Jos eroaisit miehestäsi etkä itse pystyisi huolehtimaan lapsistasi ilman apua, vaatisitko miestäsi
maksamaan lastenhoitajan, jotta voit pitää lapset?
Siis, et saisi sinulle tapahtuneen tapaturman takia nostella ym. ja nuorin lapsenne olisi vielä alle 1v. Mies muuttaisi suoraan toisen naisen kanssa yhteen ja sinä jäisit kotiinne. Eikä mies suostuisi kulissiliittoon siksi ajaksi, jotta olisit kykenevä hoitamaan lapsia ja miehelläsi olisi ollut salasuhde jo useamman vuoden, joka olisi sinulle selvinnyt vasta hiljattain.
Tuli tämä mieleen tuosta toisesta ketjusta. Meillä oli nyt 8v sitten aika samankaltainen tilanne ja minä vaadin sillon miestä maksamaan lastenhoitajan ja niin hän maksoikin, jotta lapset saivat jäädä kotiin minun kanssani eikä heidän tarvinnut lähteä isänsä kanssa ja totutella heti isän uuteen naiseen.
Kommentit (6)
kykenemätön hoitamaan lapsia niin eiköhän ne silloin isänsä luona olisi.
En oikein ymmärrä miksi sellaisen vanhemman pitää olla lähivanhempi kuka ei ole kyvykäs hoitamaan.
Jos tilanne nyt olisi täysin samanlainen kun ketjussa, jossa ap pohti miten saada mies suostumaan kulissiliittoon niin todellakin tekisin miehelle selväksi, että on hänen velvollisuutensa maksaa hoitaja tai sitten maksaisin itse, mutta en antaisi lasteni joutua kärsimään enempää kun on pakko.
kykenemätön hoitamaan lapsia niin eiköhän ne silloin isänsä luona olisi.
En oikein ymmärrä miksi sellaisen vanhemman pitää olla lähivanhempi kuka ei ole kyvykäs hoitamaan.
että asuisi luonamme hoitamassa lapsia tai järjestäisi hoidon esim. hoitajan maksamalla. Rakastaa lapsiaan niin, ettei tarvitsisi erikseen vaatia mitään.
nyt ei voi edes ajatella kulissiliittoa koska lapset kärsisivät, vaikka mies itse on pitänyt kulissia jo pari vuotta, elänyt siis kaksoiselämää. Nyt haluaisi erota heti ja viedä lapset mukanaan uuden naisensa luo. Lastenhoitajan maksamisesta kun mainitsin niin ei vaikuttanut kauhean innostuneelta.
En tarkoita, että sinun miehesi olisi tällainen, mutta erotilanteessa ihmiset muuttuu ja mieheni ei tällä hetkellä oikeasti ajattele lastemme parasta vaan itseään. Tätä on vaikea myöntää, koska kuvittelin tuntevani mieheni, mutta totta tuo kuitenkin on
sen toisen ketjun ap, josta tämä ketju ilmeisesti sai alkunsa
että asuisi luonamme hoitamassa lapsia tai järjestäisi hoidon esim. hoitajan maksamalla. Rakastaa lapsiaan niin, ettei tarvitsisi erikseen vaatia mitään.
Olemme eronneet ja lapset jäivät isälleen. Tosin meillä ei ollut eron syynä kolmas osapuoli.
vaan yhdessä sovittaisiin paras ratkaisu asiaan.