Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Harrastatteko miehesi kanssa anaaliyhdyntää?

Vierailija
31.05.2010 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä olen, homo, lesbo lintu vai kala mutta itse ekana ehdotin aikoinaan miehelle peppuseksiä ja olen siis nainen.

Toisekseen mielestäni miehen ja naisen perse eroavat keskenään aika paljon joten en ymmärrä miksi niiden kanssa touhuilua verrataan..ehkäpä sitten kys kommentoijille onkin itsellä se karvainen perse ja miehen lanne siinä...

N34

Vierailija
22/29 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä joskus aikanaan kokeillut, mutta en halua kokeilla enää. Toisaalta se kiinnostais, mutta en halua ottaa asiaa puheeksi, kun en luultavasti kuitenkaan halua kokeilla sitä.

En tiedä kiinnostaako miestäkään, tuskin, kun ei ole koskaan ottanut asiaa puheeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläinseksihän on nimittäin ok, toisin kuin aikojen alusta asti duunattu pers-seksi.

Vierailija
24/29 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaakaan ei kiinnosta, ollaan asiasta keskusteltu. Ei viehätä tippaakaan ajatus, mielikuvissa haisevaa ja sottaista. Hyi hitto.

Vierailija
25/29 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne tungettais miehen elin. Pimppi on siihen tarkoitukseen ja mies tykkää...

Vierailija
26/29 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuntisi noin suurta vetoa peräreikään ettei se normaali aukko enää kiinnostais...peräreiän miehet ei mua kiinnosta...onneks mun mies kiihottuu kyllä ihan pimpsastani ei tarvi kuin vilauttaa kerran :D

Vierailija
27/29 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kyllä muuten kiinnostaa ja sujuu hyvin :)

Vierailija
28/29 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi kammotus yäääääks

Vierailija
29/29 |
25.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haen peppuseksini muualta, esimerkiks Livechatista löytyy paljon miehiä jotka hakee peppuseksiä kun vaimo ei anna. Autetaan sit toisiamme näiden miesten kanssa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan