Mies haluisi että lähdetään lomalla Kreikkaan
mutta mua hävettää mennä sinne kun painan 90kg. Valkoinen valas rannalla :(
Kommentit (16)
ja maalla on?
Nolottaisko sua vähemmän Kanarialla?
joku ohut tunika päälle ja eikun rannalle. Älä anna läskiesi haitata elämää vaan nauti siitä!
Ja voin taata että sielä rannalla on isompiakin ihmisiä kuin sinä :)
Rinta rottingille ja menoksi ja nauttikaa lomastanne :)
mutta mua hävettää mennä sinne kun painan 90kg. Valkoinen valas rannalla :(
siellä ei kikolot katsele!
Kanarialla ja Kreikassa ympäri vuoden, sua ei kukaan edes huomaa
:=DD
Ajattele positiivisesti: Tuskin näet ketään niistä rannalla pällistelijöistä enää koskaan uudelleen. Joten painele vaikka nakurannalle hyvillä mielin!
mies ei....
Jos mun mies pyytäis mua mukaansa Kreikkaan tai mihin vaan, lähtisin kiljuen. Mies kun ei meillä paljon reissaile, niinpä minä pakkaan kamat ja kersat mukaan ja lähden lasten kanssa keskenään. Mies on monesti jäänyt nuolemaan näppejään. Varo, ettei näin käy sulle.
siellä muitakin valaita rannalle ajautuneina, täältä suomesta tai sitten niitä päänsäkin valkaisseita ruotsalaisia ja vielä äänekkäitä saksalaisia ja britit ne vasta valkoisia ovatkin tullessaan -ja punaisia kuin ravut ensimmäisenä iltana.
Mitä väliä sillä sun painolla on, ei sua kukaan siellä tunne!
ja jos painosi haittaa sinua niin voit tehdä asialle jotain.
Charter-lennoilla penkit ja jalkatilta on mitoitettu 50 kg ihmisille.
ylipainon vuoksi, mutta ehkä matkasta tulisi sulle kimmoke tehdä asialle jotain?
ja olen menossa Kreikkaan. Enkä ole ajatellut olla valkoinen valas kauan, sillä kyllä siellä pian ruskettuu:-) . Nyt tarttee vain löytää toinen uimapuku, kunnollinen, sillä ohjelmassa on snorklausta, vesipuistoa ja uimista yleensä lapsen kanssa.
Lähde lomalle ja nuti elämästä.
Ota se kuntoilulomana: ui monta kertaa päivässä, juo paljon vettä ja syö hyviä salaatteja!
raskaana oleva valas sitten? Mistä löytää uimapuvun ja kehtaako/onko soveliasta mennä rannalle Kreikassa? Tai jos laittaisin bikinit, olisko törkeetä. Matka kyllä varattu jo.
Älä välitä vaan ala elää, ihmiset ajattelee jotain aina kumminkin, kun sitä ei voi estää niin ei kannata välittää.
näin pidämme huolta, että maa pystyy maksamaan velkansa.
ainoastaan telkussa rannalla on kauniita ja rohkeita :)