Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko opettajalle antaa orvokki amppelin?

Vierailija
01.06.2010 |

Minkä kukan voisi viedä opettajalle, josta olisi iloa. Isoa amppelia ei ole varaa ostaa ja orvokki amppeli olisi halpa.

Vai voisiko viedä jotain kesäkukkia. Pitäisi ostaa kukka kuitenkin jo perjantaina, kun lauantaina ei kerkee kaupoille ennen juhlia.

Minkä sinä toivoisit lahjaksi?

En tiedä asuuko kerrostalossa vain onko omaa pihaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

orvokkiamppelia ostaa, jos et edes tiedä miten asuu. Voihan olla, ettei hänellä ole edes parveketta, saati pihaa.

Vierailija
2/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kaupan valmiiksi valkoiseen muoviin istutetteja orvoki"amppeleita" en veisi lahjaksi, on ne sen verran ankeita.

Ja opettajalle lahjaa suunnitellessa kannattaa muistaa, että orvokkiamppeli on yhdyssana. Jos vaikka tlet kirjoittaneeksi sen korttiinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkään, kun et tiedä, miten asuu. Vie vaikka kesäisen sävyisiä kynttilöitä, kaunis lautasliinapaketti tai vaikka kukkakuvioinen patakinnas. Ne ovat kukkia edullisempia ja niitä kaikkia tarvitaan taloudessa kuin taloudessa :)

Vierailija
4/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et tiedä onko pihaa/parveketta, niin en ehkä ulkokukkaa ostaisi. Muutenkin opet saavat varmaan useamman kukan. Ei niitä opeja millään isolla lahjalla tarvitse lahjoa. Kortti ja max viiden euron lahja riittää aivan hyvin. Antakaa vaikka jotain hyviä karkkeja kortin kera. Varmasti tulee syötyä. Jos ei itse syö, niin tarjoaa vaikka vieraille...

Vierailija
5/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pienen kukka-astian, siihen osvokki töröttämään.

Voi pitää sisälläkin!

Josko olis kotona valmiiksi ruukku jonka voi antaa pois?

Vaikka joulusia kukka-istutuksen risukoppia?Tai tehkää semmonen? Hakekaa ulkoa pajua ja sidotte kopan muotoon?

Tai ota purusruukku. Liimaatte siihen laimennetulla liimalla servetistä kuvan, päälle lakkaa.

Hienoman saa askartelukaupan tälläsellä maaleilla: ensin pohjamaali, kuva ja päälle semmonen halkeilumaali. Annatte kuivua, päälle jos laittaa lakan niin kestää sadetta.

Vierailija
6/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkotin orvokkia! :)

7

Vierailija
7/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaihtaa sen amppelin! Kauppojen muovipaljut ovat niin rumia! Muutama orvokki tai lobelia, nätti, vanhanaikainen verenpisara tms. istutettuna vaikka pieneen kori-amppeliin olisi parempi, eikä maksa hirveän paljon.

Pieni koko = ei ole liian hallitseva (jos ei open pihaa/ parveketta tunne), itse istutettu = on nähty vähän vaivaa, omistettu ajatus opettajalle.

En ole opettaja, suhtaudun vain kukkiin intohimoisesti. Mieheni mielestä liian intohimoisesti ;)

Vierailija
8/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan itsekkin puutarhanhoitoa ja on mulla orvokkiamppeleitakin, mutta paljon muutakin.

Tosi, kuin vesi, että ovat amppeleista ne kauheimmat ja halvimman näköiset.

Taidan ostaa jonkun ruukun ja tehdä siihen asetelman.

Noi ruukut on vain kalliita.

Voisin myös viedä huonekasvin. Itse kun rakastan kukkia, niin kukan haluan viedä lahjaksi.

Vierailija
9/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne olivat ihania, kukkivat kauniisti koko kesän. Tottakai ne ruusutkin ovat ihania, mutta kovin lyhytikäisiä.

Vierailija
10/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni yksinkertanen, pienessä ruukussa on usein nätimpi kuin joku valmis muoviriiputin.

Ja kivempi lapsen antaa joku itsemaalaama.

Iso asetelma taas maksaakin, se on hankala kuljettaa.

Ensi vuodelle voisi harkita vaikka kasvattaa itse jonkun kukan?

Samalla vaivalla tekee äitienpäiväksi annettavat! ;)

7

Vierailija
11/11 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkään, kun et tiedä, miten asuu. Vie vaikka kesäisen sävyisiä kynttilöitä, kaunis lautasliinapaketti tai vaikka kukkakuvioinen patakinnas. Ne ovat kukkia edullisempia ja niitä kaikkia tarvitaan taloudessa kuin taloudessa :)

Älkää vaan tuoko mulle kukkakuvioista patalappua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme