Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joo, meidän tyypillinen ilta.. kiva kun "on" yhteistä aikaa

Vierailija
01.06.2010 |

Tulin lasten kanssa kuudelta mummolasta kotiin. Mies oli päässyt töistä kotiin noin puoli tuntia aiemmin. Mies pelasi x-boxilla. Sanoin tullessani, että mitä jos mies lopettaisi nyt pelaamisen, voitaisiin yhdessä tehdä jotain (mies pelaa liikaa, tästä on ollut puhetta paljon)

No, mies ei suostunut lopettamaan mutta sanoi, että pelaa vaan pari peliä. Suostuin sitten, mitä muutakaan voin.

Puoli yhdeksältä mies lopetti pelaamisen, ja minä sitten heti että no mitäs tehdään, ennenkuin muksut menee nukkumaan. Mies sanoi että "en tiiä, mut mä lähen nyt käymään ulkona tupakalla" ja meni. Tuli sitten takaisin, ja sanoin että no mitäs nyt tehdään. Mies sanoi taas ettei tiedä, ja että hän lähtee nyt kyllä saunaan. Ja meni.

Okei.. yhtä aikaa saunassa ei voida käydä (lasten kanssa ei onnistu) joten mies saunoo nyt sitten tunnin verran, mä hoidan lasten iltahommat ja laitan nukkumaan, ja sitten mennään nukkumaan.

Paljonpa ehdittiin olla taas yhdessä.

Ei tässä mitään, jos ei olisi miltei jokapäiväistä että menee näin...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

, mutta se ei mua haittaa. Aloittaa pelaamisen kun lapset on saatu sänkyyn.

Aiemmin oli toisin, mutta muuttui ääni kellossa, kun kesken tärkeän pelin vedin piuhat irti seinästä. PAri kertaa tein, niin ja tajusi kuinka lapsellinen on.

Vierailija
22/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kysyä puolisolta "mitä me nyt tehdään?" se kuulostaa siltä ettei sulla ole tekemistä. Ja miksi miehen pitäisi keksiä tekemistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme alle 5v lasta ja hyvin onnistuu ilman miestäkin.

Vierailija
24/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertainen kysymys: Mitä käyttöä on tuollaiselle miehelle?

Vierailija
25/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertainen kysymys: Mitä käyttöä on tuollaiselle miehelle?

Minkälainen miesmaku sinulla on, kun tuollaiseen olet rakastunut? Eikä sulla ollut mitään tasoa? Ei vaatimuksia miehen harrastusten suhteen (esim. kulttuuri)?

Vierailija
26/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa korkeastikoulutettu mies, niin ei tartte kattella pelaavaa pikkupoikaa.

Vierailija
27/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla esim. ei ole samat harrastukset ku ennen lasta. Olen painavampi kun silloin, olen myös vanhempi jne

Vai luuletteko että mies on samanlainen 10 v päästä (samat harrastukset, yhtä rakastunut)

Vierailija
28/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kohdellaan kuin lasta. Sovitte yhdessä keskustellen kompromissin, joka sopii molemmille. Eli sovitte viikoittaisen peliajan. Esim 1h kaksi kertaa viikossa + silloin kun muu perhe on muualla.

Opetelkaa saunomaan yhdessä. Kyllä pientenkin lasten kanssa voi nauttai saunomisesta. Ei meillä ole ikinä ollut ongelmia? Pikkuvauva sitteriin kylpytilaan ja kyllä ne taaperot oppii kiuasta varomaan ja viihtyy kivasti ammeessa tms.

Keksi jo valmiiksi kivaa puuhaa jota selkeästi ehdotat. Niin että mies keskittyy ja kuuntelee kun sanot, että nyt olisi tärkeää keskittyä pari tuntia yhteiseen hauskanpitoon joka on xxxx.

Ei miehet jaksa mitään keksiä jos ei niitä oikeasti innosta, kaikki valmiiksi, ehkä se siitä lähtee pyörimään sitten seuraavilal kerroilla.

Vierailija
29/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa korkeastikoulutettu mies, niin ei tartte kattella pelaavaa pikkupoikaa.

-eksäni pelasi jotain tietokonepelejä illat, jos ei sattunut tekemään töitä. rentoutumista se on tuokin koti-iltoina.

Vierailija
30/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän molemmat lapset on olleet saunassa jo 4 kk iässä (vauvauinnissa). Ei siellä saunassa kai pakko ole sataa astetta olla, jos lasten kanssa saunotaan. Lapset oppii varomaan kiuasta, kun opetellaan. Isommille lapsille vesipalju ja vesileluja lauteelle, nuorin vaikka vannaan. Jos saunahetki ois päivän ainoa mahdollisuus olla yhdessä koko perhe, aloittakaa siitä.

mikä ero on vannalla ja paljulla?? kun mieheni sanoo vanna ja minä palju...siis sitä ammetta missä pikkuiset kylpee....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi