Olen 178 ja painan 68 - vaatekokoni on...
L tai XL ja 40 tai 42
Olen mielestäni ihan normaalipainoinen, mutta joo vaatekokoni on iso. Käytän mielummin sopivia vaatteita jotka ei ole makkarankuoria vaan istuvat hartijoista ja lantiolta, laskeutuvat hyvin. Miksi häpeillä kokomerkintää kun ei sitä kukaan kuitenkaan näe?
Kommentit (4)
olen 180cm, fyysistä työtä tehnyt 20v, painoni 77kg vaatekoko alhaalta 40 ja yläkroppa 42
merkinnät vaatteissa
eli sovitin kaprihousuja ja ihan normaalimitoitettuja ja vetokejulla ja samassa oli sivuissa osa rypytystä , eli joustivat jonkin verran, kaikki samasta kaupasta
joissain ei mennyt päälle edes koko 46 vaan kiristi ja ostin hoiusut kokoa 42 jotka oli löysät, koska käyttö oli tarkoitettu lapsen kanssa ulkoiluun
eli haitari on kokomerkinnöissä ihan hanurista
Nyt kiloja jo hieman lisää.
Btw, kaverini, joka on anorektikko, kävi aikoinaan etsimässä Zarasta housuja. Normaalisti hän käytti kokoa 34, joskus 36. Zarassa koon 44 housut eivät mahtuneet päälle. Viikko tuosta shoppailureissusta hän joutuikin sitten sairaalaan. Vaatekoko ei siis kerro kaikkea.
että pelkän pituuden ja painon perusteella ei voi tietää mikä on ihmisen vaatekoko
kun niitä täällä kovasti arvuutellaan