Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies etsii seksiseuraa, onko 3 lapsen äiti epähaluttava, vaikka nätti ja hyväkroppainen?

Vierailija
29.05.2008 |

Hei! Näin profiiliasi ja päätti kirjoittaa teille. En voi jäädä kauan sivustosta ja odota kirjeenne. Kirjoita minulle minun Sähköposti: annagirl09@rambler.ru. Odotan teidän arvokasta kirjeen.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmällinen nainen voittaa aina epävarmat tapaukset.

Vierailija
2/49 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuus on yleensä melko karu alapään löysyyden, roikkutissien, raskausarpien ja vatsapussin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkutissisyys riippuu siitä rinnan koosta, ei siitä onko synnyttänyt. Esim jo teini-ikäisellä d-kupilla on roikkurinnat, kun taas nelikymppisellä b- tai c-kupilla voi olla kiinteät. KAIKKI c:tä isommat tissit on roikkutissejä, eikä synnyttämisellä ole mitään tekemistä asian kanssa. Näin on.

Sama tietysti koskee ylipainoisia nuoriakin, ei tarvi synnyttää, eikä ikääntyä, kun jo lätsähtää.

Itte joskus katson kaupungilla näitä teinityttöjä jotka on lihavia ja ei voi kun ihmetellä, että miksi nuori ihminen ei välitä kropastaan piirun vertaa.

Vierailija
4/49 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan ne lapset kiinnosta jos satunnaisesta seksistä on kyse.

Vierailija
5/49 |
29.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt roikkuvat b-kupit? Rintarauhaset ovat supistuneet pienemmiksi kuin ennen raskautta ja tissien ryhti kadonnut? Miksi? Olisiko näin käynyt parissa vuodessa muutenkin, ilman raskautta ja imetystä???

roikkutissisyys riippuu siitä rinnan koosta, ei siitä onko synnyttänyt. Esim jo teini-ikäisellä d-kupilla on roikkurinnat, kun taas nelikymppisellä b- tai c-kupilla voi olla kiinteät. KAIKKI c:tä isommat tissit on roikkutissejä, eikä synnyttämisellä ole mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
6/49 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä nuo lapset saattaisivat rajoittaa naisen mahdollisuutta tapaamisiin.

Eikä sitä todellakaan katsella pikkuvirheiden perään - eikä niitä taida sinussa ollakaan.

Eli toivottavasti kohdataan kesän aikana!

Vierailija
7/49 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt roikkuvat b-kupit? Rintarauhaset ovat supistuneet pienemmiksi kuin ennen raskautta ja tissien ryhti kadonnut? Miksi? Olisiko näin käynyt parissa vuodessa muutenkin, ilman raskautta ja imetystä???

Jos pienen ilmapallon täyttää aivan täyteen ja sen jälkeen vajuttaa samaan tilavuuteen kuin alussa, niin tottahan se on luttanampi. Ja sama useamman kerran, niin aina löystyy. Ja mitä isompi muutos koossa, sitä enemmän vaikuttaa kiinteyteen.

Tietysti noin on. Kudostyyppi vaikuttaa siihen miten paljon muutosta tulee, muta ainahan siitä jää jälkiä. Mutta mitä siitä, ei ihminen pysy samanlaisena muutenkaan.

Ja kyllä rinnat muuttuvat iän mukana luonnostaankin, mutta ei tietysti ihan vuodessa, kuten lapsen saavalla. Ja onneksi tuo imetyksen jälkeinen nahkapussi-ilmiö palautuu jonin verran. Ja lihaskunnolla voi treenata ryhtiä ja rintalihasta, sekin vähän tukee ja on muutenkin hyväksi erityisesti pikkulasten kanssa kumarrellessa ja kanniskellessa.

Vierailija
8/49 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen uhkea ja muodokas, joku voi pitää pullukkana, mutta on suuret rinnat, jotka teininä oli d ja on edelleen d ja ehkä eivät enää ole sellaiset hyppyrit kuin ennen, mutta tuntuvat miellyttävän. Takapuoli on suuri ja sitäkään ei ole kukaan moittinut, päinvastoin. Lapset on saatu ja en hae itse muutakuin lelua itselleni ja erityisesti sellaiset vähän alle 30-vuotiaat miehet ovat todella halukkaita, täälläkin tuntuu olevan lauma nyrpeitä yli 40-vuotiaita ;) ainakin nuorempi mies tuntuu haluavan naista, joka tietää kuinka saa orgasminsa ja on innokas sen toiselle suomaan, joka haluaa tavata vain silloin tällöin ja joka ei ole tippaakaan kiinnostunut miehen muista ominaisuuksista. Ja nämä tapailemani miehet ovat olleet fiksuja, komeita, hyvältä tuoksuvia ja seksissä jaksavia. Enkä itse ole mikään 10, mutta itsevarma ja naisellinen nainen ei kyllä ilman jää, vaikka ei olekaan mikään missi. Joten reippaasti vaan ja luota itseesi!

Vierailija
9/49 |
30.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikset sinä

Vierailija
10/49 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja saan kohta kolmannen lapseni. Pidän itseäni edelleen seksikkäänä ja haluttavana. Saa nähdä, mikä on totuus, kun treenailen itseni kuntoon tämän raskauden jälkeen....Täytyy mennä jossain vaiheessa varmaan baariin testaamaan, huomaako kukaan minua enää :-)

Vierailija
11/49 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mene minne tahansa deittipalstalle, niin huomaat, että naisille on kysyntää. Puutteessa eläviä miehiä vain on niin paljon enemmän, että naisella on varaa valita. Ja jos vielä olet hyväkroppainen jne. niin sinulla ei todellakaan ole ongelmaa siksi, että olet sattunut saamaan lapsia.

Vierailija
12/49 |
02.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkään millekään millekään hetken huville.

Vierailija
13/49 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon harrastanut seksiä 42-vuotiaan kahden lapsen äidin kanssa, jolla EI todellakaan roikkuneet rinnat. Kunnon C-kuppi ja todella kiinteät rinnat! Ja koska niin läheltä pääsin tutkailemaan, niin voin sanoa, ettei ollu leikellyt. Nyt itse raskaana ja pelkään mitä omalle B-kupille käy raskauden ja imetyksen jälkeen. Toistaiseksi ei ole rinnat kasvaneet, mutta nännit kylläkin.

Vierailija
14/49 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon harrastanut seksiä 42-vuotiaan kahden lapsen äidin kanssa, jolla EI todellakaan roikkuneet rinnat. Kunnon C-kuppi ja todella kiinteät rinnat! Ja koska niin läheltä pääsin tutkailemaan, niin voin sanoa, ettei ollu leikellyt. Nyt itse raskaana ja pelkään mitä omalle B-kupille käy raskauden ja imetyksen jälkeen. Toistaiseksi ei ole rinnat kasvaneet, mutta nännit kylläkin.

Vierailija
15/49 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, sikäli mikäli voin asiaa naisena kommentoida, kun mulla ei ole miehen vehkeitä millä tiukkuutta testata samalla tavalla. :D

Vierailija
16/49 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on oikein toteutettuna varsin orgasmeja tuottavaa, naisilla kun ei ole mahdottoman kokoinen käsikään...

kyllä, sikäli mikäli voin asiaa naisena kommentoida, kun mulla ei ole miehen vehkeitä millä tiukkuutta testata samalla tavalla. :D

Vierailija
17/49 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että rakkaus ei kerskaa!

Vierailija
18/49 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No netistä ainakin löytyy seuraa vaikka kuinka (esim. http://seksiviestit.fi). Tuntuu että sitä on tarjolla liikaakin välillä.

Vierailija
19/49 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmonen on ensisijainen vaihtoehto.luomu silikoniton kuten hyvä auton vaha.jenkkoja sopivasti.

Vierailija
20/49 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitha itse kokeilla haluttavuutesi jossain tällaisessa seksiseuran hakupalvelussa http://www.deittisivustot.com/c-date-seksiseuraa/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän