita oisin voinut tehdä lapsenkin kanssa. Kaupoissa vähän pyörinyt kaverin kanssa, syömässä käynyt, jätskillä, puistossa istumassa..
Mitä teette kun olette yksin, kun lapset ovat isällään? Ovatko pitkiä aikoja pois kerrallaan?
Sitten isä vie toiseen mummolaan saa hänkin vapaata. Mummothan ja ukit ovat niin virkeitä, eiväthän he lomaa tarvitse, ilostahan he hoitavat.
vuokrasimme puolisoni kanssa mökin täysin metsästä ja aiomme viettää ajan täysin kahden.
Sillä aikaa teen töitä töitä ja töitä, kun ei tarvitse lasten ruokinnasta ja hoivaamisesta kantaa huolta. Viimeisenä viikonloppuna, ennenkuin tulevat kotiin, vedän sellaiset lärvit ettei taas vuoteen tarvitse. Näin menty jo viimeiset viisi vuotta.