Oho! Työpaikkaihastus kävi just ja...
halasi ja antoi suukon:) Oon aivan äimänä! Sit vaan hymyili, kääntyi pois ja sanoi Huhhuh. Sydän hakkaa rinnasta ulos... Tämä tapahtui vajaat 10 min sitten.
Kommentit (28)
Tulin hyvälle mielelle tästä! Ja yhtä aikaa todella haikealle myös... Olisipa oma työpaikkaihastukseni ollut vapaa, tai edes lopulta valmis eroamaan vaimostaan.
mitä kohtalo sulla hoitaa asiat. Oltiinhan mekin varattuja aikoinaan tän mun ihastuksen kanssa ja nyt vapaita. Se mies on muuten tälläkin hetkellä täällä toimistolla ja vilkuilee ja hymyilee koko ajan:D Olo on niinku olis uudelleensyntynyt! Ihana ajatella jos meillä olis yhteinen tulevaisuus. Tää mies on tavannut täällä toimistolla mun lapsetkin ja oli muuten hauska seurata miten se tutustui mun lapsiin, piirteli niiden kanssa ja jutteli:) Lapset tykkäsi siitä kovasti.
Joku varmaan ajattelee et hehkutan ennen aikojaan, mut me on kuitenkin tunnettu toisemme jo vuosia eikä olla enää mitään teinejä, ni varmasti kumpikin tietää mitä tahtoo eikä tyydy vähempään. Voi vitsi, teidän pitäis nähdä miten hyvältä se näyttää, kun se kattelee tuolla mua.:D Luulee varmaan että teen töitä:DD
ap
Onnesta pitää tarttua kaksin käsin kiinni silloin kun se sattuu kohdalle!
tulehan sitten tätä ketjua jatkamaan jos tulee jotain uutta ihanaa tapahtumaa :)
tänäänkin! Kiitos onnitteluista!
Tämä mun ihastus soitteli mulle eilen alkuillasta ku olin jo kotona ja höpöteltiin varmaan toista tuntia. Ja oli se kyllä ihana! Huokaisi vielä puhelun lopulla, että "Miten voi jotain ihmistä haluta näin paljon?". :)
Näin sen täällä toimistolla tänä aamunakin. Ei valitettavasti ehditty yhtään juttelemaan. Odottelen et jos se tulee myöhemmin kahville tai jotain.
Mulla on aivan mielettömän hyvä fiilis tästä:) Sydän hakkaa tuhatta ja sataa, kun ajattelen et ehkä pian sovitaan tapaavamme muuallakin ku pikaseen toimistolla. Oon sen verta vanhanaikainen et odottelen kuitenkin et mies pyytää:D
ap
näköjään muistittekin mua eilen illalla eikä tämän päivän puolella:)
tuollainen kutina on ihanaa, voi kun mullakin olis joku... :(
Muista ap raportoida tänne ketjuun tilanteen kehittymisestä. Love is in the air ;)
laitat viestiä ja pyydät vaikka sinkkuelämää 2 katsomaan! Ryhdistäydy! :)
eikö olekin ihana fiilis? Voitko antautua virittelyyn? Siis oletko muualle sitoutunut vai voitko tunteiden viedä? Jos et, niin lähetän kuorman jäitä hattuusi, ettei mukava tunne pääty kyyleliin.
lapsia on kummallakin. Ollaan jo vuosikaudet katteltu toisiamme ja flirttailtu. Äsköstä en kuitenkaan osannu yhtään odottaa! Mä oon toimistossa töissä ja tää mies käy täällä aina sillon tällön. Ollaan siis samassa firmassa töissä, mut miehen työ on sellasta ettei ole koko aikaa täällä toimistolla.
Äsken oli sellanen tilanne et mä olin aivan yksin täällä mun työpöydän ääressä ja yhtäkkiä tää mies vaan tuli siihen, halas mua takaapäin (istuin mun tuolissa), käänti tuolin ympäri ja antoi ihan kunnon suukon, ei mitään pikkupusua.:) Sitten vaan lähti kävelemään ja sanoi "huhhuh" mennessään:D Varmaan tykkäs. Minä ainakin tykkäsin! Kyllä nyt jaksaa istua tässä tänkin päivän!
Kävispä joskus itsellenikin noin :)
kuljettaa:) Ei mulla ole mitään esteitä tehä mitä haluan. Tää mies on mun silmissä ollut aina aivan täydellinen. Siis jos joku voi olla täydellinen ihminen, niin tämä on! Komea, vahva, hyväsydäminen, auttavainen, huomaavainen, hauska, meillä on aina synkannut täydellisesti jutut yhteen jne. En voi vieläkään uskoa, et se teki noin niinku teki!:)))) Ihana:)
ap
mun paita tuoksuu sille:) Vastasi että Samoin:) Oi vitsi, ihan ku oisin taas joku teinityttö, vaikka oon jo 31..:D
ap
Oi että toisaalta kadehdin ap sinun olotilaasi nyt :) Osaan kuvitella (ja muistan siis tuon alkuihastumisen ajan) miltä sinusta nyt tuntuu.
Ja siksikin olen onnellinen, että te ette ole pilaamassa kenenkään elämää vaan rakentamassa vain omaa onneanne.
Onnea!!
Ollaan tosiaan katteltu toisiamme jo usean vuoden ajan (käytännössä koko sen ajan kun on oltu työkavereita) ja monesti ääneen hämmästelty miten samanlaisia me ollaan. Nyt viimeisen vuoden ajan oon huomannut, et tää mies keksii aivan uskomattomia syitä soittaa mulle tai tulla käymään toimistolla.:D Ollaan soiteltu vapaa-ajallakin ystävinä, joskus puhuttu pari tuntiakin puhelimessa. Oon ite mielessäni ajatellut et tää on kaikki ollut kohtaloa ja oon aina toivonut että lopulta saatais toisemme. Sitten kumpikin erottiin avopuolisoistamme suurinpiirtein samoihin aikoihin ja nyt taitaa meidän välille tulla muutakin ku ystävyyttä:))
Meillä on ystävyyden lisäks tosi vahva kemia meidän välillä, minä ainakin aistin sen aina ku ollaan samassa huoneessa.
Enpä muista oikeasti millon olis viimeks tuntunut näin hyvältä!!:)
ap
Tuli elävästi mieleen, miltä tuntuu olla vastarakastunut.
Tulipa mieleeni minun ja mieheni ensihetket :). Työpaikalla rakastuttiin mekin. Tosin pitkään oliin vain ystäviä, kemiat ja huumori osui yksiin ja rakastuttiin. Oltiin molemmat sinkkuja silloin eli ei rikottu suhteellamme mitään. Nyt jo 10 v naimisissa ja pari lastakin.
Ollaan tosiaan katteltu toisiamme jo usean vuoden ajan (käytännössä koko sen ajan kun on oltu työkavereita) ja monesti ääneen hämmästelty miten samanlaisia me ollaan. Nyt viimeisen vuoden ajan oon huomannut, et tää mies keksii aivan uskomattomia syitä soittaa mulle tai tulla käymään toimistolla.:D Ollaan soiteltu vapaa-ajallakin ystävinä, joskus puhuttu pari tuntiakin puhelimessa. Oon ite mielessäni ajatellut et tää on kaikki ollut kohtaloa ja oon aina toivonut että lopulta saatais toisemme. Sitten kumpikin erottiin avopuolisoistamme suurinpiirtein samoihin aikoihin ja nyt taitaa meidän välille tulla muutakin ku ystävyyttä:)) Meillä on ystävyyden lisäks tosi vahva kemia meidän välillä, minä ainakin aistin sen aina ku ollaan samassa huoneessa. Enpä muista oikeasti millon olis viimeks tuntunut näin hyvältä!!:) ap
Tulin hyvälle mielelle tästä!
Ja yhtä aikaa todella haikealle myös... Olisipa oma työpaikkaihastukseni ollut vapaa, tai edes lopulta valmis eroamaan vaimostaan.