Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~LoPpUvIiKoN HaSsUpOsSu KaRsInA~~~

Vierailija
13.10.2004 |

Röhkistä vaan saparosiskot! Pistimpäs uuden pinon pystyyn, kun edellinen oli jo niiiiiiin pitkä.

Oma saparo: on niin raskautunut olo. Mikäs tässä onkaan ollessa, kun masussa polskii kaksi minipossua. Harmi vaan, et masupossulle ja ovismunikselle tulee muutama viikko ikäeroa. Mut eix mun kantsi sit loppuraskaudesta yrittää kaikkia mahdollisia kepulikonsteja, et ovismunis syntyis pari viikkoo etuajas? Vai mitä meinaatte?

Onnea Emacolle piccupossusta! bdbdbdbdbdbdbd

¿" ))~

T.Höpönassuli ja masupossu rv 3+0 ja ovismunis 0+3

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color red]Kynnet on kasvanu ainaki millin ja hiukset on tosi tuuheat, ihanaa! [/]

Tämä possu röhkii raskautta onnellisena, oon ihan possujen taivaassa!

Röh.

Vierailija
22/36 |
14.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinoudun heti heinähattujunaan kun hyppään plussajunaan! Gröyh-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa rakkaat röh röh -siskot miksi! No, koska mäkin oon nyt matkalla (niin ku hissillä, tsih...) ylemmäs!!! IIIIIKKK!

MÄ OON RASKAANA!

Merkit on niiiin selvät, että en taida edes jaksaa testata. Rinnat on arat (siiiiis ihan saiiiiiraaaan!), valkovuoto on iiiiihan erilaista kun eilen ja masua turvottaa (miten aikaisin teillä muilla on näkynyt???).

Mut ei tääkään kivaa oo. Nyt mä pelkään keskenmenoo ihan SIKANA!

PunAinEN PikkUEmakkO jA PikkKUPOssu rv 2 + 3!!! (JO, iiiiik!!!)

Vierailija
24/36 |
14.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi nöpöliini-possumamit, mulla on ihana ossuliini-massuliini olo :) piti panna karjuliini vähän saparolla pökkimään tän kunniaks!

KOHTA NIPPAILEE TYTÖT :)

Vierailija
25/36 |
14.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tulen resiinalla perässä, armaat possut! vähän tää on hankalaa kun mulla pikkupossulla on niin lyhkäset raajat, mut kyl mä jaksan! oottakaa mua asemalla jooko!

Vierailija
26/36 |
14.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikun ihana kuulla teidän kaikkien [color=pink] possujen [/color] röhkimisiä ja kuulumisia. mä olen ihan satavarma että olen nyt raskaana! mäkin lähetän teille kaikille [color=red] [size=4] plussasäteitä [/color] [/size] ja onnea. mä lähden tekemään tästä testin, onhan nyt jo kp [color=navy] 3/28 [/color]!

toivottaa: [color=red] Babe ja masupossu 0+3 [/color]

Vierailija
27/36 |
14.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLIIIS! Kerro jo, joko hyppäsit possujunaan???? ELI PLUSSASITKO ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

qiiiiiii ~~~ qiiiiiiii ~~~ röh röh ~~~ rör röh ~~~ qiiiiii ~~~

Vierailija
28/36 |
14.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen sairasta sakkia tää on????

Vierailija
29/36 |
14.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/36 |
14.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

~~~Eiks niillä ole muuta tekemistä?~~~

Ei oo pakko lukee tätä, jos ärsyttää... Me saadaan possuilla niin paljon kuin meitä huvittaa.

Pörrötarrasukkia kaikille raskautuneille emakoille!

Vierailija
31/36 |
14.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ihan pyllähtää saparoiselleni, mutta SE ON [color=red]PLUSSA[/color]!!!!!!! Olin jo viemässä roskiin tuota eilen tehtyä testiä, mutta teidän rakkaiden sädetysten ja tanssien ja rukousten johdosta siihen oli yön aikana ilmestynyt ihan selvä haamuliini!!!! Olen onnestain sykkyrämykkyrällä *halaa ja rutistaa kaikkia possusiskoja*. Ihanaa, että tsemppasitte testaamaan kp 27/30, muuten en ois uskaltanu!!! :)

[color=blue]Nyt en kyllä saa unta enää tänä yönä. Tätä se siis se tisulien nippailu ja alavatsan vippailu tiesi! Selvä ennusmerkki oli myös tuo plussamainos --------------------->>>>>[/color]

[color=hotpink]Hyvää yötä, rakkaat siskot! Tissisäteitä ~~~~~~~~~~~~~~ ja plussapalloja OOOOOO~~~~~~~~~~~~~~~~[/color]

Terv onnesta mykistynyt Nöffis-84 ja Masu-Putte

Vierailija
32/36 |
14.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarrasukkaa ja ovislimaa lisää sulle!

Nasu

Vierailija
33/36 |
14.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivaa että teillä av-nasuillakin on täällä hauskaa!

saa nauraa ihan kippurassa ku lukee näitä juttuja...

että me ollaan hauskoja [color=pink] POSSUJA!!!

=D

;))

Vierailija
34/36 |
14.10.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinkohan mäkin huomenna sen kauan kaivatun plussan???? Aijotaan tänään pupuilla :-))))) Hitsi, mä voin olla jo huomenna raskaana! Mahaan nippailee jo nyt kun niin jännittää!

Pitää röhkiä koko ajan, että sais siitä voimia vauveli tajuta tarttua kiinni!

Vierailija
35/36 |
12.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ette ruinaa ja kysele. tuon teille jatkuvasti vettä ja ruokaa ja saatte vaan nukkua. ja saisitte samalla hyvän muta kylvynkin. kaunistais ihoa kummasti

Vierailija
36/36 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...juuri kun ilo oli elämästäni kadota,huomasin,että meistä on kehittynyt jo OIKEA LEGENDA...