Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te joilla kaponen vyötärö tai vyötärö-lantiosuhde pieni (< 0,73)

Vierailija
31.05.2010 |

ja olette suht reiteviä. Esim. kuntosalilla kävijät (lihasta reisissä ja perseessä) mistä löydätte huosut? minkä merkkiset housut tuollaiselle kropalle käy parhaiten. Mielellään ei mitkään matalavyötäröiset. Myös capri-tyylisiä (farkku)huosuja etsikelen.

Mutta jos joku tietäin kaupan ja/tai merkin tällaiselle kropalle?!? kun tahtoovat housut enimmäkseen olla liian isot vyötärtöstä (ja liian pienet reisistä..mut tuo ongelmaa ei oikeastaan jos kangas on stretchiä)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(on siinä on läskeäkin) ... mielestäni mekkoja löytyy hyvin (esim. Tazziasta aivan ihania ja hyvin istuvia), rintaliivikokoni on 75 G eli tosi muodokas olen. Hameitakin löytyy aika hyvin (kapeat hameet ongelma), mutta housuja ei kertakaikkiaan löydy - tai löytyy, mutta ei sellaisia jotka eivät tekisi tosi läsken näköiseksi ja istuisivat hyvin. Eli pidän hameita ja mekkoja, jotka korostavat vyötäröä.

Tazzian valikoiasta nettisivuja, jos linkittäiset jonkun kivan. Munkin kannattais korostaa sitä vyötäröö. ap

Vierailija
2/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.victoriassecret.com loistava mitoitus housuissa,ja löytyy pituutta myös 175 senttiselle.

ihan vähän kaposempi vyötärö oisko pari senttiä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mekkojen kans varsinkin, kun housuja mä käytän aikalailla sellasii matalavyötäröisiä. Mut mekkoo jos oon ostamassa niin tuntuu et pitäs olla vyötärö yli 70cm et ois sopiva sillon kun on lantiolta sopiva! Mun toi suhde näkyy olevan 0,68. Vyötärö on 62cm ja lantio 91cm.

Mä en oo varsinaisesti mikään urheilija, mut mä oon ratsastanu aika paljon ja voi olla et mul on jaloissa sen takia lihaksiakin. Mut perse on kans iso :D

Mua on ärsyttäny tää asia jo pitkään. Ja sama siinä kyl kun ettii puseroo, vyötäröltä menee sellanen 32 kokonen ihan hyvin, mut sit kinnaa tisseistä! Mä käytän sit kokoo 34 yleensä.

Mut nykyään vissiin pitäs olla aika tasapaksu et löytyis vaatteita... Mut en mä kyl haluu sellanen olla!! :D

tutkittukin, että miesten silmään mielyttäis eniten tuo sun suhtees ;) ap (omasta puolestani voisin siis olla vieläkin muodokkaampi ;) )

Vierailija
4/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös vanhemmat vaatteet (70-luku ja sitä vanhemmat) sopivat lähes poikkeuksetta. Naiset ovat ennen olleet kapeauumaisempia ja vaatteet on mitoitettu niin. Kun kokolapuista lukee mitoituksia, tulee hyvä mieli: "Tuohan olen minä!"

Ainoa ongelma on, että olen 10cm pidempi kuin nuo naiset. 70-luvun housuissa se ei tietty haittaa, koska ylipitkä oli ylicool.

T. 66-96, kapeat lanteet, iso peppu, lihaksikkaat reidet

Vierailija
5/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levi's red tab

Vierailija
6/26 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ostin omani Carlingsilta.

Vierailija
7/26 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö täällä ole urheilijat paikalla?

Vierailija
8/26 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla melkein suht. matalavyötäröiset muuten vyötäröllä on 10-20cm liikaa tilaa kun on lantiolta sopiva. Tai sitten pitää aina kaventaa.

t. vyötärö 72cm, lantio 106cm (vyötärö-lantiosuhde 72/106= 0,68)

Vierailija
9/26 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla melkein suht. matalavyötäröiset muuten vyötäröllä on 10-20cm liikaa tilaa kun on lantiolta sopiva. Tai sitten pitää aina kaventaa.

t. vyötärö 72cm, lantio 106cm (vyötärö-lantiosuhde 72/106= 0,68)

Ihan ohiasian, mutta onko luonnostaan vai ootko treenannu pakaroita?

Vierailija
10/26 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vyötärö 66cm ja lantio 99cm.

On todella vaikeaa löytää sopivia housuja ja jos vielä on pitkät jalatkin, niin huh huh.

Vierailija
11/26 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. Your Face, Esprit, Zara, Mexx.

Vierailija
12/26 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla melkein suht. matalavyötäröiset muuten vyötäröllä on 10-20cm liikaa tilaa kun on lantiolta sopiva. Tai sitten pitää aina kaventaa. t. vyötärö 72cm, lantio 106cm (vyötärö-lantiosuhde 72/106= 0,68)

Ihan ohiasian, mutta onko luonnostaan vai ootko treenannu pakaroita?

Sääli kyllä siinä mielessä että lantio/takapuolialue ei ole mitenkään erityisen timmissä kunnossa. Toisaalta kun laihdun/kiinteydyn niin senttejä katoaa aina suhteessa 1kg pois - vajaa 1cm pois lantiolta ja vyötäröltä kummaltakin. En koita hirveästi edes kyllä treenata lantion/takapuolen aluetta koska pelkään että suhde vaan pahenisi.

Vierailija
13/26 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla että on muitakin. Tällä hetkellä olen mitoissa lantio 112cm ja vyötärö 78cm eli suhdeluku on 0,69. Oikein mikään ei tunnu sopivan. Jos sopii lantiolta niin on vyötäröltä ihan hehtaarivaate. Tosin housuissa tuon ongelman pystyy juuri matalalla vyötäröllä kiertämään edes osittain mutta mekot ovat sitten ihan kauhea juttu.

Vierailija
14/26 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mekot kun ovat tehty sellaisille ns. "tasapaksuille", niin tälläisen "muodokkaan" on vaikea löytää mekkoa, joka istuisi hyvin päälle. Lantiosta sopiva, mutta vyötärössä 20cm tyhjää tilaa.

Vinkkinä voin kertoa, että kannattaa ostaa kaksiosainen mekko, jos haluaa saada hyvin istuvan mekon :)

Vierailija
15/26 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun oon taas pötkövartaloinen, eli vyötärö-lantio-suhde on 0,9, niin ei niitä housuja tällaisellekaan löydä millään. Tällä hetkellä mulla ei oo ehjiä kesähousuja lainkaan, kun en oo onnistunut löytämään.

Ja laihduttaminen ei auta, kun ensinnäkin olen jo normaalipainoinen ja toiseksi pyllystä lähtee vaan lisää ja vyötäröllä läskit seisoo, joten suhde vaan huononee, jos laihdutan.

Vierailija
16/26 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
17/26 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun oon taas pötkövartaloinen, eli vyötärö-lantio-suhde on 0,9, niin ei niitä housuja tällaisellekaan löydä millään. Tällä hetkellä mulla ei oo ehjiä kesähousuja lainkaan, kun en oo onnistunut löytämään.

Ja laihduttaminen ei auta, kun ensinnäkin olen jo normaalipainoinen ja toiseksi pyllystä lähtee vaan lisää ja vyötäröllä läskit seisoo, joten suhde vaan huononee, jos laihdutan.

oon kuullu, eikä se suhde paljo painon mukaan vaihtele, ainakaan mulla. ap

Vierailija
18/26 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. Your Face, Esprit, Zara, Mexx.

mitkä on sun mittasi?

Vierailija
19/26 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötärö 72, lantio 102 ja pitkäjalkainen olen

zarasta olen löytänyt ainakin sopivia hameita, joskus housujakin

farkkuja pitää vain sovittaa mon-ta, en ole löytänyt yhtään tiettyä merkkiä jonka housut aina sopisi

Vierailija
20/26 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(on siinä on läskeäkin) ... mielestäni mekkoja löytyy hyvin (esim. Tazziasta aivan ihania ja hyvin istuvia), rintaliivikokoni on 75 G eli tosi muodokas olen. Hameitakin löytyy aika hyvin (kapeat hameet ongelma), mutta housuja ei kertakaikkiaan löydy - tai löytyy, mutta ei sellaisia jotka eivät tekisi tosi läsken näköiseksi ja istuisivat hyvin. Eli pidän hameita ja mekkoja, jotka korostavat vyötäröä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi