Välttäkää Liminkaa!!!
Pitikin jäädä tänne, paska pitäjä. Inhottava tuppukylä, kyyliä kaikki kieroon kasvaneet kuntalaiset. Älkää muuttako tänne persläpeen, minäkin häivyn täältä onneksi, vieläkin ihmettelen miksi tänne tulin!!!
Kommentit (24)
Täällä Limingassa on tylsää, täällä asuu ihmeellistä porukkaa eikä täällä ole mulle oikeen ketään ystäviä :(
kerhoissa, hulina-kerho, seurakunnan kerho?
Ollaanhan me vähän sisäänpäin lämpiävää porukkaa, me Liminkalaiset.
Koita kestää meitä :=}
Itsekkin olen muualta tullut 13 vuotta sitten, nyt rupeavat pitämään vähän Liminkalaisena,
Oletkos Tupoksessa vai keskustassa?
Ajattelin joskus, että olisi kiva muuttaa Liminkaan. Kerro nyt mikä Limingassa oikein mättää? Onko siellä kerhoja? Entä saako lapsille hoitopaikat? Löytyykö Oulusta töitä? Mistä päin muutit Liminkaan? Onko ruoka kallista Limingassa? Toimiiko kirjasto hyvin? Oletko käynyt uudessa kampaamossa R-kioskin yläpuolella? Siellä on mukava kampaaja.
Kyllä täällä palvelut pelaa aika hyvin, eikä ole kallistakaan. Tässä n.kilometrin Limingan keskustasta asun. Meinaan välillä tulla hulluksi kun minulla ei ole työpaikkaa, eli kotiäiti olen ja en kovin paljon ihmisiä tunne joten kotona lasten kanssa yleensä olen päivät. Mitä nuo kerhot on? Milloin ne on? Minkä ikäisiä lapsia teillä muilla on?
-ap-
Osa taloista on vielä todella suuria. Aikamoinen muuttovoittokunta. Luulisi, että siellä olisi joitain kerhoja lapsille ja kotiäideille. Soita kuntaan ja kysele. Kannattaa vaatia toimintaa.
t. Limingassa silloin tällöin vieraileva
kerhoista selvää. Kyllä se oma asenne vaikuttaa, usko pois. Hulinakerho torstaisin klo 10.30 nuokkarilla (sininen talo) ja srk:n kerho tiistaina 9.30-11.00. Olen vasta muuttamassa Liminkaan, mutta olen jo ottanut kerhoista selvää.
Mene ihmeessä kerhoon lasten kanssa.
ei ole tullut vastaan ketään outoa tyyppiä, ja ihmiset vaikuttaa mukavilta, palvelut ok, ja ystäviä saa kun hakee vaikka kaveripalstalla!!=)täällä on paljon muitakin kuin vain alkuperäisiä liminkalaisia, jotka ehkä voivat olla hieman katkeria, koska heidän mailleen on tultu asumaan=)En osaa sanoa tästä muuta huonoa kuin että terveyskeskuspalvelut ovat hieman jäljessä.Mutta eiköhän asia joskus korjaannu..?Miksi ap muutit tänne?
Sellaiset uskoo että heitä kyylätään. Niitä löytyy kaikkialta, ei ainoastaan Limingasta.
Seurakunnan perhekerho on ohjattuna toimintana ja todella kiva.
Liminka on kiva, rauhaisa paikka.
Sun täytyy itse olla aloitteellinen ja lähteä pois kotoa, ei kukaan sinua kotoa hae.
Niin tuo hulina-kerho on sellainen nyyttäri periaatteella toimiva kerho, sinne äidit tuovat keksiä, pullaa tai mehua tullessaan ja juttelevat keskenään.
porukkaa,jotka laittavat hyviä linkkejä eri aktiviteetteihin. Nuo kommenttit,että on niin leuhkaa porukkaa tms. jäävät aika köyhiksi, kun ei löydy pohjalle mitään PERUSTELUJA.
Tietäisikö joku vielä, että on Limingassa mitään musiikkerhoa taaperoikäisille?
eiköhän se sisäsiittoisuus ala jo helpottaa, jos sitä nyt yleensä on ollutkaan.
Vierailija:
eiköhän se sisäsiittoisuus ala jo helpottaa, jos sitä nyt yleensä on ollutkaan.
musiikkileikkikoulua, liekkö enään
http://www.liminka.fi/sivu/fi/liminka_virkistaa/kulttuuri-_ja_vapaa-aik…
Musiikiopiston kanslia
Kauppakatu 4, 91900 Liminka,
puh. 08-5203 611, fax. 08-5203 612
Rehtori Tiina Nikander 08-5203 652, gsm 050-4683 567
Kanslia Päivi Määttä 08-5203 671
Laskutus Hilkka Hyyryläinen 08-5203 651
http://www.liminka.fi/sivu/fi/liminka_virkistaa/kulttuuri-_ja_vapaa-aik…
http://www.kirjastovirma.net/lakeudenkulttuuripolku/liminka.html
Ihme tyyppi....Eikai se Limingassa ole vika jos sinun elämäsi on p.stä...
Vahtiiko naapurit akkunoistaan sua? Moittiko Limingan ikioma esteri sua? Kerro huolesi? Ymmärrän sinua! Olen entinen Liminkalainen.