Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en oikeasti voi ymmärtää, että onko naiset noin avuttomia

Vierailija
01.06.2010 |

Miksi muka miestä tarvitaan kauppareissulle? Miksi miestä pitää pyytää ja anella auton korjaukseen? Miksi miestä pitää pyytää ja anella mukaan siivoukseen?

Mun mielestä tuollaiset on pelkkää ajanhukkaa ja asioita, joita nainenkin pystyy hoitamaan.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mies saa maata sohvalla ja haista?

Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
2/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaneet tuollaisia vätyksiä mieheksenne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn kyllä hyvin hoitamaan kaiken edellä mainitun yksinkin. Osaan myös masturboida, joten seksiinkään en miestä välttämättä tarvitse.

Mutta kun mies ja isä perheessä kerran on, niin ei hän ole mikään vapaamatkustaja!

Vierailija
4/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiltä molemmilta :) Kotityöt on molempien hommia. Pihatyöt on molempien hommia. Autoakin laitan siihen pisteeseen että menee ymmärrys yli :D Eli öljynvaihdot ja muut onnistuu naiseltakin :)

Ihana olla tuollaisen miehen kanssa naimisissa! Tässä talossa ei alisteta ketään vaan molemmat osaa tehdä kotihommia!

Vierailija
5/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oltiin molemmat samallaisia sikoja ja maattiin sohvalla. Eikä edes paljon oltu kotona. Harkitsin silloin jopa siivoojan hankkimista, buhahahahahahha.

Nyt on iso talo, iso piha, rensselit ja vermeet, ja mies on EDELLEEN sika, makaa sohvalla kaikki illat. Minä kasvoin aikuiseksi. Mitä tehdä? Voi riidellä. Muutos kestää noin kolme päivää ja on palattu takaisin normaaliin. Voi pyytää jokaista lapsen hampaiden pesua erikseen, ja katsella norsunvittuista naamaa. Sieä ei vaan jaksa pitemmän päälle.

Vierailija
6/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oltiin molemmat samallaisia sikoja ja maattiin sohvalla. Eikä edes paljon oltu kotona. Harkitsin silloin jopa siivoojan hankkimista, buhahahahahahha.

Nyt on iso talo, iso piha, rensselit ja vermeet, ja mies on EDELLEEN sika, makaa sohvalla kaikki illat. Minä kasvoin aikuiseksi. Mitä tehdä? Voi riidellä. Muutos kestää noin kolme päivää ja on palattu takaisin normaaliin. Voi pyytää jokaista lapsen hampaiden pesua erikseen, ja katsella norsunvittuista naamaa. Sieä ei vaan jaksa pitemmän päälle.

Nalkuttaminen on katsos lapsellista ja "etkö muka itse saa tehtyä tuota asiaa??"

Vierailija
7/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka miestä tarvitaan kauppareissulle? Miksi miestä pitää pyytää ja anella auton korjaukseen? Miksi miestä pitää pyytää ja anella mukaan siivoukseen? Mun mielestä tuollaiset on pelkkää ajanhukkaa ja asioita, joita nainenkin pystyy hoitamaan.

Kyllä mä yksin pystyn hoitamaan kauppareissun, silti ilman mitään aneluita saan miehen mukaan jos haluan ja joskus se pyytää ihan itse että lähdetään yhdessä.

Siivouksen suhteen sama juttu. Mitä tulee auton korjaukseen, niin mä en kyllä osaa autoja korjata. Mä vien pesuun ja tankkaan, loput hoitaa mies tai ulkopuolinen taho. Ainiin, pissapoikaan osaan lisätä ainetta ja öljyä lisätä.

Vierailija
8/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaykaa toisssa

Hoitakaa lapset

Siivotkaa koti

Tehkaa ruokaa

Kaykaa kaupassa

Korjatkaa auto

Asentakaa tietokone

Aukaiskaa tukkeutuneet viemarit

Hoitakaa puutarhatyot

Alkaaka vaan hairitko miesta- mutta muistakaa olla aina kauniita ja halukkaita seksiin!!

Se joka apua pyytaa tai valittaa on ONNETON VATYS!!!! Eika ole lapsiaan ansainnut.

Nainhan se on!!! Vai onko?

Vierailija
9/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaykaa toisssa Hoitakaa lapset Siivotkaa koti Tehkaa ruokaa Kaykaa kaupassa Korjatkaa auto Asentakaa tietokone Aukaiskaa tukkeutuneet viemarit Hoitakaa puutarhatyot Alkaaka vaan hairitko miesta- mutta muistakaa olla aina kauniita ja halukkaita seksiin!! Se joka apua pyytaa tai valittaa on ONNETON VATYS!!!! Eika ole lapsiaan ansainnut. Nainhan se on!!! Vai onko?

Vierailija
10/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka miestä tarvitaan kauppareissulle? Miksi miestä pitää pyytää ja anella auton korjaukseen? Miksi miestä pitää pyytää ja anella mukaan siivoukseen? Mun mielestä tuollaiset on pelkkää ajanhukkaa ja asioita, joita nainenkin pystyy hoitamaan.

Perhe-elämä on kuitenkin elämistä yhdessä. Jotta esim molemmat saisivat vaikka ihan vähän omaa aikaa, on hyvä jakaa kotihommia. Samalla lapset näkevät miten aikuiset miehet ja naiset elävät puolisoina ja vanhempina.

Mieheni huomauttaa joskus minua tekemättömistä hommista (silitys), minä en ole koskaan kehottanut/ käskenyt häntä, hän kun tekee omat hommansa muutenkin. Kotityöt on jaettu suurinpiirtein taipumusten ja mieltymysten mukaan.

Vierailija
11/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka eteen homma sattuu. Ei meillä vedellä takataskusta mitään pinkkejä ja sinisiä sukupuolikortteja.

Vierailija
12/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköhommat ja korjata pyörän yms ns miehien hommia?

Minä en osaa ja yllätyn yhtä kovasti kun nainen ei osaa. Olen aina tottunut että nainen korjaa pyöräni. Kaikki exäni ovat osanneet korjata pyörän ja hoitaneet myös sähkötyöt. Minä en niihin ole saanut koulutusta.

Vierailija
13/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne eivät niitä huomaa tai vaan tee.

mä en ikinä korjaa autoja tai pyöriä

Vierailija
14/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasi, jos haluat olla sohvalla makaavan laiskiaisen kynnysmatto. En ole avuton, ei tarvitse myöskään anella, meillä molemmat asuvat tässä asunnossa ja työt hoidetaan ilman erillisiä keskusteluita, vaatimisia, aneluita, kiristystä tms.

Mikä siinäkin nyt on niin vaikeaa, ettei aikuiset osaa ajatella omilla aivoillaan?

Vierailija
15/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille siis.

Vierailija
16/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaamaan kaikenlaista ja sähköjutskien ja hitsaamisten jne. perusjuttuja. Lisäksi hänellä on tekninen koulutus. Mitä järkeä siinä olisi että minä otan oppikirjan käteen joka kerta kun pitäisi osata jotain sellaista mitä toinen osaa.

Vierailija
17/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinäkin nyt on niin vaikeaa, ettei aikuiset osaa ajatella omilla aivoillaan?

Kenen pitäisi ajatella omilla aivoillaan ja mitä?

Vierailija
18/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAAILMAN TASAISIN TYÖNJAKO.

Vierailija
19/30 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/30 |
01.06.2010 |