Minkä tuotteen haluaisitte EHDOTTOMASTI takaisin myyntiin jonka valmistus on lopetettu?
Itse olen haikaillut vuosikausia suklaapäällysteisiä Marie -keksejä.
Kommentit (537)
Elovenalle on tullut kauramurotyynyt takaisin, IHANIA!! Ja samanmakuisia, kuin Nallemurot!! =) Syön niitä sipsien sijasta kun katson tv:tä..
Ja Kickerseillekin oon löytänyt lähes vastaavan korvikkeen, Weekend-merkkinen (kai Trelainen firma) valmistaa lähes samanmakuisia verkkoperunoita. Saa S-marketeista ainakin... Pyytäkää kauppiasta tilaamaan, jos ei muuten löydy.
Vierailija:
joskus muutama vuosi sitten oli turkinpippuritankoja, mut eipä niitäkään ole enää näkynyt. Tykkäsin imeä lutsutella noita tankoja ja oli aina hauskaa kun tuli ne salmiakkijauhot suuhun.. ;D *hih*Muistaako kukaan minkä nimisiä ne tangot oli?
se oli ihanaa, samantyyppinen maku oli nimeltään mantelisydän.
-wiiniläistuutti, suklaapilvi...se punainen " käsi" mehujää
Vierailija:
80-90 luvun taitteessa myytiin sellaisessa muovipötkössä meksikonpataa.
se oli TOSI hyvää. samanlaisessa pakkauksessa myytiin myös hernekeittoa.
Joo ja omenariisipuuroa! Oiskohan ollut HK:n. Miksiköhän ei enää myydä? Se oli niin ihanaa :)
Se oli pienenä mun lempikarkkipussi, mutta mitäköhän se sisälmys oli ??
Sit kaipaan pluto askeja, pinna jäätelöä, pastiroleja, pierre robertin sun brown puuteria, hopeatoffeeta joka on sellasta kovaa, nykyään kun ostan pussin niin se on liian pehmeää. Ja parempi oli se hopeatoffee levy, sit ärrällä myytiin sellasta salmiakkipötköä, jossa oli väkevää jauhoa, oliks tää just se patu ?, banaanin makuisia chewitsejä, saakohan laivalta?, banaani naminamia, ja paljon muuta mitä ennen oli..
Erityisesti Muffe ja malla, merenneito-salmiakki, tyynymurot ja paljon paljon muuta mitä jäin erityisesti kaipaamaan.
se oli jotai 80-90 luvun vaihdetta ku sitä oli...taivaallisen hyvää ku voi suli siihen lämpimän leivän päälle...namskis ja toinen mikä on ny parin vuoden sisää hävinny ni linkosuon juustopaahtis...mistään en ole enää löytäny...eikä korvaa lidlin vastaava sitä
Sari
-Raejuustoa jossa oli ruohosipulia (taisi olla ingman)
-Arlan sitruuna jukurttia (nyt on danone uutuutena sitruunan maku, mut ei yhtään niin hyvä)
- Pakaste täytelettuja
-kasvishomejuusto pallerot? pakaste myös, samaa sarjaa kun porkkanapaistikkaat)
-
Hyvää...sain aina pienena uimahallin jälkeen pullon kylmää Pommacia...Nam.
Ruutibubbista kaipaan ja ne ihanat Taffelin sileät hieman makealle grillimausteelle maistuvat grillisipsit, joiden pussissa oli sipsi-ukkeli ja läpinäkyvä ympyrä. Haluan niitä!
Disney jätskit oli namia (Iines, pluto jne)
Nykyajan salmiakkijauhot eivät vedä vertoja sille, joka oli ohuessa putkessa...
Muistan myös jätskin, jonka sisällä oli purkka.No en ehkä kaipaa,mutta kuitenkin...
Ja miksi Fazer on lopettanut niiden pussissa olleiden salmiakinmuotoisten salmiakkien valmistuksen ...MIKSI?
- Fami
- oikean makuiset merkkarit. nykyään myynnissä ovat eivät ole saman makuisia
- Rocky Road jäätelö. On ulkomailla suosituin maku ja joskus Valiolla oli vähän aikaa samanmakuinen myynnissä. Miksi ei enää
- hopeatoffee patukka ja samaan aikaan oli samanlainen kinuskin makuinen (en muista nimeä)
- Fazerin salmiakin muotoinen salmiakki pussissa
Mansikka- ja salmiakkai-bubbis, voi veljet! Siis sellaiset yksittäin myytävät paperipäällysteiset suorakulmionmuotoiset. JOssain vaiheessa oli myös omenanmakuisena, mutta mansikka ja salmiakki oli parhaat.
Ja Fami-, Lola- ja Siesta-patukat. Kahvipapukarkit, joissa oli sisällä jotain makeaa nestettä, sitä tais olla 60-luvulla :)
Tosi nostalginen fiilis ku luki noita, mun ehdottomat susosikt oli
Ne aidot suklaapopcornit, noita uusia maistoin innolla ja pettymys oli VALTAVA!
Suklaapilvi jätski
Stop-askit, ukilta aina pikkutyttönä sai niitä=)
Smurffi-toffee, pikkutyttönä niitä karkkipäivänä ostettiin, en olis ees muistanu ennen ku joku mainitsi ne
Inkkarioluesta tuli teinivuodet mieleen=)
Jenga mehujää
Black Petenkin olin unohtanu...
Entäs sit pastirollit...
Ja tuliko Histamiini nyt ennen joulua?!?
Bansku ja Mansku -patukat, nyt valuu jo kuola, kun muistan ne Hopea-toffee-levyt.
Salmiakki Hubba Bubba oli niin mielettömän hyvää....
Pinna-jäätelöä. Nykyiset appelsiinimehujäät eivät ole samoja :(
Lisäksi kaipaan Elannon munkkeja, niitä tuli joskus nuorena tyttönä syötyä lounaaksi...
Muistan myös ne inkkaripurkat ja tosiaan, niillä maalattiin pieninä tyttöinä huulet punaisiksi ja oltiin niin hienoja että! Muistaako kukaan sellasia toffeetikkareita, joita oli vaaleaa toffeeta ja tummaa toffeeta? Olivat tosi hyviä, varsinkin jos laittoi kaksi tikkaria kerralla suuhun, yhden vaalean ja yhden tumman, nam!
näköisiä vaahtokarkkeja, ah minunkin mielestä ihania. Olen toisinaan löytänyt niitä irtokarkkeina, mutta etsipäs pussillinen Halvan Repe-salmiakkivaahtokarkkeja, niin on vähän sama tunne. Tosin kaikki ne vaaleanruskeat viritelmät ovat parempia, mutta just nappasin Repen ja nam! Ovat harmaita. Väiskin kaveri Repe kuvassa pussin kyljessä.