kotiäitien lisätienestejä?
olisko tiedossa mitään?
tuttuja ovat tupperware, Oriflame, partylife...
kaipaisin ihan myös harrastusmielessä jotain ajan vietettä.
Kommentit (21)
Itse olin noissa Mary Kay meikki kutsuilla, ne oli tosi kivat, sielä testailtiin niiden tuotteita, ensin käsiteltiin kädet niillä aineilla ja rasvoilla sitten puhdisteltiin kasvot ja laitettiin kaikkia rasvoja ym. sitten sai kokeilla meikkejä ja meikkiväri valittiin sopivaksi jne. Ne oli tosi kivat ja se edustaja vaan kyseli että jos joku olisi ollut halukas tekemään sitä hommaa, väitti en sitten tiedä pitääkö kuinka paikkansa että jos se edustaja pitää kolmet kutsut viikossa, joka tuntuu aika paljolta ja työläältä näin yhtäkkiä mun mielestä niin tienaa saman verran kun joku hoitaja terveyskeskuksessa mikä sitten on palkka en tiedä... Ja sieltä sai jotain boonuksia jos oli myyntiä kertynyt aina johonkin summaan saakka.. sormuksia ja jopa auton..?
Siinä voisi olla yksi idea jos sattuu olemaan sen henkinen että haluaa tehdä tollasta hommaa.
Itse teen kotoa käsin töitä, lasten ehdoilla täysin. Tätä voi tehdä todella monella tavalla, jokainen valitsee itseään miellyttävän työtavan, koulutus ja työkalut annetaan valmiina.
Tuotteina aivan ihanat luonnon raaka-aineista valmistetut kosmetiikka- ja ravitsemustuotteet. Itse olen täysin hullaantunut näihin tuotteisiin, sekä tähän liikeideaan. Normaalisti kun myydään tuotetta, siitä saa myyntikatetta, mutta tässä saa lisätienestiä siitä, että löytää muitakin innostuneita mukaan hommaan. Bonuksia ja royalteja, sekä koulutusmatkoja ulkomaille lisäksi.
Eli, kiinnostaako itsenäinen, ajasta ja paikasta riippumaton työ? Voit päättää itse milloin, miten ja missä teet työtä. Voit viettää enemmän aikaa perheesi kanssa, voida hyvin ja auttaa muitakin voimaan hyvin. Voit matkustella ja ansaita HYVIN!
Koulutusta paikallisesti, kotimaan laajuisesti, sekä kansainvälisesti.
Ota yhteyttä, niin lähetän lisätietoja: WWW.HYVINVOINTI.COM
hyvinvointi@saunalahti.fi
Ja onko sillä nettisivuja..?
elea:
olisko tiedossa mitään?tuttuja ovat tupperware, Oriflame, partylife...
kaipaisin ihan myös harrastusmielessä jotain ajan vietettä.
hei! itse olen tupperwaren,oriflamen jälleenmyyjä ja partyliten konsultti. Partylite myy ihania kynttilöitä ja kynttilä somisteita(näin talvella ihanaa tunnelmaa kotiin tai lahjaksi). kaikki olentodennut kannattavaksi,ehkä vähiten myyn tupperwarea-se jo niin tuttu!
Toimin erään saksalaisen suoramarkinointiyrityksen jälleenmyyjänä. Artikkeleina ovat korkealuokkaiset kosmetiikka ja Aloe Vera-tuotteet.
Katso; http://www.lr-international.com/t3/index.php?id=223
Jos sinua kiinnostaa asiallinen toiminta, jossa kaikilla on samat mahdollisuudet onnistua, ota ihmeessä yhteyttä, niin kerron lisää. Ei kuukausittaisia pakko-ostoja ja aloituspakettiinkin saat valita tuotteet itse. Aloituspakettiin ei sisälly mitään rekisteröinti yms. maksuja tai turhaa paperitavaraa eli rahoillesi saat täyden vastineen.
Toimin myös Tupperwaren jälleenmyyjänä, mutta sanoit, että se on tuttua juttua, joten siitä ei sen enempää. Mutta jos jotakuta muuta kiinnostaa myös tuo Tupperwaren jälleenmyyntityö, kerron myös siitä mielelläni kokemuksia.
Molemmista voitte tiedustella osoitteesta; lr_miia@netti.fi
olisin lähinnä lasten vaatteiden jälleen myynnistä, onkohan muita kun lingon&blåbär? Jos jollakulla olisi vinkkejä, mikä oikeasti kannattaisi että siis todellakin jäisi käteenkin jotain.
Tietääkö joku Herbalifesta?
Lisätienestivaihtoehtona tuon tässä myös Swipen (Homcare) esille. Valikoimissahan on pesuaineiden lisäksi mikrokuituisia siivousvälineitä, spraymuotoisia vitamiineja, ihonhoitotuotteita, kosmetiikkaa... Jos pitää varastoa, tai saa tuotteita yhtiöltä jostain kampanjasta tms. eivät ainakaan mene hukkaan. Kaikkihan käyttävät pyykkipulveria, moppia, hammastahnaa, deodoranttia... Lisäksi Homcare- jälleenmyyjille maksetaan bonukset RAHANA, ei tavarana.
Olen myös Tupperware- jälleenmyyjä ja tässä yhtiössä minua ärsyttää suunnattomasti juuri se että tavaraa tulee tuutin täydeltä ja yleensä vielä sellaista mitä ei henk. koht. tarvitse.
Onneksi lähistöllä on tukku, josta saa kankaita edullisesti :)
Tää on kivaa, koska näkee pieniä söpöjä vauvoja, ja tuntee tekevänsä jotain hyödyllistä lapsiperheiden arkea helpottamaan.
Homma on aika harrastustasoista, eli mun ei kannata eikä tarvikaan ottaa toiminimeä tms. Ompelu ei kyllä muuten oo mun juttu.
Äitini on jo vuosia käyttänyt Swipen tuotteita ja paras huulipunani ja hiustenhoitoaineeni oli Naturcare-merkkinen.
Voisiko joku lähettää tietoa osoitteeseen: hannne@plussa.com
saisinko lisätietoja kyseisestä firmasta?marave on jo tuttu!
itse kans justiin kysellyt.
verkostomarkkinointi kuulemma ei hyvä kun pitää saada lisää ihmisiä kokoajan mukaan kuullut inhottavia tarinoita siitä.
vähän kyl harmittaa kun esim, forever living on vissiin sellanen ja oisin siitä tykännyt.
lastenvaatteita myös Jesperjunior siellä oli edullisempia noi vaatteet kuin tuossa toisessa
Verkostomarkkinointiin en itse ryhtyisi. Nyt kuitenkin on aivan mielettömän hyvä sauma (17.10. asti!!!) saada ilmaisia tuotteita ja tosi kiva harrastus. Kolmella eri jaksolla 80 ¿:n myynti ja saat meikkiboksin ja 120 ¿:n arvosta ilmaisia tuotteita. Ensimmäisen jakson myynnin perusteella mahdollista saada myös 250 ¿:n arvosta tuotteita. Tietysti myös alennus kosmetiikasta!! Eikä vaadi toiminimeä tai muuta, eikä ole pakkoa mihinkään, mikä on mielestäni tärkeää. Voit katso lisää ja kysyä tai soittaa! http://my.orilame.fi/tarjasalonen
Osoite ei taas tunnu toimivan, mutta jos haluat lisätietoa, niin laita sähköpostiin osoitteesi: tarja1971@yahoo.com
itseäkin kiinnostaisi lisätienesti. onko suomessa jotain äitiysvaateliikettä mikä antaisi jälleenmyyntiin vaatteita, just näin niinku kotona pidettäville kutsuille jne.?
Avonin tuotteita on ollut aiemminkin suomessa =) , mutta nyt itse Avon Cosmetics on täällä. Ennen kaikki tuonti on ollut maahantuojien välityksellä! !!
Olitko tyytyväinen tuotteisiin ?
Hanna03:
www.sisustuskauppa.com, vakuittaa ihan hyvältä
Tuossa osoitteessa taitaa olla virhe tai sit minun kone ei vaan muuten halua siihen osoitteeseen mennä. Olisin kiinnostuneena käyyt katselemassa.
siellä on pari eri työ juttua eli jos haluaa myydä tai sitten jos mainostaa vaan tuotteita niin siinä ei tarvitse alkupääomaa. Äsken ainakin toimi kun kokeilin eli:
www.sisustuskauppa.com
Onko kellään kokemusta Lingon&Blåbär- lastenvaatekutsuista ja niiden järkkäämisestä? Olen jotain kuullut tuosta, mutta kiinnostaisi tietää tarkemmin miten tuo toimii, ja jääkö mitään ylimääräistä taskunpohjalle jos tuollaisia järjestäisi..??