Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tv:ssä, jossain seksidokumentissa väitettiin, että yhdynnässä saatu orgasmi ei ole totta...(siis naisten kohdalla tietty)

Vierailija
04.09.2004 |

Kuulemma vain todella harva nainen kokee sen. Yleisempää on klitorisorgasmi.

Dokumentti tuli vuosia sitten, mutta asia jäi vaivaamaan. Onko asia todella näin?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpäs olen vasta 17v. ja saan ilman klitan hipelöintii lähes tulkoon aina. Siinäpä ilon aihetta kerrakseen!

Vierailija
22/34 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä emätinhän periaatteessa ei ole kovin tuntoherkkä (ehkä poikkeuksia lukuun ottamatta). Esim. sormissa on vielä enemmän hermoja. Klitoris sen sijaan on yleensäottaen vielä herkempi kuin miehen terska, se on suuri hermokimppu, joka ylettyy muistaakseni noin 9 cm ihon alle. Näkyvä pää on siis vain pieni osa siitä.

Luulen, että peniksen tunteminen emättimessä perustuu lähinnä sen aiheuttamaan paineeseen ja tietystihän se hankaa samalla häpyhuulia ja joissain asennossa klittaa, mutta en halua myöskään vähätellä sen aiheuttamia tuntemuksia vars. emättimen seinämissä.

En ole asiantuntija, joten en ota vastuuta asiavirheistä...:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei klitoriksella ole oikein mitään virkaa, sen hierominen tuntuu lähinnä kiusalliselta (+ se on niin pieni, että vällillä ihmettelen, onko sitä edes). Mutta saan upeita veret seisauttavia orgasmeja kun olen päällä ja jännitän reisilihaksia yms. Sormilla ei ole mitään virkaa!

Vierailija
24/34 |
23.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla ei klitoriksella ole oikein mitään virkaa, sen hierominen tuntuu lähinnä kiusalliselta (+ se on niin pieni, että vällillä ihmettelen, onko sitä edes). Mutta saan upeita veret seisauttavia orgasmeja kun olen päällä ja jännitän reisilihaksia yms. Sormilla ei ole mitään virkaa!

Minäkin olen koko ikäni nautiskellut yhdynnässä (ja nyt viime vuosina myös hieromasauvalla) saaduista orgasmeista.

Ruvettuani masturboimaan olen nyt harjoitellut myös klitoriksen hyväilyä. Hyvä vinkki oli tämä: makaa kylppärin lattialla niin, että hanasta tuleva vesi osuu suoraan klitorikseen. Tuntuu ihan hurjalta!! Ekoilla kerroilla en pystynyt siinä pitkään edes olemaan. Sitten kerran kokeilin olla vaan - tuloksena orgasmi.

Eli olisko niin, että klitoristakin voi totuttaa rajumpaankin ärsytykseen??

Kyllähän se klitoris tietysti rakastellessakin kaikenlaista huomiota ja ärsytystä saa. :)

P.S. Yhdynnässä tai hieromasauvalla saatu orgasmini on kyllä paljon voimakkaampi kuin tuo suihkulla, vain klitorista ärsyttämällä saatu orkku

Vierailija
25/34 |
23.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvienväli - koska kerran monet naiset saavat unissaankin orkun, ilman mitään mekaanista kiihotusta. eräs ystäväni sai kerran orkun kun mies suuteli häntä kaulalle...

Vierailija
26/34 |
23.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valittettavasti oikein onnistu. Olen kyllä muutaman kerran eroottisissa unissanikin saanut orgasmin. Nyt niitä ei valitettavasti ole enää näkynyt, enkä tiedä miten tilaus tehdään. ;)

Eli " pakko" kuitenkin antaa keholle ja eritoten sukuelimille ärsytystä - vai hyväilyjäkö ne ovat...

Vierailija
27/34 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun en saa kuin omin avuin, kelpaisi kyllä kaikki muu... mitä ihmeen väliä sillä on, saako klittaorkun, emätinorkun tai vaikka nenänpääorkun?? En tajua... sais ees jotenki ni hyvä ois.

Vierailija
28/34 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hoiteleekin sen homman joka rakastelukerralla useaankin kertaan, sormella tai kielellä. Kerran sain tosi hyvän o:n, kun mies paineli sormellaan emättimen suuta, olin kyllä melko lailla kiihottunut silloin. Ja kerran sain, kun mies sormeili emättimen sisältä.

Ennen onnistuin toisinaan saamaan yhdynnässä klitorisärsytyksen kautta ihan ilman sormiakin, mutta synnytysten jälkeen mun klitoris (ja häppärit) on jostain kumman syystä pienentynyt, eikä se enää onnistu. Pelkällä peniksellä olen saanut ehkä kaksi kertaa, mutta, pahus vie, se onkin ollut sitten vaan pieni o.

Kiihottuneisuus on kyllä kaiken A ja O, siis fiilikset ovat tärkeät!

Vierailija
29/34 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei masturbaatiota lasketa.

Vierailija
30/34 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun vagina on oikeesti sisältä ihan tunnoton. Jos miehellä on iso kulli, tunnen kyllä paineen, tuntuu hyvältä, mutta en koskaan ole ollut lähelläkään orgasmia pelkän yhdynnän avulla. Klitorisorkkujakin vain yhden miehen kanssa. Olen kateellinen näille G-pistenaisille!

Vierailija
31/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikö se ole ihan sama minkälaisen orkun saa ja miten! pääasia on että tuntuu helvetin hyvältä!

meikäläisen orkku on sellanen että emätin supistelee ja tunne leviää joka puolelle, itkeny olen ilosta ja hyvän olon tunteesta monesti. mielestäni johtuu paljon myös korvien välisistä asioista.

Vierailija
32/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan oltu yhdessä jo 12 vuotta!!! mutta en vaan saa millään.... Minusta klitoriksen hyväily tuntuu vastenmieliseltä ja inhottavalta, se melkein kuin sattuu? tämä lienee sitä, että en ole rento enkä antaudu touhulle kokonaan. Miten pääsisin tästä ja oppisin nauttimaan rakastelusta ja miehen hyväilyistä?? Joskus on ollut tosi lähellä saada orkku, kun mies on imeskellyt tai painellut hellästi klitorista, pitkään... Mut sitten oon ite laittanut stopin päälle, kun kai on tullut tunne hallinnan menettämisesta, täi jotain??

Vierailija
33/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmeniä kertoja orkkuja, ne on tosi aitoja, pakko olla oikeita! Kerran tulin ihan kiukkuiseksi kun aamulla heräsin kesken kaiken ja panetti tosi paljon. Oli pakko hoitaa hommat itse loppuun asti. Ilmeisesti jos tarpeeksi psyykkais vois saada siis mielikuvaharjoittelullakin tulosta aikaiseksi, roskiin dildot, sormet, suihkut :)

Vierailija
34/34 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..liiallinen pohdiskelu, mistä se orgasmi tulee, voi myös alkaa haitata itse orgasmin saamista. Tietysti täytyy tehdä oikeanlaiset temput o:n saamiseksi, mutta kannattaisiko joskus vähentää miettimistä ja vain keskittyä nauttimaan tuntemuksistaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan