Kaipaisin vähän sympatiaa :,(
Muhun sattuu niin paljon se, että mies ei välitä mun lapsuudenperheestä. Ei arvosta heitä yhtään, eikä ymmärrä, että puutteistaan huolimatta he ovat mulle tärkeitä. Aina ajoittain tää nousee pinnalle, kun tulee joku tilanne, jossa miehen välinpitämättömyys ja melkeinpä halveksinta perhettäni kohtaan tulee selvästi esille. Mua ahdistaa todella paljon, miten mies voi arvostaa muakaan jos ei arvosta yhtään sitä mistä olen tullut?
Kommentit (7)
Luulen, että mies ei pohjimmiltaan halveksi (tämä on vähän turhan jyrkkä sana, mutta en keksi parempaakaan) vanhempiani ja sisaruksiani heidän itsensä takia, vaan on ehkä jotenkin mustasukkainen heille minusta. Olimme nuoria, alle parikymppisiä kun muutimme yhteen, ja miehelle oli alusta lähtien tärkeää se että en tuonut yhteiseen kotiimme tapoja yms. minun lapsuudenkodistani.
Mies on läheinen oman perheensä kanssa ja pitää itsestään selvänä, että minäkin olen läheinen hänen perheenjäsentensä kanssa. Ja olenkin, koska miehen sukulaiset ovat niin seurallisia, hauskoja ja ystävällisiä, että heidän kanssaan tulisi kuka tahansa toimeen. Minun sukulaiseni ovat erilaisia, eikä mies ole päässyt heidän kanssaan samalle aaltopituudelle. Se ei kuitenkaan mielestäni oikeuta miestäni arvostelemaan heitä ja aliarvioimaan sitä, kuinka tärkeitä he minulle ovat.
että mistään alkoholismista tai muusta sellaisesta ei ole kyse, vaan olen ihan tuikitavallisesta suomalaisesta perheestä lähtöisin.
että mistään alkoholismista tai muusta sellaisesta ei ole kyse, vaan olen ihan tuikitavallisesta suomalaisesta perheestä lähtöisin.
Mitä itse näet miehessä? Oletteko kovin erilaisista ympäristöistä? On aika huono lähtökohta toimivalle suhteelle, jos toinen halveksii toisen vanhempia.
perhettään ja sukuaan? Jos ei heitäkään arvosta, niin tuskin on oppinut sinunkaan sukua arvostamaan. Jos on urpo mies urposta suvusta, jossa puhutaan paskaa muista, niin on voinut oppia arvostamaan vain ja ainoastaan omaa perhettä.
Vanhempasi pilasivat sinut alkoholismillaan tms?
Molemmat rappioalkoholisteja oikeasti, vaikka mies koitti aina puolustella..
Exästä oikeastaan kyse, sillä aiheuttivat hänelle persoonallisuushäiriön, josta johtuen jätin mieheni!