Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies etsii seksiseuraa, onko 3 lapsen äiti epähaluttava, vaikka nätti ja hyväkroppainen?

Vierailija
29.05.2008 |

Hei! Näin profiiliasi ja päätti kirjoittaa teille. En voi jäädä kauan sivustosta ja odota kirjeenne. Kirjoita minulle minun Sähköposti: annagirl09@rambler.ru. Odotan teidän arvokasta kirjeen.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja voin vastata että viestiisi omastapuolestani että,yksinhuoltaijssa miestä pelottaa se että jos nainen haluaakin seksin ohella vakavampaa suhdetta. Toinen asia voi virastuttaa on se että kyseessä on äiti tätä ominaisuutta miehet yleensä kunnioittaa. Itselleni se on ok kun kyseessä on vain seksi.

Vierailija
42/49 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsimäärä vaikuta haluttavuuteen ainaskaa minua pikemminki päinvastoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis kyse siitä että nainen hakisi puolisoa itselleen vaan huvia siinä missä mieskin... Onko ajatus siitä, että nainen saanut 3 lasta, sen verran karkottava että jättää väliin tai valitsee mieluummin lapsettoman seuraksi? Vaikka muuten nainen olisi kiinnostava ja nätti sekä ok kroppainen ;)...?

Suurimmalle osalle se on ihan sama onko 0 vai 10 lasta. Kunhan saa halukasta tavaraa. Ei se käytössä kulu tai veny, korkeintaan laiskistuu.

Vierailija
44/49 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis kyse siitä että nainen hakisi puolisoa itselleen vaan huvia siinä missä mieskin... Onko ajatus siitä, että nainen saanut 3 lasta, sen verran karkottava että jättää väliin tai valitsee mieluummin lapsettoman seuraksi? Vaikka muuten nainen olisi kiinnostava ja nätti sekä ok kroppainen ;)...?

Älä ole noin epätoivoinen, kyllä sä saat ihan varmasti sitä munaa, uskothan?

Vierailija
45/49 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti moni mies jopa maksaisi aloittajalle seksistä, huoli siis pois, nainen saa aina.

Vierailija
46/49 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon jo rakastut sinuun

Vierailija
47/49 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon tosi iso mies 198cm ja 115kg. sano jos liian iso

Vierailija
48/49 |
17.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kulli 20/6?

mä oon tosi iso mies 198cm ja 115kg. sano jos liian iso

Vierailija
49/49 |
25.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Uskon, että kokenut, useita lapsia synnyttänyt, aikuinen nainen pystyy antamaan miehelle kuin miehelle niin kovat kyydit - että teinit kalpenee.

Nyt suihkussa oleva " nuori vaki sonnini " kehuu ja karjuu kovin - luulisi ettei mies voi neljästi vuorokaudessa laueta jos nainen ei kiihota/tunnu hyvälle.