Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siitäs saitte Kauniin Pienen Elämän arvostelijat:

Vierailija
02.06.2010 |

http://kaunispienielama.blogspot.com/

Hmm.. Eksyin tässä yksi ilta jollekkin Aihe Vapaa keskustelupalstalle (kun katsoin ketkä on linkittänyt blogini) ja huomasin olevani blogini kanssa muutamassa kohtaa arvostelun kohteena.. (jotkut jopa epäilivät että olen itse aloitukset sinne laittanut.. On mulla muutakin tekemistä kun roikkua AVpalstalla.;) Olkoon viimeinen kerta kun sinne kurkkaan. En linkitä kohtaa tähän.

joten tässä pari asiaa lisää tähän soppaan:

1. Blogini ei ole tarkoitus mitenkään saada kiukkuista keskustelua aikaiseksi.. päinvastoin.

2. Kuvat itsestäni ovat yleensä aika outoja, minusta on muutenkin outoa ottaa itsestäni kuvaa, saatikaan laittaa sitä blogiini.. En ole anorektinen eikä minulla ole tekoripsiä eikä hiustenpidennystä.. Minulta on tapaturmaisesti lähtenyt nenä pienenä melkein kokonaan irti ja se ommeltiin 3 kerroksessa kiinni takaisin.. Koko naamani näytti silloin olevan täynnä tikkejä.. Ja nenä otti takaisin kiinni (lääkärit huokaisivat helpotuksesta) einkä tarvinnut siten minkäänlaista nenäproteesia (vai mitä ne ovat) Olen tyytyväinen siihen että kaikki osat ovat tallella, mutta en muuten ole oikein ulkonäkökeskeinen ihminen.. ( saatan näyttää pissikseltä kyllä joissain kuvissa, sori ;)

3. En myöskään seuraa paljon muotia, saatika pukeudu sen mukaan.. Ostan harvoin vaatteita ja käytän vaatteet mielellään "loppuun". Ja sitten annan eteenpäin, jos huolitaan. hmm.. mitäs vielä kommentoisin tähän "tätimäiseen" pukeutumistyyliin... ;) Muotiblogit ovat todellakin erikseen. Inspiroitukaa niistä!

4. Osaan nauraa itselleni ja olen usein aika itseironinen, ehkä se ei käy ilmi näissä teksteissäni...

5. Tekstini ovat todella siirappisia ja niissä on kirjoitusvirheitä enemmän kuin laki sallii.. Kirjoitan tekstini usein myöhään illalla/yöllä ja en jaksa oikolukea.. Eli katselkaa vain vaikka kuvia, jos se ottaa päähän..

6. Se miksi kuvat ovat "lavastettuja" on sen takia että silloin kun poika heittelee spagettia pitkin keittiötä ja tyttö kaataa kuppinsa pöydälle, niin ensimmäisenä mieleen ei tule ottaa kameraa käteen, vaan se rätti...

7. En todellakaan aina jaksa välittää (esim. leikkipuistoon mennessä) minkälaisia, saatika merkkisiä vaatteita lapsillamme on päällä.

8. Elämänkokemuksesta sen verran, että olemme ehkä nuoria.. Mutta olemme kokeneet jo kaikenlaista elämässämme, niinkuin tutut tietävätkin.. Mutta se ei ole aiheeni tässä blogissa. Kaikki vastoinkäymisetkin on tehnyt meille hyvää ja kasvattaneet ihmisinä ja yhdistäneet meitä entisestään. Yritän keskittyä tässä sellaisiin positiivisiin asioihin, jotka inspiroivat minua itseäni tässä arjessa kahden äitiä tarvitsevan lapsen kanssa.

9. Se "perhosjuttu" eli taulujen tekeminen oikeista perhosista.. Hmm Olen ehkä sitten julma ihminen, mutta olen harrastanut aina mm. kaikenmaailman hyönteisten tutkimista ja keräilyä ja en ole osannut pitää sitä hirvittävän julmana... (Olen varmasti tästä syystä kauhea ihminen monen mielestä) Ja näiden viime viestin kommentteihin vedoten harkitsen tätä harrastusta vielä.. hmm no ei siitä sen enempää.

10. Se ei ole oikeasti tärkeää, missä asumme vaan se millaista arkea meillä sielä on. Ja se että ehdimme tällä hetkellä elämään tällaista kiireetöntä elämää. Olemme aikaisempina vuosina tehneet paljon uhrauksia.. Töitä yhdessä kellon ympäri, remontteja ja samalla koulujen kursseja Ja olemme nyt tässä. Poissa siitä oravanpyörästä.

11. En yritä mitenkään täällä kiillottaa sädekehääni.. ja olen sujut itseni kanssa. Blogista kyllä saa todella lällyn kuvan elämästämme itsenikin mielestä, jos luen tekstejä jälkikäteen. (älkää lukeko)

12. Ehkä täytyisi mennä kesällä myös jollekkin kurssille, jossa oppisin kirjoittamaan rosoisemmin tästä elämästä.

13. Kaikkihan tietää että lasten kanssa päivä menee kuunnellessa, auttaessa, siivoamisessa, hiekkalaatikon reunalla seisten, ruokaa tehden (meillä syödään ihan tavallista kotiruokaa), puettaessa, kirjoja lukiessa, lohduttaessa ym. ja siitä että sata kertaa sanoo samasta asiasta ja siltikin puhuu kuuroille korville ;) Mutta en pidä niistä asioista tätä blogia..

14. Ehkä tästä blogista piti tulla alunperin enemmän käsityöblogi.. Mutta en ole nyt viimeaikoina tehnyt oikein käsitöitä, joten niistä ehkä myöhemmin.

15. Olemme keränneet viimeiset 7 vuotta saman tyylisiä huonekaluja aina kun olemme malttaneet. Ja pikku hiljaa koti alkaa näyttämään siltä, miltä kuvittelimmekin...

16. Mitähän tyhjentävää tähän vielä keksisin..hmm.. en alunperin ikinä ajatellut että tästä tulisi näinkään suosittu blogi.. Nytkin huomasin, että 2 vuorokaudessa on käynyt 10 000 lukijaa ja en voi kuin ihmetellä.

17. Tämä on pintapuolinen raapaisu elämästämme ja sellaisena se pysyykin.. Positiivisen lällynä. Jos ei kolahda, niin voi siirtyä seuraavaan blogiin :)

18. En nyt lopeta tätä blogia vielä tästä huolimatta. . jatkoajalle mennään toistaiseksi. Kaikilla blogeilla on oma elinkaarensa. Mutta on ihmiset ihmeellisiä, ei voi nyt muuta sanoa. Toiset purkavat nettiin pahaa oloaan ja toiset hyvää oloaan. Tarkoitus oli inspiroida ihmisiä tekemään itse.

19. Kiitos vielä teille jotka tajuatte tämän blogin ajatuksen ja ymmärrätte että elämän hyvätkin puolet voi kirjata ylös..

20. Lukekoon, ken kestää tätä 'siirappia' ;) En vielä todellakaan osaa kaikkea (miten voisinkaan?) ja ei tarvitsekaan. Ihmisiähän tässä vaan ollaan. Harjottelen ja EHKÄ vanhana osaan jo jotakin.

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionkipeä, lapsellinen ja hemmoteltu lapsiraukka. No, elämä opettaa...

Luoja siltä varjelkoon.

Vierailija
22/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla meneekin huomattavasti paremmin; katkera, hapan ja kateellinen vanha räähkä..

Elämä on! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan selvästi paistaa läpi et negatiivista palautetta antavat on toooosi kateellisia. Blogin pitäjähän on tosi kiva.

Vierailija
24/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun kaltaista ihmistä kohtiko tässä ollaan menossa?

Luoja siltä varjelkoon.

Epäilenpä...

Vierailija
25/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne täällä elämöi. Älä välitä, Anne.

Vierailija
26/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin se, että blogissa käy parissa päivässä 10 000 katsojaa...

Vierailija
27/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on oikeasti sen bloginpitäjän viesti niin chapeau hänelle.

Vierailija
28/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, elämä opettaa...

Tällä palstalla kaikki ovat kokeneet hirveitä vastoinkäymisiä ja sen myötä oppineet tuntemaan itsensä jne, osaavat suhteuttaa asioita ja käsitellä niitä. Ovat muutenkin kehityyneempiä.

Miksi se ei näy käytöksessä mitenkään? missä se sielun jalostuneisuus ja tyyneys oikein luuraa?

Vierailija
29/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ei näy käytöksessä mitenkään? missä se sielun jalostuneisuus ja tyyneys oikein luuraa?

erilaista elämää eläviä olan takaa ja katkeruus oikein paistaa läpi.

Vierailija
32/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on muuten pieniä ongelmia oikeikirjoituksessa :)

Merci beaucoup cherie!

Vierailija
33/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapset aina niin nätisti puettuja.

Laitatko sitten heti kuvia, kun flyygeli saapuu?

Vierailija
35/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on muuten pieniä ongelmia oikeikirjoituksessa :)

Merci beaucoup cherie!

Merci beaucoup mon chérie!

Tyytyväinen?

Vierailija
36/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ettei sinusta tule samanlaista AV-palstalla päivät pitkät istuvaa 30-40-vuotiasta katkeraa mammaa, vaan räilytät tuon raikkautesi ja vilpittömyytesi.

Rukoilen puolestasi.

Vierailija
37/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ikinä tule tuommoiseksi katkeraksi vanhaksi ämmäksi, niin kuin nämä "elämää kokeneet" kolme-nelikymppiset mammat.

Toivon ettei sinusta tule samanlaista AV-palstalla päivät pitkät istuvaa 30-40-vuotiasta katkeraa mammaa, vaan räilytät tuon raikkautesi ja vilpittömyytesi.

Rukoilen puolestasi.

Vierailija
38/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pitäs missata päivääkään av:lta :D

Vierailija
39/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silleen kauheen kivasti saavuttanut ton vittuuntuneen keski-ikäisen ämmän tason! Onnee!

Siinä on bloggaajallekin tavoitetta! =)

Vierailija
40/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä me saatiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän