Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos mies etsii seksiseuraa, onko 3 lapsen äiti epähaluttava, vaikka nätti ja hyväkroppainen?

Vierailija
29.05.2008 |

Hei! Näin profiiliasi ja päätti kirjoittaa teille. En voi jäädä kauan sivustosta ja odota kirjeenne. Kirjoita minulle minun Sähköposti: annagirl09@rambler.ru. Odotan teidän arvokasta kirjeen.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaalipanot luonnistuu, niin olet kuumaa kamaa. Lähtökohtahan on se, että tuossa iässä edelleen toisiaan kumppaneita etsivät ovat pettyneitä yleensä seksielämäänsä (miehet), joten toivottavasti et lannistu jos tulee tuollaisia ehdotuksia...

M.35

Vierailija
22/49 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesseurasta ei kyllä ole pulaa. Olen seksuaalinen, varattu ja turvallinen - sitä monet miehet kaipaa. Miehiä on tietenkin moneen lähtöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin leikkauksella, joten saan nauttia ihanan tiukasta alapäästä edelleen.Kropaltaan urheilun vuoksi ihanan timmi ja tiukka ja muutenkin ihan sairaan hyvän näköinen.

Eli kyseinen 3 lapsen äiti saa mun halut 5 sekunnin välein pintaan.

Uskon ja tiedän että hän on herättänyt suurta kiinnostusta muissa miehissä.Eräskin riisui sormuksensa luullessaan saavansa vaimoni yöksi puuhastelemaan.....Niin tyhmä vaimoni ei sentään ole...

Vierailija
24/49 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin leikkauksella, joten saan nauttia ihanan tiukasta alapäästä edelleen.Kropaltaan urheilun vuoksi ihanan timmi ja tiukka ja muutenkin ihan sairaan hyvän näköinen.

Eli kyseinen 3 lapsen äiti saa mun halut 5 sekunnin välein pintaan.

Uskon ja tiedän että hän on herättänyt suurta kiinnostusta muissa miehissä.Eräskin riisui sormuksensa luullessaan saavansa vaimoni yöksi puuhastelemaan.....Niin tyhmä vaimoni ei sentään ole...

Vierailija
25/49 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

avain kuten tuossa yllä joku kirjoittikin, naisella ei ikinä ole pulaa seksiseurasta. Varmaan kaikista rumimmilla voi olla haasteensa, mutta tosiasia vain on se, että halukkaita miehiä tältä planeetalta löytyy reippaasti enemmän kuin halukkaita naisia. Ja tosiaan, menepä vaikka deittipalstoilta tai ihan mistä tahansa iltaravintolasta asia toteamaan.

Vierailija
26/49 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen tietysti vaikuttaa ulkonäkö

ja henkinen yhteen sopivuus

ja myös kuinka on sinut itsensä kanssa ( ei pelkää alastomuutta jne jne )

ja muutenkin sanat "halut" (tykkää samanlaisesta seksistä)

Siten unelmien nainen syntyy :-))

Vierailija
27/49 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa joka kerta ravintolassa kun miehet alkaa kuiskimaan vaimoni perään....viimeksikin joku rukka toi kokonaisen shamppanjapullon hänelle jäissä...heh juotiim se vaimon kanssa....

Vierailija
28/49 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks se ois epähaluttava...? kyl ainakin tietää et mitä pitää tehdä ja mitä haluu...

Vierailija
29/49 |
29.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä mikä on ero shampagnella ja halpiskuoharilla.

Minusta on hienoa joka kerta ravintolassa kun miehet alkaa kuiskimaan vaimoni perään....viimeksikin joku rukka toi kokonaisen shamppanjapullon hänelle jäissä...heh juotiim se vaimon kanssa....

Vierailija
30/49 |
30.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mainostuksen luoma kupla kuitenkin. Toisaalta eipä noita itsenäisesti ajattelevia monetkaan meistä ole, joten shampanjaakin voi tarjota.

Lähin työtoverini on 30v kolmen lapsen äiti ja aivan käsittämättömän ihana nainen. Ainut ongelma on, että pelkkään seksisuhteeseen hän on aivan liian hyvä. Hänen kanssaan haluaisi mieluummin kiinteän suhteen ja lapsen.

Vierailija
31/49 |
20.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenki se riippuu miehestä minä sitten taas pidän sellaisesta naisesta

Vierailija
32/49 |
21.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on paras,ei nainen mene synnytyksespilalle.Jos minä saisin valita ottaisin / haluaisin 3 lapsen äitin. T.ukko 46

Vierailija
33/49 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen pää on kunnossa eli kaikki muumit laaksossa , niin 3 lasta saanut nainen ihan yhtä haluttava kuin lapsetonkin , luultavasti jopa enemmän nainen ja haluttavampikin tv:Mvm69

Vierailija
34/49 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä lapsien lukumäärä tai niiden olemassaolo ei vaikuta siihen, onko nainen haluttava vai ei. pidän edelleen entistä puolisoani erittäin haluttava (meillä 3 yhteistä lasta ja ex-vaimolla 1 aiemmasta liitosta) vaikka onkin lapsia synnyttänyt tms. kun joku on sanonut että niin monen synnytyksen jälkeen seksi huononee niin ei pidä paikkaansa! nokka ylös ja kohti uusia tuulia! :)

Vierailija
35/49 |
24.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän mä voi miesten puolesta sanoa, mutta omastani voin. Olen jo reilusti yli nelikymppinen, enkä todellakaan voi väittää olevani timmissä kunnossa, mutta silti tuntuu kyllä seksiseuraa olevan tarjolla ihan riittämiin - eikä mitää viimeisen vartin luusereita, vaan ihan upeita, kivoja miehiä, usein nuorempia, jostain syystä. Haluttavuus tulee varmaan kyllä jostain ihan muusta kuin kiloista tai iästä, se tulee hymystä, avoimuudesta, kivasta flirtistä ja sopivasta salaperäisyydestä.

Vierailija
36/49 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan riipputissit on pumpattu ja pimppa kiristetty. Facelift ok.

Vierailija
37/49 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis kyse siitä että nainen hakisi puolisoa itselleen vaan huvia siinä missä mieskin... Onko ajatus siitä, että nainen saanut 3 lasta, sen verran karkottava että jättää väliin tai valitsee mieluummin lapsettoman seuraksi? Vaikka muuten nainen olisi kiinnostava ja nätti sekä ok kroppainen ;)...?

Ei tietenkään ole mitenkään mitenkään "karkottava". Ainakin minun kokemukseni ovat olleet sellaisia että lapsen saaneiden naisten kanssa petipuuhat on villimpiä. En sitten tiedä mistä johtuu tai onko mulla ollu vaan hyvä säkä :D

t.M34

Vierailija
38/49 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä väliä onko synnyttänyt. Ehkä se joillakin iskee jarrut päälle kun tajuaa vasta siinä vaiheessa, että aikuisella ihmisellä on ollut muitakin seksisuhteita ja vieläpä osa suojaamattomia ;D

Vierailija
39/49 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kyseessä huvittelusuhde/vähemmän vakava parisuhde niin eihän niillä lapsilla ole muuta merkytystä, kuin että miten se vaikuttaa naisen ajankäyttöön.

Missä ongelma, jos temput osaava, hyväkroppainen ja nätti ei-teini haluaisi antaa villia kyytiä ilman parisuhdevaatimuksia? Noilla pelimerkeillä ap:n pitää antaa jonotusnumeroita halukkaille ja kiinnostuneille.

Vierailija
40/49 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis kyse siitä että nainen hakisi puolisoa itselleen vaan huvia siinä missä mieskin... Onko ajatus siitä, että nainen saanut 3 lasta, sen verran karkottava että jättää väliin tai valitsee mieluummin lapsettoman seuraksi? Vaikka muuten nainen olisi kiinnostava ja nätti sekä ok kroppainen ;)...?

Ite en ainakaan pidä pahana vaikka toisella olisikin lapsia. Jos on nätti, ok kroppanen ja vielä mukavaa seuraa niin eiköhän moni muukin mies olisi valmis leikkimään.

Ja ne muutamat kerrat kun oon vanhemman naisen kanssa ollut niin ne kerrat säilyy jostain syystä paremmin mielessäki...