EX-haahut huhuu!
Onko paikalla enää ketään tuttuja EX-haahuja vuodelta 2007 ja jälkeen? Olisi mukava kuulla teistä pitkästä aikaa!
Meillä esikoistyttö täyttää kesällä kolme ja on pienen tytön intoa täynnä :) Kaksostytöt täyttivät juuri 1,5 vuotta ja kovia menijöitä myös kuten ikään kuuluu!
Itse palaisin työelämään tammikuussa ja se oli kyllä aivan oikea ratkaisu. Sen verran rankkaa oli kotona arkea pyörittää kolmen pienen kanssa.
Nyt sitten yllätyksenä totesimme, että meille on tulossa neljäs lapsi vuodenvaihteessa. Aikamoinen shokki aluksi, mutta nyt ollaan jo totuttu ajatukseen. Lapsiluvun piti olla täynnä, mutta näin nyt sitten kävikin. Ja kaikki tavarat ja vaatteet on jo annettu pois! :D Ensimmäisenä eteen tuli auton vaihto ja nyt tällä suurperheellä onkin 7-paikkainen tila-auto :)
Toivottavasti joku ex-haahu bongaa viestin ja kertoo kuulumisiaan!
Kesäterveisin D.O.
Olipas kiva lukea teidän perheen kuulumisia! Vai ei teidän perhe jäänyt kuitenkaan kolmilapsiseks. Elämä osaa joskus yllättää. :)Onnea kovasti neljännestä lapsesta! On nämä lapset ihania ja on se sitten lapsillekin mukavaa,että on sisaruksia. Mä mielelläni kuulisin kaksoisperheen vauva-ajasta,jos jaksat siitä kertoa? Miten saitta kaiken sujumaan ja miten ite jaksoitta kahden vauvan kanssa? Nyt varmaan on jo helpompaa kahden taaperon kanssa vai onko? :)
Meillä on neljä tyttöä. Nuorimmainen täytti tässä kuussa vuoden. Ja sitä edellinen on kans sen kolme vuotta, samoihin aikoihin heitä odoteltiinkin silloin. :) Vanhimmat ovat jo koululaisia. Minä olen vielä kotona alkuvuoteen,sitten luultavasti töihin taas palaan.. Saa nähä miten meidän käy tämän lapsiluvun kanssa.. Olo on kaksijakoinen;toisaalta odottaa jo enemmän omaa aikaakin ja välillä taas vaivaa kova vauvakuume.. Miehen mielestä vauva saa tulla jos on tullakseen ja sillä nyt mennään..Eli ehkäpä meille se viides joskus vielä tulee. ;)
Hyvää loppuraskautta sinulle D.O.! Ja olisi tosiaan mukava kuulla muistakin. :)
sani