Lue keskustelun säännöt.
Kesäketju! Mitäs suunnitelmia tulevalle 3 kuukaudelle!
01.06.2010 |
Minä äitiyslomalla ja enpä muista koska olisin ollut viimeksi koko kesää kotona. Varmaan viimeksi koululaisena kun en saanut kesätöitä. Ihanaa kesää kaikille!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla