G: Harrastatteko miehesi kanssa anaaliyhdyntää?
Kommentit (29)
Mä olen sitä joskus aikanaan kokeillut, mutta en halua kokeilla enää. Toisaalta se kiinnostais, mutta en halua ottaa asiaa puheeksi, kun en luultavasti kuitenkaan halua kokeilla sitä.
En tiedä kiinnostaako miestäkään, tuskin, kun ei ole koskaan ottanut asiaa puheeksi.
eläinseksihän on nimittäin ok, toisin kuin aikojen alusta asti duunattu pers-seksi.
Kumpaakaan ei kiinnosta, ollaan asiasta keskusteltu. Ei viehätä tippaakaan ajatus, mielikuvissa haisevaa ja sottaista. Hyi hitto.
sinne tungettais miehen elin. Pimppi on siihen tarkoitukseen ja mies tykkää...
mies tuntisi noin suurta vetoa peräreikään ettei se normaali aukko enää kiinnostais...peräreiän miehet ei mua kiinnosta...onneks mun mies kiihottuu kyllä ihan pimpsastani ei tarvi kuin vilauttaa kerran :D
Seksi kyllä muuten kiinnostaa ja sujuu hyvin :)
haen peppuseksini muualta, esimerkiks Livechatista löytyy paljon miehiä jotka hakee peppuseksiä kun vaimo ei anna. Autetaan sit toisiamme näiden miesten kanssa. :)
En tiedä mikä olen, homo, lesbo lintu vai kala mutta itse ekana ehdotin aikoinaan miehelle peppuseksiä ja olen siis nainen.
Toisekseen mielestäni miehen ja naisen perse eroavat keskenään aika paljon joten en ymmärrä miksi niiden kanssa touhuilua verrataan..ehkäpä sitten kys kommentoijille onkin itsellä se karvainen perse ja miehen lanne siinä...
N34