G: Mikä häiritsee miehesi ulkonäössä eniten?
Kommentit (45)
Kaikki ärsyttävät ominaisuudet on enemmän tai vähemmän luonteenpiirteitä, arvoja ja asenteita joita ei voi muuttaa.
N 30
Mies on karvainen ja vähän seurusteluajoista tukevoitunut, mutta mua se ei häiritse yhtään. Oman ulkonäköni suhteen olen sitten ylineuroottinen enkä salli itelleni lihomista tai muuta " lösähtämistä" . Outo otus kun olen ;)
mähän oon luvannu että heti kun on aikaa niin haen tarjoustalosta uudet.
Vierailija:
Varsinkin ne kulahtaneet college-housut.
Seksitaidot ovat kyllä 10-, että enpä taida sittenkään valittaa.
Parraton, lihakseton, lapsenkasvoinen. Joskus toivoisen sen näyttävän vähän enemmän mieheltä. Luonne toki on vastapainoksi aggressiivisen miehekäs, vähän usein liikaakin.
Ylipitkä sänki
Hoitamattomat hiukset ja viikset ja molemmat kasvaneet vielä ylipitkiksi
Kaljamaha
Mulla on komea mies, tosin joskus ärsyttää ajamaton parta tai rumat vaatteet. Tai jos parturissa käynti on jäänyt väliin.
..mutta asenteissa ja luonteenpiirteissä kylläkin.
Kulkee aina työvaatteissa ja kädet öljyssä.
niistä on tosin jäljellä enää muutama punainen läiskä.
Pienet manboobsit. Katoamaan päin ovat onneksi :)
haittaa jaksamista seksissä jo tuo paino..
kaljamaha
littanaperse
tikkujalat
Olen viime vuosina joka kerta ennen seksiä kiihottanut itseni valmiiksi muita miehiä ajatellen ja pitänyt silmät tiukasti kiinni seksin ajan, omasta miehestä en kiihotu juurikaan. :(
Kuka ihme on muuten keksinyt sen väitteen että nainen ei muka kiihottuisi näkemästään???
Vierailija:
Olen viime vuosina joka kerta ennen seksiä kiihottanut itseni valmiiksi muita miehiä ajatellen ja pitänyt silmät tiukasti kiinni seksin ajan, omasta miehestä en kiihotu juurikaan. :(
Kuka ihme on muuten keksinyt sen väitteen että nainen ei muka kiihottuisi näkemästään???
aikamoisia mursuja kuulostaa teillä olevan, Eipä ole ihme että roikutte tällaisilla palstoilla. Tässähän tuntee itsensä ihan melkein keorke kluuniksi :)
mutta valitettavasti pienimunainen. oi jospa sitä vielä kerran saisi isoa...
Varsinkin ne kulahtaneet college-housut.