~~~LoPpUvIiKoN HaSsUpOsSu KaRsInA~~~
Röhkistä vaan saparosiskot! Pistimpäs uuden pinon pystyyn, kun edellinen oli jo niiiiiiin pitkä.
Oma saparo: on niin raskautunut olo. Mikäs tässä onkaan ollessa, kun masussa polskii kaksi minipossua. Harmi vaan, et masupossulle ja ovismunikselle tulee muutama viikko ikäeroa. Mut eix mun kantsi sit loppuraskaudesta yrittää kaikkia mahdollisia kepulikonsteja, et ovismunis syntyis pari viikkoo etuajas? Vai mitä meinaatte?
Onnea Emacolle piccupossusta! bdbdbdbdbdbdbd
¿" ))~
T.Höpönassuli ja masupossu rv 3+0 ja ovismunis 0+3
Kommentit (36)
Arvatkaa rakkaat röh röh -siskot miksi! No, koska mäkin oon nyt matkalla (niin ku hissillä, tsih...) ylemmäs!!! IIIIIKKK!
MÄ OON RASKAANA!
Merkit on niiiin selvät, että en taida edes jaksaa testata. Rinnat on arat (siiiiis ihan saiiiiiraaaan!), valkovuoto on iiiiihan erilaista kun eilen ja masua turvottaa (miten aikaisin teillä muilla on näkynyt???).
Mut ei tääkään kivaa oo. Nyt mä pelkään keskenmenoo ihan SIKANA!
PunAinEN PikkUEmakkO jA PikkKUPOssu rv 2 + 3!!! (JO, iiiiik!!!)
voi nöpöliini-possumamit, mulla on ihana ossuliini-massuliini olo :) piti panna karjuliini vähän saparolla pökkimään tän kunniaks!
KOHTA NIPPAILEE TYTÖT :)
mä tulen resiinalla perässä, armaat possut! vähän tää on hankalaa kun mulla pikkupossulla on niin lyhkäset raajat, mut kyl mä jaksan! oottakaa mua asemalla jooko!
Aikun ihana kuulla teidän kaikkien [color=pink] possujen [/color] röhkimisiä ja kuulumisia. mä olen ihan satavarma että olen nyt raskaana! mäkin lähetän teille kaikille [color=red] [size=4] plussasäteitä [/color] [/size] ja onnea. mä lähden tekemään tästä testin, onhan nyt jo kp [color=navy] 3/28 [/color]!
toivottaa: [color=red] Babe ja masupossu 0+3 [/color]
PLIIIS! Kerro jo, joko hyppäsit possujunaan???? ELI PLUSSASITKO ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
qiiiiiii ~~~ qiiiiiiii ~~~ röh röh ~~~ rör röh ~~~ qiiiiii ~~~
käyhän kattomassa täällä
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=70&m=2371574&p=1&tmod…
~~~Eiks niillä ole muuta tekemistä?~~~
Ei oo pakko lukee tätä, jos ärsyttää... Me saadaan possuilla niin paljon kuin meitä huvittaa.
Pörrötarrasukkia kaikille raskautuneille emakoille!
Meinasin ihan pyllähtää saparoiselleni, mutta SE ON [color=red]PLUSSA[/color]!!!!!!! Olin jo viemässä roskiin tuota eilen tehtyä testiä, mutta teidän rakkaiden sädetysten ja tanssien ja rukousten johdosta siihen oli yön aikana ilmestynyt ihan selvä haamuliini!!!! Olen onnestain sykkyrämykkyrällä *halaa ja rutistaa kaikkia possusiskoja*. Ihanaa, että tsemppasitte testaamaan kp 27/30, muuten en ois uskaltanu!!! :)
[color=blue]Nyt en kyllä saa unta enää tänä yönä. Tätä se siis se tisulien nippailu ja alavatsan vippailu tiesi! Selvä ennusmerkki oli myös tuo plussamainos --------------------->>>>>[/color]
[color=hotpink]Hyvää yötä, rakkaat siskot! Tissisäteitä ~~~~~~~~~~~~~~ ja plussapalloja OOOOOO~~~~~~~~~~~~~~~~[/color]
Terv onnesta mykistynyt Nöffis-84 ja Masu-Putte
kivaa että teillä av-nasuillakin on täällä hauskaa!
saa nauraa ihan kippurassa ku lukee näitä juttuja...
että me ollaan hauskoja [color=pink] POSSUJA!!!
=D
;))
Saisinkohan mäkin huomenna sen kauan kaivatun plussan???? Aijotaan tänään pupuilla :-))))) Hitsi, mä voin olla jo huomenna raskaana! Mahaan nippailee jo nyt kun niin jännittää!
Pitää röhkiä koko ajan, että sais siitä voimia vauveli tajuta tarttua kiinni!
niin ette ruinaa ja kysele. tuon teille jatkuvasti vettä ja ruokaa ja saatte vaan nukkua. ja saisitte samalla hyvän muta kylvynkin. kaunistais ihoa kummasti
...juuri kun ilo oli elämästäni kadota,huomasin,että meistä on kehittynyt jo OIKEA LEGENDA...
[color red]Kynnet on kasvanu ainaki millin ja hiukset on tosi tuuheat, ihanaa! [/]
Tämä possu röhkii raskautta onnellisena, oon ihan possujen taivaassa!
Röh.