Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua tarvitaan! Mac ja ns. kuvakirjaohjelmat (tyyliin Ifolor)

Vierailija
10.04.2010 |

Onko olemassa muita netin kautta tilattavia valmiita valokuvakirjoja kun Ifolorin, se toimii vain Windows-käyttiksellä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Itse olen käyttänyt >Ifoloria, laatuvirheitä, lopetin käytön. Maci:n Iphoto, laadukas mutta kallis. Sitten saksalaista Fotobuch.de ohjelmaa, on hyvä ja edullisempi kuin Iphoto. Vaaatii vain englanninkielen voimistelua ohjelman kanssa. Paras olisi yhdistelmä fotobuchia ja Iphoto.

Kuulin että olisi myös joku blobs tms vastaava ohjelma macille.

Vierailija
2/6 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai-iltana lähetin, torstaina tuli perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli muutamassa päivässä kotiovelle kotiinkannettuna. Aivan kuten edellä vastanneellakin.

Vierailija
4/6 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo vieä kokeillut, just latasin sen.

Vierailija
5/6 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mac niin miksi et tekisi niiden omalla ohjelmalla eli iPhotolla (sen kuvake on se kameran kuva, jossa on joku "palmukortti" takana). Sieltä voi tilata kuvakirjoja (on todella laadukkaita), kortteja, kalentereita jne.

Ohjelma on aivan törkeän helppo käyttää niin kuin nyt Mac yleensäkin on. Kirja tulee nopeasti kuriirilla kotiin. Macin iPhotossa on laaja valikoima erilaisia kuvakirjaprofiileja, joista voi valita. Eri teemoja voi myös mielestäni muokata helposti. Sieltä vaan. Sun ei siis tarttee liikkua kotikoneeltasi mihinkään. Tilaat suoraan iPhotosta.

Vierailija
6/6 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttis on niin vanha ettei pysty. Mulla on Iphoto versio 5 ja sillä ei pysty tilaamaan kuvakirjaa, yritin jo. Ja tällä hetkellä ei pysty päivittämään uudempaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme