Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä tuotteen haluaisitte EHDOTTOMASTI takaisin myyntiin jonka valmistus on lopetettu?

Vierailija
24.06.2004 |

Itse olen haikaillut vuosikausia suklaapäällysteisiä Marie -keksejä.

Kommentit (537)

Vierailija
341/537 |
19.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan noita siwan patukoita?

Stratos suklaa!

Vierailija
342/537 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon kaivannut kans sitä mut muistin sen nimen muuksi.eikös tehä fazerille aloitus sen uudelleen valmistamiseksi kun niin moni haikaile sen perään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/537 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin apetit minttusuklaa kasvisrasvajäätelö.

rommileivoskeksit!!!

Vierailija
344/537 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit sellai suuret matkailija/seikkailijat tai jotain vastaavaa karkit se oli sellai iso viinikumi karkki, jonkun cowboyn tai astronautin muotoisina

kolmio tripit

aurinko jaffa

tupla suklaapukki

vaaleenpunainen my little pony suklaamuna

Vierailija
345/537 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen haaveillut niistä aina....oiskoha jollain huuto.netissä myynnissä :o)

niit tuli aina myyntiin ennen joulua enkä koskaan saanu sellaisia

Vierailija
346/537 |
19.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasi eli mä haluaisin EHDOTTOMASTI takasin ne vanhan malliset Trip-mehu purkit!!Maistuikin paljon paremmalta!!

Vierailija
347/537 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
348/537 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zorpas -passionhedelmälimsa

Hedelmäpommijukurtti neliskanttisessa purkissa

Ville Vallaton -salmiakkipurukumi

aidot merkkarit

salmiakkijauho (voi sitä ollakin jossain myynnissä...)

Näitä kaikkia sai -70 -luvulla ja on jääneet mieleen makuelämyksinä ;)

Vierailija
349/537 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista en sitten tykkää ollenkaa, joten jäi multa sipsit syömättä :(

Vierailija
350/537 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranch sipsit ja Juissi mandariini!

Vierailija
351/537 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kotona lehmiä ja me tilattiin niitä aina meijeriltä levyllinen. Että mä kaipaan sitä mandariinin makuista.

Ja joskus oli yhden kesän myynnissä sitruunan makuista jogurttijäätelöä. Oli ihanan raikasta. Ja sitten oli Black cherry- tuutti, missä oli kirsikkahilloa ja tummaa suklaata. Älyttömän hyvää!

Vierailija
352/537 |
19.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

wiener-tuutti tuli minullekin ensimmäisenä mieleen. Ja kuka muistaa sellaista jugurtti-rahkaa tai vast kuin NANNA? Sitä valmistettiin jossain päin pohjoista. Se oli tosi hyvää. Ei liian makeaa vaan sopivan samettista ;)

Vierailija
353/537 |
19.05.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nimeltänsä TomCat! Hevosenpotkut muistan myös, olin silloin ekalla tai tokalla, nam... Vinegarsipsejä kaipaan, en ehtinyt ostaa sinä lyhyenä hetkenä kun niitä sai Suomesta (rakastuin niihin Englannissa). Kaalimaan kakaraa en saanut pienenä minäkään, Englannissa niitäkin myydään yhä vielä (oisko Hemley' s tms, sellanen iso leluliike). Ja muistan Maffen ja Mallan, olivat mun mielestä Jacky-tuoteperhettä! Entä muistaako kukaan sellaista isoa pyöreetä suklaata, olisko ollut Space, myytiin Ärrällä samoihin aikoihin kun sai Black Peteäkin... oli keksi pohjalla, paljon sitkeää kinuskia ja suklaakuorrutus, tosi hyvää!

Vierailija
354/537 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa eka oli vaniljakerros, sitten toffaakerros ja ihan pohjalla hilloa. En muista, minkä valmistama, mutta lapsena se oli herkkua!

Vierailija
355/537 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lola- ja Fami-patukat takaisin!

Entäs Mikko-karkit, muistaako kukaan (niinkuin Marianne-pussi, mutta olikohan se vihreä?!)

Sun Ice:n irtojäätelö: tryffeli. Syötiin poikaystävän (nyk.mieheni) kanssa niitä yksi ekoista yhteisistä kesistä.

Samoin se Muumi-lakujäätelö sinisessä ämpärissä, nam.

Joo ja se lohkeava jugurtti, olisko sitten ollut sitä Silkkitietä, jota joku muukin kaipaili.

Sille karpalo-lonkeroa kaipaavalle...Otto-lonkeroissa on puolukka-karpalo-lonkero. Ihanaa, oma suosikkini.

Vierailija
356/537 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limonadit, joissa peikon kuva etiketissä...mitä lie olikaan?

Vierailija
357/537 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauratyynymurot, metsätähtijugurtti, sit sellainen jäätelötikku jossa ratisevaa vaaleanpunaista kuorrutusta, Pina Colada...

Vierailija
358/537 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli niin hyvää, taisin saada sitä viimeksi 2000-luvun vaihteessa. Harmittaa vieläkin kun sitä ei enää saa.

Vierailija
359/537 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Factorin ' Charade' -hajuvettä, Arabian Luumu-sarjan keittiöpurkkeja ja Maisema-sarjan astioita, Fazerin laatikossa olevia suklaanappeja, Chymoksen Menthol- lakua (NAM!!!), etikkasipsejä, Valion pähkinän makuista vuodenaikamakua (sininen purkki), Valion piparkakun makoista vuodenaikamakujäätelöä...

McDonaldsin omenapiirakkaa, Pinna-appelsiinimehujäätä.. ja vaikka mitä..

Vierailija
360/537 |
04.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkis-tikkarit, häränsilmät, kefiiri. Tuo kefiiri olisi kyllä eniten toivottua miulle!