Minkä tuotteen haluaisitte EHDOTTOMASTI takaisin myyntiin jonka valmistus on lopetettu?
Itse olen haikaillut vuosikausia suklaapäällysteisiä Marie -keksejä.
Kommentit (537)
Se oli kyllä TODELLA hyvää mehujäätelöä!!
-470-
Murueskimoakin saa, mutta koko on pienennetty puoleen. Harmin paikka.
Ruususuklaata kaipaan.
Ja La Gala kirsikkajäätelötuuttia :P
ala-astekesien suosikki 80-luvun lopulta, tryffeli- ja aprikoosijätskiä...
Viikko sitten ostin pikkukiskalta metripurkkaa. Siellä oli kaiken laisia vanhan ajan juttuja. Myyjä kertoi, kun ihmettelin, että ostaa suoraa karkkimaahantuojilta sanoi, ettei tilaamalla saa mistään.
Samaiselta kiskalta ostin myös salmiakkijauhetta putkilossa ja sitä poksu karkkia mitä ennen sai joka poksahteli suussa.
niissä oli sellaista ihanaa " töhnää" sisällä
valmistajaa en muista.
Mutta LOLO-suklaapatukka on kaikista parhain ja sitä suklaata pitäisi joskus vielä suuhunsa saada..nam!
oli ihanan raikkaan tuoksuista..pienessä litteässä pullossa vihreää samppoota, muistaakseni tyttösen kuva etiketissä. Kyllä hiukset tuoksui ihanalle kun käytti jane helleniä....
oli ihanan raikkaan tuoksuista..pienessä litteässä pullossa vihreää samppoota, muistaakseni tyttösen kuva etiketissä. Kyllä hiukset tuoksui ihanalle kun käytti jane helleniä....
-PINNA-mehujää! Sen makuista en ole enää löytänyt, maistui oikeesti appelsiiniltä, naaaam!!Olikohan Valion? Täytyypä kysäistä sieltä, josko Pinnaa vielä saisi joskus..
-70-luvun alussa oli myynnissä marmeladeja sellaisissa Disney-pakkauksissa, Iines, Aku, Roope ym. Nuo hahmot olivat koholla tuosta rasiasta ja meilläkin oli lastenhuoneen seinällä niitä koristeena.Muistaako kukaan??
-SIESTA-suklaapatukka, HOBO-toffeet, HUBBA BUBBA-purkat
-Irtsareista jäähedelmäkarkit(olivat läpinäkyvässä paperissa, jossa erivärisiä pilkkuja), merkkarit tietty, salmiakkikalat, salmiakkisammakot(jauhoa päällä ja sisällä), nallekarkit...
-FLORA-margariinin paketista sai kukka-tarroja, joita sitten liimattiin keittiön kaakeleihin...
-STREPSILS-kurkkupastilleja(apteekista).Olivat silloin peltipurkissa ja käärittynä hopeanväriseen paperiin.Söin niitä ihan karkkeina ja ne laitettiinkin sitten jemmaan, etten löydä.Ostin niitä joku aika sitten, mutta eivät maistuneet niiin hyviltä kuin ennen.
-TRIP-mehut noissa kolmio-pakkauksissa, varsinkin mustaherukka-trip!!
Muistan myös leijona-askit(sisällä vaaleanruskeita, pyöreitä pastilleja), että olivat hyviä!!Siinä askissa oli oikean leijonan kuva, muistaakseni keltainen aski.
Tälläisiä tuli mulla mieleeni, osa sellaisia, joita jo muutkin ovat kaiholla muistelleet.=))
Se kultainen 70- ja 80 -luvun vaihde..
nimeä ennen kuin nyt, kiitos Bongon muistelijalle! Juuri samoilla sanoilla kuvailin hetki sitten miehelle: päät sinetöity suklaalla. Olipa hauska ja hyvänmakuinen, minä tosin muistan vaniljan - ellei muisti petä. Koskaan en ole tykännyt mansikasta tai suklaasta ainakaan, mutta muista mauista.
jonka minäkin muistan - ostaisin heti vaikka kymmeniä pulloja, ja hoitoainetta myös. Nimi vain mielestäni muistuttaa Anemonea, mutta on muistaakseni lyhyempi. Anea, Amone? Viimeiset pullot ostin yhdestä halpakaupasta ja tosiaan tuli hiuksista upeat.
vaaleanpunaisia ja suht pehmeitä mansikanmakuisia.
Kääre oli läpinäkyvä ja siinä oli muistaakseni sinisiä pilkkuja.
ei oo kauaa kun häipyi kauppojen hyllyilltä. ottaa päähän; mies teki siitä ihan syntisen hyviä lihapullia, jotka hukutti sit kermaiseen kastikkeeseen. lurps ja nyyh.
Eli sitä missä oli ne kunnon palat. En ole löytänyt sitä pitkään aikaan. Nykyinen versio jossa on sitä suklaaraastetta ei ole läheskään yhtä hyvää.
mm. täällä Oulussa yks CM-kauppias on pitänyt sitä valikoimissa jo vuosia ja nytkin oli hyllyssä pari päivää sitten. Ruotsista saa myös, mutta nämä ovat ehkä kaukana sinusta?
muoviputkilossa, mulla ainakin on kaapissa, ei tosin ihan tuore ostos, mutta olen mielestäni nähnyt kaupassa. Vai onko tuo jonkun kirjoittama sittenkin eri tuote. Väkevä maku, mutta tehokas. Ja on siisti käyttääkin muuten.
joskus muutama vuosi sitten oli turkinpippuritankoja, mut eipä niitäkään ole enää näkynyt. Tykkäsin imeä lutsutella noita tankoja ja oli aina hauskaa kun tuli ne salmiakkijauhot suuhun.. ;D *hih*
Muistaako kukaan minkä nimisiä ne tangot oli?