Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos syreeni on nelimetrinen, ja sen leikkaa 40 cm:n tapeille...

Vierailija
01.06.2010 |

alkaako kasvaa uudelleen? Ei tietenkään tähän aikaan vuodesta saa leikata, mutta jos keväällä leikkaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuriversoja. Syreeniä hoidetaan poistamalla joitakin vanhimpia oksia kokonaan.

Vierailija
2/5 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laikkasin viime kesänä heinäkuussa syreenit, kun hermostuin niihin. Olivat 7-8-metrisiä. Osan leikkasin liki alas asti, osan poistin kokonaan, muutamia nuorempia versoja jätin. On kasvanut jo paljonkin takaisin. Joitakin kukkiakin.

Juurivesat voi poistaa helposti nyhtämällä pieninä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuriversoja. Syreeniä hoidetaan poistamalla joitakin vanhimpia oksia kokonaan.

se kasvaa niin ahtaassa paikassa että on joko kaivettava se kokonaan ylös tai sitten leikattava se alas kuvaamallani tavalla.

ap

Vierailija
4/5 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laikkasin viime kesänä heinäkuussa syreenit, kun hermostuin niihin. Olivat 7-8-metrisiä. Osan leikkasin liki alas asti, osan poistin kokonaan, muutamia nuorempia versoja jätin. On kasvanut jo paljonkin takaisin. Joitakin kukkiakin. Juurivesat voi poistaa helposti nyhtämällä pieninä.

eivät haittaa millään tavalla. syreenin juuriversot ovat hyvin hillittyjä esim juhannusruusun vastaaviin verrattuna...

Vierailija
5/5 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laikkasin viime kesänä heinäkuussa syreenit, kun hermostuin niihin. Olivat 7-8-metrisiä. Osan leikkasin liki alas asti, osan poistin kokonaan, muutamia nuorempia versoja jätin. On kasvanut jo paljonkin takaisin. Joitakin kukkiakin. Juurivesat voi poistaa helposti nyhtämällä pieninä.

jätitkö yli 40 cm korkeiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme