G: Lahja jota et toivo lapsesi (hänen toiveistaan huolimatta) saavan jouluna?
Kommentit (24)
Vierailija:
setänsä mukana hirvimetsällä oma ase mukana...
Vähän samaa sarjaa kun toi hattarakone..
Harkitsen kippaavani jo osan roskikseen tai vieväni pelastusarmeijalle tai jonnekin. Kukahan huolisi?
saan jo kauhunväristyksiä ajatuksesta...
Käsittämätön tilaa vievä laitos. Kun kattilassa tai mikrossa popcorneja saa ihan ilman ylimääräöisiä härveleitä.
" Harkitsen kippaavani jo osan roskikseen tai vieväni pelastusarmeijalle tai jonnekin. Kukahan huolisi?"
Yksi on jo ennestään ja Ken ja joku halpa jäljitelmänukke. Saavat luvan riittää.
Inhosin niitä itsekin jo lapsena.
tunnen olevani ihan kamala kun en itse suostu ostamaan ja salaa toivon, ettei kukaan muukaan osta. En vain haluaisi poikani kuuntelevan sitä rasisti-vaimonhakkaajaa. Kylläpä sitä on tullut vanhaksi, aikoinaan omat vanhemmat nyrpisti nenään mun guns and roses fanitukselle, tosin olin silloin jo 16 v.
Jotankin musta 10 vuotiaan pojan ei tarvitsisi kuunnella sellaista musiikkia.
Ei sitä meillekään ole tulossa, ei ole toivottukaan, mutta eikö se ole ihan harmiton peli? Mulla on joskus ollut se Krokotiilipeli, joka oli samalla periaatteella; kun nyppäsi irti sen kipeän hampaan, krokotiili " hyökkäsi" eteenpäin.
Ei tule meillekään miekkoja eikä pyssyjä, tosin niitä ei ole toivottukaan eikä varmaan toivota, tyttöjä kun vain on.
jos lapsi toivoo jotakin, ja me vanhemmat ei sitä osteta, eihän se sitä sitten saa. Ei meillä kukaan muu niitä lahjoja lapsille osta.
Vierailija:
jos lapsi toivoo jotakin, ja me vanhemmat ei sitä osteta, eihän se sitä sitten saa. Ei meillä kukaan muu niitä lahjoja lapsille osta.
Itse asiassa ihan hyvä gallup. Itsekin juuri mietin joululahjaa ystäväperheen lapselle. Hyvä tietää, että esim. pehmolelut eivät ole monessa perheessä toivottuja.
yhtään karvaturpaista pehmoa ei kaivata täällä enään!! niitä on jo saatu kymmeniä muuten vaan lahjaksi! koira on hoitanut kyllä ne aika hyvin pois päiviltä.. sit olen sanonut, " hitto mikä riiviö, taas se varasti yhden pehmon"
MÄ OON KAUHEE, tiedän!!!
meillä tuo poika ei ole yllätten toivonut mitään... äiti toivoi pojan puolesta palikka laatikkoa ja sen hän saa mummiltaan
poikani on 3v eikä ole eläessään nähnyt mitään asetta.
..eíkä myöskään halpahallimuovirihkamaa, joka menee rikki, kun päin hengittää.
Mielestäni on hämmästyttävää, että meidän lapset (3) ei saa esim. kirjoja keneltäkään (pari poikkeusta), ja niitä kyllä saa ihan edullisestikin...
Ja lahjoja ostavat meidän lisäksi isovanhemmat, tädit ja eno sekä kummit.
meillä ei isovanhemmat osta koskaan lahjoja lapsille, ei synttäreinä eikä jouluna, vaikka ovat molempien puolelta ainoat lapsenlapset. Kummit eivät myöskään ole lahjoja ostaneet, jos nyt ei lahjaksi lasketa jotakin karkkipussia, jonka joku saattaa koko perheelle tuoda harvoin käydessään. Ystäväperheiden kesken ei ole ollut tapana ostaa lahjoja lapsille, johtuen varmaan jo siitäkin, että meillä on viisi lasta ja useimmilla ystävillämme saman verran.
Vierailija:
Yksi on jo ennestään ja Ken ja joku halpa jäljitelmänukke. Saavat luvan riittää.
Meidän tytöillä on yhteensä yli kolmekymmentä Barbia varmaan...ja lisää tulee =D
setänsä mukana hirvimetsällä oma ase mukana...