paljonko häänne ovat maksaneet?
paljonko oli vieraita? millainen ohjelma ja ruoka?
hauskaa kesää kaikille =)
Kommentit (32)
Vieraita 60.
Ruoat tehtiin itse ja hyvää tuli. Ihanat häät! Meidän häissämme ei tarjoiltu alkoholia, koska itsekään emme juo.
Meni ravintolaan illalla. Syötiin lasten kanssa kunnolla. Lapset olivat todistajia ja vieraita.
25 000 euroa.
-pari vuotta sitten
-hgissä
- 120 vierasta syötettiin ja juotettiin pitkän kaavan mukaan, buffet pöytä. Erikoiskakku
-bändi & muuta ohjelmaa
-häämatka 10 pv Mauritiukselle
-sormus 3000 e
kokonaisuudessaan noin 2000 euroa kun laskimme häiden jälkeen yhteen sen, mitä meni ja mitä vieraat maksoi häälahjatilille.
Se vähän harmitti, että osa maksoi vain oman ruokailunsa, eikä laskeneet lahjan hintaan lapsiensa ruokailua.
Mutta olimme kuitenkin tyytyväisiä, että saimme yli puolet katettua lahjarahoilla ja meidän maksettavaksi ei jäänyt oikeastaan kuin puku ja sormukset ja osa tilan vuokrasta.
Muistaakseni n. 5000e Oikeastaan mitään ei tehty itse. Molempien juhlapuvutkin ostettiin/teetettiin, mutta ne ovat sellaisia, että myöhemminkin on ollut käyttöä.
Juhlat vietettiin hienossa ravintolassa ja vieraita oli 40 henkeä (lapsia vain viisi).
Ohjelmaa ei juuri ollut. Vapaa seurustelu riitti oikein hyvin.
40 henkeä ravintolassa, tuosta 5000 euroa suurin osa meni ravintolan ruokiin ja juomiin. Pukukulut minimaaliset, minä ostin käytetyn puvun, mies selvisi vanhalla. Meikkiin, kampaukseen ja valokuvaukseen meni ehkä 500 euroa.
kokonaisuudessaan noin 2000 euroa kun laskimme häiden jälkeen yhteen sen, mitä meni ja mitä vieraat maksoi häälahjatilille.
Se vähän harmitti, että osa maksoi vain oman ruokailunsa, eikä laskeneet lahjan hintaan lapsiensa ruokailua.
Mutta olimme kuitenkin tyytyväisiä, että saimme yli puolet katettua lahjarahoilla ja meidän maksettavaksi ei jäänyt oikeastaan kuin puku ja sormukset ja osa tilan vuokrasta.
Yrität vain lietsoa riitaa siitä, miksi jotkut juntit ja moukat yrittävät maksattaa häänsä vierailla.
Just tollasten takia mä en ikinä vie mitään kalliita lahjoja tai anna ylettömästi rahaa... lahjani ovat aina vaatimattomimmasta päästä ja mun kukkarolle sopivat.
Muistaakseni n. 5000e Oikeastaan mitään ei tehty itse. Molempien juhlapuvutkin ostettiin/teetettiin, mutta ne ovat sellaisia, että myöhemminkin on ollut käyttöä.
Juhlat vietettiin hienossa ravintolassa ja vieraita oli 40 henkeä (lapsia vain viisi).
Ohjelmaa ei juuri ollut. Vapaa seurustelu riitti oikein hyvin.40 henkeä ravintolassa, tuosta 5000 euroa suurin osa meni ravintolan ruokiin ja juomiin. Pukukulut minimaaliset, minä ostin käytetyn puvun, mies selvisi vanhalla. Meikkiin, kampaukseen ja valokuvaukseen meni ehkä 500 euroa.
Ja itse asiassa vielä sama juttu meikin, kampauksen ja valokuvauksen kanssa xD
budjetti oli 5000€, se on käytetty ja kuvat on vielä tilaamatta...
Häät oli tänä keväänä. n. 70 vierasta, pitopöytä, musiikit tietokoneelta, runsaas alkoholitarjoilu Virosta, savusauna. Mulle ostettu käytetty puku, kampaaja + meikki maksoi enemmän. Mies käytti omaaa vanhaa pukuaan. Sormukset vei 1000€ tuosta budjetista, kun ajateltiin, että niitä pitää sitten loppuelämän.
noin 50000mk. Vieraita noin 80-90, pitopalvelu hoiti ruokaa buffet pöytään, kahvit. Olutta, viiniä, boolia yms juomaksi tarjottiin. Ohjelmaksi oli bestmanin keksimiä "perinteisiä hääleikkejä", bändi soittamassa. Mukavat rennot häät.
vuosi oli -93, ja hyvin pieni tilaisuus. Tuo summa sisälsi siis myös minun pukuni, ja sormuksen.
Vieraita joku 20, ja kahvitarjoilu.